"Comrade Krasnov" of ligt dat teveel voor de hand?My #username# has lost it completely
diep beschaamd...
Nick change +1 pls![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Comrade Krasnov" of ligt dat teveel voor de hand?My #username# has lost it completely
diep beschaamd...
Nick change +1 pls![]()
ik had het niet op u hoor.ik jen hem daar niet mee, tbh. 't is gewoon een feit dat hij hier Trump al meer dan 8 jaar bijna verafgoodt. dat hij nu ook begint te twijfelen, da's een beetje mijn wtf van de dag. da's oprecht verschieten.

Toch wel respect hoor dat je eindelijk door zijn acties ziet. Hopelijk volgen er velen in de VS zelfMy #username# has lost it completely
diep beschaamd...
Nick change +1 pls![]()
(Terwijl die kans gewoon 0,0 is)Of iets anders? TRUMPET. En als avatar zo een oranje trompet?Helaas niet ver van de waarheid...
Schoothondje geworden van het blok waar de Amerikanen zich al die jaren zo van hebben afgezet. Onbegrijpelijk.HE BETRAYED US ALL!
Mag ik terug MEEKUS noemen aub![]()

Zou volgens de comment wel specifiek geprogrammeerd zijn om elkaar te herkennen als AI en verder te gaan in GibberLink. Het is dus niet dat dit spontaan met twee random AI agents is gebeurd.
vind ik toch straf.
is het ook geen idee om dat in bvb een trendy vuilbak op wielen te steken?
Wat is dit nu weer: "De helft van de 20 parkwachters doet mee aan een actie in het kader van internationale vrouwendag."Recyclageparken in Gent en Destelbergen sluiten dit weekend door staking én mooi weer
N'importe quoi.
Werken?! Bwaaaaaaaah. Geen goesting.
Dat het geld op hun rekening komt is een verworven recht. Om voor dat geld nog te werken, dat is slechts optioneel. Als ze eens goesting hebben misschien. Het is allemaal zo lastig meneer, we doen eigenlijk liever terrasjes.
#Lalaland.
Sinnekloases' finest![]()
Beelden tonen hoe moeder met 2 jonge kinderen in buggy sporen oversteekt aan station van Sint-Niklaas | VRT NWS Nieuws
Spoorwegbeheerder Infrabel heeft op sociale media beelden gedeeld van een moeder die met haar kinderwagen met 2 kinderen in de sporen oversteekt in het station van Sint-Niklaas. "Onaanvaardbaar", klinkt het bij Infrabel. "Op spoorlopen staan hoge boetes, bovendien is het levensgevaarlijk."...www.vrt.be
Ja, jongens. Ongelooflijk toch.

Wat is dit nu weer: "De helft van de 20 parkwachters doet mee aan een actie in het kader van internationale vrouwendag."
Gaan ze staken omdat er te weinig vrouwen in die sector werken?
ze identificeerden zich als vrouw die dag.Wat is dit nu weer: "De helft van de 20 parkwachters doet mee aan een actie in het kader van internationale vrouwendag."
Gaan ze staken omdat er te weinig vrouwen in die sector werken?