Dit weekend in een cocktailbar in mijn dorp een koppel leren kennen, kwamen naast ons zitten...
Aan de praat geraakt (zijn vrouw is thais, net als de mijne).
Maar die kerel intrigeert me wel wat.
Heeft blijkbaar al overal op de wereld gewoond, directeur geweest van sealife center, hotels helpen opstarten in Punta Cana en Bangkok,
en werkt nu voor justitie, wordt snachts opgebeld bij "situaties", en heeft een diplomatenpaspoort. (was oa aanwezig op het befaamde plasfeestje bij vanquickenborne...)
Ik vind het allemaal nogal overweldigend.
Op zijn FB zie ik ook, vorige woonplaatsen, Malediven, Hurghada, Dubai..... Je zou haast denken dat die man al 3 levens achter de rug heeft, maar nee hij moet nog 40 worden
Maar het zijn wel wildebrassen. we zijn die (vrijdag)avond nog weest gaan feesten samen, en de zaterdag avond krijg ik een whatsapp om 23.30. of we naar zijn huis wilden gaan , er was een "afterparty". Zo gezegd zo gedaan, ze wonen op 350 meter van mij

We moesten daar opeens karaoke zingen. Hij had net een fles rum binnen.
zondag rond de middag waren ze daar al terug. een apperitiefje, ditmaal bij mij...
EDIT: ik vergeet nog bijna het grootste WTF van al: hij zag merch van Trump hangen bij me, en zei zonder verpinken. "misschien moeten wij eens naar DC gaan met de vrouwen. Want nie voor het één of andere: ik kan daar redelijk dicht bij geraken hoor"
Ik weet niet welke smiley ik nu na deze zin moet zetten... 1)

, 2)

of 3)

.
Hij heeft wel een heel knappe vriendin. Ik ben benieuwd waar dit zal eindigen.