Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik kan het artikel niet lezen maar ik vermoed dat hij enkele de verplichte BA verzekering heeft?

Hij heeft idd enkel burgerlijke aansprakelijkheid, wat betekent dat hij voor eigen schade shit out of luck is. Moest hij ook gerechtsbijstand hebben, dan zou Belfius extra moeite doen...maar helaas pindakaas. En gezien het om een Nederlandse truck gaat heeft hij helemaal pech vrees ik.

Nee klopt idd. Hij moet zelf een advocaat zoeken. Nuja. Als alles op film staat kan ik mij niet voorstellen dat je dit niet wint.

7000 euro kosten lijken mij ook wel ferm overdreven.

En toevallig nog een korte ontmoeting met JD Vance. Dat ze maar eens naar de kleur van de paus zijn tong bekijken en professor Langdon gaan halen omdat eens verder te onderzoeken. Toch wel heel veel toevalligheden die samenkomen. Als het de JD niet was, dan zeker de Camerlengo.

Camerlengo is een beetje vergezocht lijkt me..

2025 is al nen absolute shitshow geweest, moeten vechten om Pasen te halen en dan krijgt ge op uwen laatste dag een figuur als Vance voor uwe snuiter.

Ik had in Franne zijn plaats ook de handdoek gesmeten tbh :S

Pope pov: Zoek het allemaal uit, peace! :micdrop:

R.I.P.

Laatst bewerkt:
Camerlengo is een beetje vergezocht lijkt me..

2025 is al nen absolute shitshow geweest, moeten vechten om Pasen te halen en dan krijgt ge op uwen laatste dag een figuur als Vance voor uwe snuiter.

Ik had in Franne zijn plaats ook de handdoek gesmeten tbh :S

Pope pov: Zoek het allemaal uit, peace! :mikedrop:

R.I.P.
Mijn post was op humor gesteund met wat malle vergelijkingen uit Angels & Demons. Maar aan de reacties te zien blijkbaar niet zoveel personen hier die die gezien hebben. Echt een aanrader in deze periode van pausconclaven.

Mijn post was op humor gesteund met wat malle vergelijkingen uit Angels & Demons. Maar aan de reacties te zien blijkbaar niet zoveel personen hier die die gezien hebben. Echt een aanrader in deze periode van pausconclaven.
Geen nood, ik was wel mee met de “malle Obi-wan ref” hoor, veel sterkte tijdens Sede Vacante! :hug:

Laatst bewerkt:
Nee klopt idd. Hij moet zelf een advocaat zoeken. Nuja. Als alles op film staat kan ik mij niet voorstellen dat je dit niet wint.

7000 euro kosten lijken mij ook wel ferm overdreven.
Tegenwoordig kan een auto laten repareren (want niet iedereen kan dat zelf ) best wel wat geld kosten hoor .
Heb net mijne EV3 laten herstellen na een licht accident met iemand die een trekhaak in mijne flank heeft geduwd bij een manoeuvre waarbij ik achter haar door reed .
Op het eerste zicht was het gewoon de plastiek die tegenwoordig overal wel op de wielkasten en de zijkanten hangt herstellen en een nieuwe band , velg was ook een beetje geraakt maar dacht dat ze dat er wel uit konden schuren en lakken .
Blikschade was er op het eerste zicht niet .
Heb de rekening gehad ….met btw +6500 ….(en nee het is niet omdat het een EV is . ;) )

Citroën C4 van het werk had ook zoiets voor omdat er iemand de zijkant geschampt had toen hij passeerde (C4 stond geparkeerd dus )+3000 …voor enkel vanachter de plastiek te vervangen in de wielkast en het bijwerken van een lichte bluts (was echt met moeite te zien ) en herlakken van de flank (maar ze moeten wel iets verder overspuiten omdat er anders een kleurverschil was ) …

Was allemaal verzekering maar kan me wel voorstellen dat het dan vloeken is als je uwen auto zo ineens met een bluts of afgereden sierstrip terug vind .

Wie heeft er nu eigenlijk geen rechtsbijstand bij zijn autoverzekering? Dan moet je toch op zijn minst een aparte algemene hebben, maar die Danny dus niet blijkbaar. Op je verzekering is dat de kost niet en het bespaart zoveel miserie.

Tegenwoordig kan een auto laten repareren (want niet iedereen kan dat zelf ) best wel wat geld kosten hoor .
Heb net mijne EV3 laten herstellen na een licht accident met iemand die een trekhaak in mijne flank heeft geduwd bij een manoeuvre waarbij ik achter haar door reed .
Op het eerste zicht was het gewoon de plastiek die tegenwoordig overal wel op de wielkasten en de zijkanten hangt herstellen en een nieuwe band , velg was ook een beetje geraakt maar dacht dat ze dat er wel uit konden schuren en lakken .
Blikschade was er op het eerste zicht niet .
Heb de rekening gehad ….met btw +6500 ….(en nee het is niet omdat het een EV is . ;) )

Citroën C4 van het werk had ook zoiets voor omdat er iemand de zijkant geschampt had toen hij passeerde (C4 stond geparkeerd dus )+3000 …voor enkel vanachter de plastiek te vervangen in de wielkast en het bijwerken van een lichte bluts (was echt met moeite te zien ) en herlakken van de flank (maar ze moeten wel iets verder overspuiten omdat er anders een kleurverschil was ) …

Was allemaal verzekering maar kan me wel voorstellen dat het dan vloeken is als je uwen auto zo ineens met een bluts of afgereden sierstrip terug vind .
Schandalig is dat.
Maar er zijn toch echt wel carrossiers te vinden die u nog voor een fatsoenlijke prijs zoiets herstellen.
Als het enkel de zijflank vooraan is moet dat toch onder de 1000 euro te fixen zijn hoor.
Het probleem is vooral dat ze alles direct vervangen tegenwoordig en nog weinig moeite doen om iets te herstellen.

Wie heeft er nu eigenlijk geen rechtsbijstand bij zijn autoverzekering? Dan moet je toch op zijn minst een aparte algemene hebben, maar die Danny dus niet blijkbaar. Op je verzekering is dat de kost niet en het bespaart zoveel miserie.
Dat begrijp ik toch ook niet nee.
Ik dacht dat dat altijd inbegrepen was. Ik heb dat altijd standaard erbij gehad. Zou niet weten dat ik dat kan weglaten.
Kan mij inderdaad ook niet voorstellen dat dat veel verschil in prijs maakt.

Schandalig is dat.
Maar er zijn toch echt wel carrossiers te vinden die u nog voor een fatsoenlijke prijs zoiets herstellen.
Als het enkel de zijflank vooraan is moet dat toch onder de 1000 euro te fixen zijn hoor.
Het probleem is vooral dat ze alles direct vervangen tegenwoordig en nog weinig moeite doen om iets te herstellen.
Was vanaf de achterkant deur chauffeur tot tegen het achterwiel en enkel de plastiek .
Bumpergedeelte achter het achterwiel was niet geraakt .

Bij de Citroën was het enkel het gedeelte wat in het wiel staat vanachter …
En ja op de “zwarte” markt ga je wel “Chinese” stukken vinden die goedkoper zullen zijn maar of ze dan passen ???

Als plastiek vervormd is dan ga je daar weinig aan kunnen herstellen denk ik en tegenwoordig een deur uitblusten is ook niet echt simpel meer zonder las en slijpwerk …dan denk ik dat nieuw wel eens goedkoper kan zijn .

Was vroeger ook zo bij ons in den atelier …sommige dingen waren goedkoper om nieuw aan te schaffen dan dat wij er onderhoud op deden …herstellen was soms gewoon meer te betalen dan nieuwprijs . ;)

Was vanaf de achterkant deur chauffeur tot tegen het achterwiel en enkel de plastiek .
Bumpergedeelte achter het achterwiel was niet geraakt .

Bij de Citroën was het enkel het gedeelte wat in het wiel staat vanachter …
En ja op de “zwarte” markt ga je wel “Chinese” stukken vinden die goedkoper zullen zijn maar of ze dan passen ???

Als plastiek vervormd is dan ga je daar weinig aan kunnen herstellen denk ik en tegenwoordig een deur uitblusten is ook niet echt simpel meer zonder las en slijpwerk …dan denk ik dat nieuw wel eens goedkoper kan zijn .

Was vroeger ook zo bij ons in den atelier …sommige dingen waren goedkoper om nieuw aan te schaffen dan dat wij er onderhoud op deden …herstellen was soms gewoon meer te betalen dan nieuwprijs . ;)
Ja dat is een stuk kostelijker dat snap ik.

Maar ik had het op die mens van het artikel. Dat is zeker weten voor veel minder dan 7000 te herstellen.

Op zich heb ik wel goede ervaringen met namaak.
Bij vorige wagen volledig nieuwe voorbumper gekocht voor 300 euro. Spuiten was iets van een 400 euro dacht ik.
Paste perfect.
Wel al een jaar of 6 geleden.

Dat begrijp ik toch ook niet nee.
Ik dacht dat dat altijd inbegrepen was. Ik heb dat altijd standaard erbij gehad. Zou niet weten dat ik dat kan weglaten.
Kan mij inderdaad ook niet voorstellen dat dat veel verschil in prijs maakt.

Ik heb dat ook eruit laten halen bij de autoverzekering omdat rechtsbijstand al bij een externe zit.

Ja dat is een stuk kostelijker dat snap ik.

Maar ik had het op die mens van het artikel. Dat is zeker weten voor veel minder dan 7000 te herstellen.

Tja die mens heeft ook geen offerte laten zien gok ik?
De krant bellen omdat je 700€ schade hebt zullen ze geen artikel over schrijven.

Dat is toch ook uzelf belachelijk maken he

54-jarige Sally moet noodgedwongen in woonzorgcentrum verblijven

Triest. Ze is amper 4 jaar ouder als ikzelf maar als ik haar leeftijd zelf had moeten schatten had ik gezegd: 20 jaar ouder of zo ...
Zware gezondheidsproblemen kunnen u precies toch echt wel stevig ouder laten uitzien, damned.

Ik zie dat ze enkele jaren geleden in de krant stond wegens nierproblemen (en ze heeft dan een nieuwe nier gekregen). En nu nog een zenuwaandoening er bovenop. Nog amper kunnen wandelen. Verplicht in een woonzorg moeten verblijven ..

Je zou voor minder ontmoedigd geraken. Echter veel bon chance Sally. :thumb:

dat je GOOGLE MAPS kan gebruiken zonder mobiele data/wifi

vorige week in turkije, stonden sim kaarten aan 55 euro per week. vond ik toch duur.

ik dacht, ik maak screenshots van google maps, waar ik heen wil wandelen.

Opeens plots toch eens op google maps geweest, en zag mijn blauw bolleke staan, en dat ging gewoon perfect, ik kon perfect navigeren zonder data of wifi

blijkbaar werkt dat via je GSM signaal en satteliet ! NICE :love:

dat je GOOGLE MAPS kan gebruiken zonder mobiele data/wifi

vorige week in turkije, stonden sim kaarten aan 55 euro per week. vond ik toch duur.

ik dacht, ik maak screenshots van google maps, waar ik heen wil wandelen.

Opeens plots toch eens op google maps geweest, en zag mijn blauw bolleke staan, en dat ging gewoon perfect, ik kon perfect navigeren zonder data of wifi

blijkbaar werkt dat via je GSM signaal en satteliet ! NICE :love:
Je kan vooraf ook offline mappen downloaden. dat is dan 'beperkte' tijd beschikbaar (1jaar)

Google maps app openen -> op uw foto duwen rechts bovenaan -> 'offline kaarten'
daar kun je dan gaan selecteren. hoe groter het gebied, hoe meer plek het inneemt.

Je kan vooraf ook offline mappen downloaden. dat is dan 'beperkte' tijd beschikbaar (1jaar)

Google maps app openen -> op uw foto duwen rechts bovenaan -> 'offline kaarten'
daar kun je dan gaan selecteren. hoe groter het gebied, hoe meer plek het inneemt.
Nee nee, dat offline mappen downloaden werkt voor geen hol als wandelaar !

Voor met de auto is dat nog iets ja, maar als wandelaar werkt dit echt niet goed. (geprobeerd vorig jaar in zwitserland. amai dat was een ramp).

Nee nee, dat offline mappen downloaden werkt voor geen hol als wandelaar !

Voor met de auto is dat nog iets ja, maar als wandelaar werkt dit echt niet goed. (geprobeerd vorig jaar in zwitserland. amai dat was een ramp).
ahja, als wandelaar. Dan mss Maps.me gebruiken. dat is permanent offline en zeer gedetailleerd.

Kameraad rijdt met moto op t gemak door zone 30 totdat er plots ne gast opduikt met een grote hond.
Het beest zit niet aan de leiband en rent als een gek op kameraad af. Hij schrikt zich een bult natuurlijk dus probeert het beest weg te trappen.
Het beest was zo snel dat m nog in zijn hand heeft gehapt. Gelukkig wel een handschoen aan zodat het enkel afdrukken waren en geen echte wonde.

Even later als het beest terug aangelijnd zit gaat m terug om die mens eens deftig aan te spreken.
Die man zegt dan doodleuk "dat doet m normaal nie".
Kameraad heeft het er maar bij gelaten. Goed zot! Bij mij was er de volledige cavalerie mogen bijkomen.
Levensgevaarlijk zoiets. Wat als hij tegen de grond was getrokken. En dan die nonchalance weer. Niet te snappen.
Daar word ik dus echt pissed van zoiets.
Wat als er in de plaats een kind voorbij kwam gefietst? Ge wilt het niet weten...

Een mannelijke collega waar ik best wel goed mee overeen kwam ontslagen bij ons omdat hij een foto van een dildo naar een vrouwelijke collega had gestuurd :rofl: :unsure:

Kameraad rijdt met moto op t gemak door zone 30 totdat er plots ne gast opduikt met een grote hond.
Het beest zit niet aan de leiband en rent als een gek op kameraad af. Hij schrikt zich een bult natuurlijk dus probeert het beest weg te trappen.
Het beest was zo snel dat m nog in zijn hand heeft gehapt. Gelukkig wel een handschoen aan zodat het enkel afdrukken waren en geen echte wonde.

Even later als het beest terug aangelijnd zit gaat m terug om die mens eens deftig aan te spreken.
Die man zegt dan doodleuk "dat doet m normaal nie".
Kameraad heeft het er maar bij gelaten. Goed zot! Bij mij was er de volledige cavalerie mogen bijkomen.
Levensgevaarlijk zoiets. Wat als hij tegen de grond was getrokken. En dan die nonchalance weer. Niet te snappen.
Daar word ik dus echt pissed van zoiets.
Wat als er in de plaats een kind voorbij kwam gefietst? Ge wilt het niet weten...
Had ik dit geweest dan had die hond mij likjes gegeven ipv in mijn hand te bijten.
Een hond weet razendsnel welk type persoon ie voor zich heeft.

Maar goed dat is het punt niet. Een hond hoort gewoon aan de leiband. Punt. Amen en uit.

En stop nu eens met al die frowns telkens ik post dat vreemde honden allemaal in koor met mij willen spelen en ik 0,00000 % bang ben van honden.
Hint: Ik ben al meermaals besprongen door honden die niet aan de lijn waren.
Maar neen ik vind dat ook niet kunnen en ik wijs de eigenaar er steeds op. :angry:

2de hint: Mijn neef is zo al een paar keer gebeten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan