Gisteren Michelle Trachtenberg overleden, vandaag Gene Hackman.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd om The French Connection & Eurotrip terug te kijken als tribute.Gisteren Michelle Trachtenberg overleden, vandaag Gene Hackman.
Scotty Doesn't KnowTijd om The French Connection & Eurotrip terug te kijken als tribute.

Eurotrip terug te kijken als tribute.
Toch echt wel de beste film in zijn genre.Scotty Doesn't Know![]()
maar hebben ze het lek gemaakt, of enkel u het schroefje gegeven?Vandaag bij de officiële BMW dealer auto binnengedaan omdat er een lek zat in band linksvoor. Na een uurtje al klaar en 26 euro inclusief BTW was de factuur. Ze hadden een schroefje gevonden. Viel bijna achterover.
Iedereen weet toch ook dat je voor zulke dingen zeker niet bij een officiële dealer moet gaan...Vandaag bij de officiële BMW dealer auto binnengedaan omdat er een lek zat in band linksvoor. Na een uurtje al klaar en 26 euro inclusief BTW was de factuur. Ze hadden een schroefje gevonden. Viel bijna achterover.

Iedereen weet toch ook dat je voor zulke dingen zeker niet bij een officiële dealer moet gaan...![]()
Die laatste is wel een beetje bizar. Ook zijn vrouw en een hond zijn overleden.Gisteren Michelle Trachtenberg overleden, vandaag Gene Hackman.
Echter hun twee andere honden leven nog.
Dacht ik ook al.26€ lijkt mij wel een goeie prijs voor een uur werk in een officiële garage.
en wat is het wtf moment?Vandaag bij de officiële BMW dealer auto binnengedaan omdat er een lek zat in band linksvoor. Na een uurtje al klaar en 26 euro inclusief BTW was de factuur. Ze hadden een schroefje gevonden. Viel bijna achterover.
Ik verwachtte een factuur van 100 euro ofzo. Zeker voor een officiële dealer...en wat is het wtf moment?
Niet alles geloven wat de massa zegt he, ook een dealer kan zich wel eens misrekenen.Ik verwachtte een factuur van 100 euro ofzo. Zeker voor een officiële dealer...
My #username# has lost it completely
diep beschaamd...
Nick change +1 pls![]()