Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Hij had goed gestudeerd, sprak Nederlands, en had geen psychische problemen. Kortom, het was een goede man.”
...

Al zat Said zes maanden geleden nog wel in de gevangenis. “Wegens drugsfeiten”, legt Yassin uit. “Eerst had hij twee maanden gevangenisstraf gekregen, daarna een jaar en acht maanden toen zijn voorwaardelijke straf verviel"

De definitie van "goede man" is toch afhankelijk in welke omgeving/milieu/familie je opgroeit

Brussels Airport: enkel taxi's met een luchthaven-licentie mogen opereren op de luchthaven. Uber mag hier niet opereren.
also Brussels Airport: alle bagagebanden volhangen met reclame voor Uber.

Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf beschermd worden.

Maandag komt iemand aangifte doen van valse bankmedewerkers. Ze belden haar dat er iemand haar bankkaart ging komen ophalen om 12u snachts (!!!). Ze geeft haar bankkaart mee en die persoon vraagt of ze nog waardevolle voorwerpen heeft. Ze geeft daarop al haar juwelen mee en een duur schilderij.
Tijdens haar aangifte zegt ze ja ik ben dom geweest ik ben in augustus ook al opgelicht geweest voor 10000€. En dan zegt ze maar ja twas wel een mooie jongen. Ik zeg mevrouw a.u.b. e je bent voor 15000€ kwijt aan die mooie jongen! En haar eens goed de les gelezen dat ze slimmer gaat moeten omgaan met die dingen.

Vandaag dus 3 dagen later belt ze opnieuw. Ja ze hebben gebeld van ing insurance voor een openstaande factuur van 9000€ en ik heb het overgeschreven maar zag nu dat het een rekeningnummer van Litouwen was en er zijn nog 2 bedragen van mijn rekening gegaan.
Ik kon mijn oren niet geloven. Hoe achterlijk kun je in godsnaam zijn?

Maandag komt iemand aangifte doen van valse bankmedewerkers. Ze belden haar dat er iemand haar bankkaart ging komen ophalen om 12u snachts (!!!). Ze geeft haar bankkaart mee en die persoon vraagt of ze nog waardevolle voorwerpen heeft. Ze geeft daarop al haar juwelen mee en een duur schilderij.
Tijdens haar aangifte zegt ze ja ik ben dom geweest ik ben in augustus ook al opgelicht geweest voor 10000€. En dan zegt ze maar ja twas wel een mooie jongen. Ik zeg mevrouw a.u.b. e je bent voor 15000€ kwijt aan die mooie jongen! En haar eens goed de les gelezen dat ze slimmer gaat moeten omgaan met die dingen.

Vandaag dus 3 dagen later belt ze opnieuw. Ja ze hebben gebeld van ing insurance voor een openstaande factuur van 9000€ en ik heb het overgeschreven maar zag nu dat het een rekeningnummer van Litouwen was en er zijn nog 2 bedragen van mijn rekening gegaan.
Had die toevallig iets met Brad Pitt?

Zeg ons liever wat ge met die 34.000€ gaat doen.

Laatst bewerkt:
Dan vraag ik me ten eerste al af hoe die persoon zelf zoveel "spaargeld" kan verworven hebben als je dat verhaal al leest ?

Kan natuurlijk ex-echtgenoot - erfenis -.... geweest zijn

Dan vraag ik me ten eerste al af hoe die persoon zelf zoveel "spaargeld" kan verworven hebben als je dat verhaal al leest ?

Kan natuurlijk ex-echtgenoot - erfenis -.... geweest zijn
Vermoedelijk erfenis, want 't zal niet komen van haar loon als financieel analist bij een grote multinational.

Misschien verstandelijk beperkt en bewindvoering aanvragen.
Ja heeft ergens een serieuze krak in haar kop gekregen door de scheiding met haar man. En heel haar leven leerkracht geweest dusja ze heeft wel een deftig pensioen. Woont ook in een sociale woning, kinderen zijn het huis uit dus ze komt wss wel niets tekort.

Toch deugnieten die mannen van 3DM (digitale meter)

ze sturen brief dat ze komen éne plaatsen binnen 3 weken.
Ik bel hen op dat ze dat moeten met de huiseigenaar (baas) regelen, ik werk hier alleen maar.

Ze bellen naar mijn baas, en die weigert blijkbaar
(want baas belt mij meteen op: gij moet u daar nie van aantrekken, en niemand binnen laten).

3DM belt mij op "ja tis in orde zu voor uw baas, laat ons maar binnen".
ik zeg "nenee, hij zei zopas van niet. Ik mag mij er nie van aantrekken".

Alléé de gerechtelijke procedure zal ingezet worden, .....

Toch deugnieten die mannen van 3DM (digitale meter)

ze sturen brief dat ze komen éne plaatsen binnen 3 weken.
Ik bel hen op dat ze dat moeten met de huiseigenaar (baas) regelen, ik werk hier alleen maar.

Ze bellen naar mijn baas, en die weigert blijkbaar
(want baas belt mij meteen op: gij moet u daar nie van aantrekken, en niemand binnen laten).

3DM belt mij op "ja tis in orde zu voor uw baas, laat ons maar binnen".
ik zeg "nenee, hij zei zopas van niet. Ik mag mij er nie van aantrekken".

Alléé de gerechtelijke procedure zal ingezet worden, .....
Als ik uw andere verhalen lees is uw baas precies wel nen toffe :sarcastic:.

De oudste die hier bij zijn huiswerk voor spelling met gekregen letters woorden moet maken. Heeft hier zo lang moeten zoeken op het woord 'telefooncel'. Wat een woord is dat nu ook weer? Die gasten van tegenwoordig kennen dat toch niet meer?

De oudste die hier bij zijn huiswerk voor spelling met gekregen letters woorden moet maken. Heeft hier zo lang moeten zoeken op het woord 'telefooncel'. Wat een woord is dat nu ook weer? Die gasten van tegenwoordig kennen dat toch niet meer?

Is dat niet de locker waar ze tegenwoordig bij het begin van de les hun telefoon moeten in opbergen?

#woordrecyclage

Is dat niet de locker waar ze tegenwoordig bij het begin van de les hun telefoon moeten in opbergen?

#woordrecyclage
IMG_0676.jpeg

Terug
Bovenaan