Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Zelfs die hard Maga fanboys hebben hun limieten...

Hopelijk herpakt onze Big Boy zich dringend. En zn bulldog rechterhand ook. Die zat er precies alleen bij om olie op het vuur te gooien :help:

Nu wordt het opeens echt beangstigend.

Laatst bewerkt:
De persconferentie tussen Donald Trump, JD Vance en Zelensky zonet. :wtf: :wtf: :wtf:

Het diplomatieke equivalent van een 10-jarige moedige jongen die zich met lijf en leden probeert te verzetten tegen een hele groep 18-jarige hyena's waarbij hij na uren strijdt langzaam in elkaar geklopt wordt. En wanneer hij quasi bewusteloos op de grond ligt komen Trump en Vance erop kopschoppen voor de camera's.

Die gasten sporen echt niet. Maar echt totaal van het paadje.

Dit is voor mij niet het WTF-momentje van de dag, maar minstens van het decennium.

Edit: ik was hier blijkbaar niet de enige.

Dieptrieste dag voor wereldvrede. Verschrikkelijke vertoning van Trump en Vance waarbij Zelensky letterlijk voor schut wordt gezet in de hoop een grondstoffendeal erdoor te krijgen die enkele weken geleden door Trump en Poutin werd opgezet. Amerikaanse media rapporten "diepe schaamte voor gedrag van een president die als pestkop overkomt". Dit is het laatste schouwspel dat Europa nodig had om snel en precies in actie te komen.

Verdachte van zwaar partnergeweld (52) steelt Amerikaanse politiewagen, pleegt carjacking en crasht: “Mijn vader is mijn moeder aan het doodkloppen”

Ik vraag mij af wat zo'n mensen die zo door het lint gaan denken wanneer ze letterlijk op agenten kloppen, een politiewagen stelen en er vandoor gaan.
Denkt men dan echt dat ze aan de politie kunnen ontsnappen? :unsure: (Terwijl die kans gewoon 0,0 is)

Of zijn ze in zo'n blinde razernij dat ze eigenlijk op dat moment alleen maar denken: Ik ben superman en ik sla gewoon iedereen morsdood!

475696950_563700263351385_404004762312755249_n.jpg

Poetin in gesprek met Trump (Spoiler alert. Niet voor gevoelige zielen!)
Sorry @TRUMP ik ben u niet aan het uitlachen. Het gaat hier over den echte Trump. :unsure:

Helaas niet ver van de waarheid...
Schoothondje geworden van het blok waar de Amerikanen zich al die jaren zo van hebben afgezet. Onbegrijpelijk. :confused: HE BETRAYED US ALL!

Mag ik terug MEEKUS noemen aub :shy:

Helaas niet ver van de waarheid...
Schoothondje geworden van het blok waar de Amerikanen zich al die jaren zo van hebben afgezet. Onbegrijpelijk. :confused: HE BETRAYED US ALL!

Mag ik terug MEEKUS noemen aub :shy:
Of iets anders? TRUMPET. En als avatar zo een oranje trompet? :unsure:

vind ik toch straf.
is het ook geen idee om dat in bvb een trendy vuilbak op wielen te steken?
Zou volgens de comment wel specifiek geprogrammeerd zijn om elkaar te herkennen als AI en verder te gaan in GibberLink. Het is dus niet dat dit spontaan met twee random AI agents is gebeurd.

Recyclageparken in Gent en Destelbergen sluiten dit weekend door staking én mooi weer

N'importe quoi.
Werken?! Bwaaaaaaaah. Geen goesting.

Dat het geld op hun rekening komt is een verworven recht. Om voor dat geld nog te werken, dat is slechts optioneel. Als ze eens goesting hebben misschien. Het is allemaal zo lastig meneer, we doen eigenlijk liever terrasjes.

#Lalaland.
Wat is dit nu weer: "De helft van de 20 parkwachters doet mee aan een actie in het kader van internationale vrouwendag."
Gaan ze staken omdat er te weinig vrouwen in die sector werken?

Ja, jongens. Ongelooflijk toch.
Sinnekloases' finest 👌

Wat is dit nu weer: "De helft van de 20 parkwachters doet mee aan een actie in het kader van internationale vrouwendag."
Gaan ze staken omdat er te weinig vrouwen in die sector werken?
ze identificeerden zich als vrouw die dag.

Terug
Bovenaan