Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Vandaag bij de officiële BMW dealer auto binnengedaan omdat er een lek zat in band linksvoor. Na een uurtje al klaar en 26 euro inclusief BTW was de factuur. Ze hadden een schroefje gevonden. Viel bijna achterover.

Vandaag bij de officiële BMW dealer auto binnengedaan omdat er een lek zat in band linksvoor. Na een uurtje al klaar en 26 euro inclusief BTW was de factuur. Ze hadden een schroefje gevonden. Viel bijna achterover.
maar hebben ze het lek gemaakt, of enkel u het schroefje gegeven?

Iedereen weet toch ook dat je voor zulke dingen zeker niet bij een officiële dealer moet gaan... :)

Gisteren Michelle Trachtenberg overleden, vandaag Gene Hackman.
Die laatste is wel een beetje bizar. Ook zijn vrouw en een hond zijn overleden. :unsure: Echter hun twee andere honden leven nog.
Er zijn na de eerste onderzoeken blijkbaar ook geen sporen van inbraak, Co² vergiftiging of enig geweld gevonden.

Maar wat is de kans dat 2 mensen en een hond tegelijkertijd zomaar overlijden? Mss heeft 1 van de 2 de andere dood teruggevonden en dan besloten er zelf ook een eind aan te maken? Maar waarom dan 1 hond meenemen en de andere twee niet?

Nu de autopsie zal dit wel duidelijk maken zeker?

Laatst bewerkt:
Aloïs D., een bejaarde man in de negentig, moest echter niet voor assisen verschijnen omdat hij ontoerekeningsvatbaar werd bevonden

Ik kan best begrijpen dat die mens aan het dementeren is of mentaal niet meer in orde is en zijn daden niet meer goed beseft.

Maar ze weten dat hij ziek is en toch krijgt hij nog de kans 2 andere mensen te vermoorden ??? WTF.
Staat hij dan niet onder toezicht? :unsure:

Hij verbleef sindsdien in het rusthuis onder strikte voorwaarden. --> Blijkbaar dus wel maar dan heeft iemand toch zware fouten gemaakt. Ga nu niet zeggen dat een sterke verpleger van 30 jaar een beer van ne vent van 90+ niet de baas kan en zo'n nieuw drama niet kan vermijden hé.

Imo moeten we @TRUMP daar niet mee jennen of doen. Hoezeer ik niet begrijp dat je kan fan zijn (maar les gouts et des couleurs enzo) is het gewoon voor niemand een goed iets dat zelfs een fan moet zeggen dat hij beschaamd is voor hetgeen nu aan het gebeuren is. Ik had het oprecht liever omgekeerd gezien

ik jen hem daar niet mee, tbh. 't is gewoon een feit dat hij hier Trump al meer dan 8 jaar bijna verafgoodt. dat hij nu ook begint te twijfelen, da's een beetje mijn wtf van de dag. da's oprecht verschieten.

Terug
Bovenaan