Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

ook compleet van het paadje af die 2

En dat in Puriteins Amerika.

goh het ergste is, dat ze een platform blijven krijgen. Zolang dat ze daarmee in de aandacht kunnen blijven, gaat dit blijven duren.

goh het ergste is, dat ze een platform blijven krijgen. Zolang dat ze daarmee in de aandacht kunnen blijven, gaat dit blijven duren.
Maw, jij bent hiervoor verantwoordelijk Tomski, merci zenne! Of dat nu ironisch is of niet moet ik nog beslissen, kzal de foto daarvoor eerst nog eens goed moeten bekijken.
Edit: na grondige studie lijkt een Femen protest de beste vervolg actie.

Maw, jij bent hiervoor verantwoordelijk Tomski, merci zenne! Of dat nu ironisch is of niet moet ik nog beslissen, kzal de foto daarvoor eerst nog eens goed moeten bekijken.
Edit: na grondige studie lijkt een Femen protest de beste vervolg actie.

1386f0a975b6298bd9cc6601ed5e0745.jpg

Dit weekend in een cocktailbar in mijn dorp een koppel leren kennen, kwamen naast ons zitten...

Aan de praat geraakt (zijn vrouw is thais, net als de mijne).
Maar die kerel intrigeert me wel wat.

Heeft blijkbaar al overal op de wereld gewoond, directeur geweest van sealife center, hotels helpen opstarten in Punta Cana en Bangkok,
en werkt nu voor justitie, wordt snachts opgebeld bij "situaties", en heeft een diplomatenpaspoort. (was oa aanwezig op het befaamde plasfeestje bij vanquickenborne...)

Ik vind het allemaal nogal overweldigend.
Op zijn FB zie ik ook, vorige woonplaatsen, Malediven, Hurghada, Dubai..... Je zou haast denken dat die man al 3 levens achter de rug heeft, maar nee hij moet nog 40 worden :eek:

Maar het zijn wel wildebrassen. we zijn die (vrijdag)avond nog weest gaan feesten samen, en de zaterdag avond krijg ik een whatsapp om 23.30. of we naar zijn huis wilden gaan , er was een "afterparty". Zo gezegd zo gedaan, ze wonen op 350 meter van mij :)
We moesten daar opeens karaoke zingen. Hij was in de rum gevlogen :p

zondag rond de middag waren ze daar al terug. een apperitiefje, ditmaal bij mij...

EDIT: ik vergeet nog bijna het grootste WTF van al: hij zag merch van Trump hangen bij me, en zei zonder verpinken. "misschien moeten wij eens naar DC gaan met de vrouwen. Want nie voor het één of andere: ik kan daar redelijk dicht bij geraken hoor"
Ik weet niet welke smiley ik nu na deze zin moet zetten... 1):wtf: , 2) :love: of 3):woohoo: .

Hij heeft wel een heel knappe vriendin. Ik ben benieuwd waar dit zal eindigen. Het was alvast een geslaagd weekendje :) Ik ben er toch wat van onder de indruk...

Laatst bewerkt:
Dit weekend in een cocktailbar in mijn dorp een koppel leren kennen, kwamen naast ons zitten...

Heeft blijkbaar al overal op de wereld gewoond, directeur geweest van sealife center, hotels helpen opstarten in Punta Cana en Bangkok,
en werkt nu voor justitie, wordt snachts opgebeld bij "situaties", en heeft een diplomatenpaspoort. (was oa aanwezig op het befaamde plasfeestje bij vanquickenborne...)

Op zijn FB zie ik ook, vorige woonplaatsen, Malediven, Hurghada, Dubai..... Je zou haast denken dat die man al 3 levens achter de rug heeft, maar nee hij moet nog 40 worden :eek:

Maar het zijn wel wildebrassen. we zijn die (vrijdag)avond nog weest gaan feesten samen, en de zaterdag avond krijg ik een whatsapp om 23.30. of we naar zijn huis wilden gaan , er was een "afterparty". Zo gezegd zo gedaan, ze wonen op 350 meter van mij :)
We moesten daar opeens karaoke zingen. Hij had net een fles rum binnen.

zondag rond de middag waren ze daar al terug. een apperitiefje, ditmaal bij mij...

EDIT: ik vergeet nog bijna het grootste WTF van al: hij zag merch van Trump hangen bij me, en zei zonder verpinken. "misschien moeten wij eens naar DC gaan met de vrouwen. Want nie voor het één of andere: ik kan daar redelijk dicht bij geraken hoor"
Ik weet niet welke smiley ik nu na deze zin moet zetten... 1):wtf: , 2) :love: of 3):woohoo: .

Hij heeft wel een heel knappe vriendin. Ik ben benieuwd waar dit zal eindigen.
Dat gaat sowieso eindigen met al uw geld die weg is en hij die de volgende toevallig tegengekomen man met een Thaise vrouw oplicht. :unsure:

Dat gaat sowieso eindigen met al uw geld die weg is en hij die de volgende toevallig tegengekomen man met een Thaise vrouw oplicht. :unsure:
Het huis waar hij woont is van een gepensioneerde/gestopte bedrijfs ondernemer, was zowat de rijkste vent van mn dorp, en alle bedrijfsgebouwen er rond zijn plat gegooid en is nu van hem. Die villa is een mansion waar alles dubbel zo groot is als een gewoon huis.

Nee , die heeft echt geen cent nodig van mij hoor. Ik denk dat hij zo rijk is als de zee diep is. Rijd ook met zo'n nieuwe electrische mercedes....

Ik kan moeilijk zeggen dat wij on the same league/level zitten feitelijk :D

Z'n vrouw is nog maar 30 en die woont hier al 20 jaar overigens, die is zo west vlaams als het maar kan zijn.

Laatst bewerkt:
ik zie opportuniteit voor een volgende BG BBQ 👌
Ja, als het bijna zomer is, zal ik vragen of hij zich wil komen registreren hier.
En dan kan en mag hij ook komen.

Of beter nog, kunnen we het eens laten doorgaan in zijn "mansion" :) !

Als hij hier nog zal wonen tegen dan natuurlijk, want het is toch een fladderaar, en ze zijn ook nog maar 6 maand samen blijkbaar... Alles is pril.

We moesten daar opeens karaoke zingen. Hij had net een fles rum binnen.

Hij heeft wel een heel knappe vriendin. Ik ben benieuwd waar dit zal eindigen.
ik kan met het vliegtuig ook heel dicht geraken bij DC. :s

Waarom zou iemand in die positie dat allemaal vertellen bij een eerste ontmoeting? Mijn oplichter-dar gaat toch af hoor. Daar ook nog maar recent gaan wonen, fladderaar, ... Mss gewoon elk jaar uit huis gezet wegens wanbetaling, een mooiprater die telkens terug een nieuwe woning vindt om hetzelfde te doen.
Ik zou toch wat afwachtend zijn @TRUMP

Waarom zou iemand in die positie dat allemaal vertellen bij een eerste ontmoeting? Mijn oplichter-dar gaat toch af hoor. Daar ook nog maar recent gaan wonen, fladderaar, ... Mss gewoon elk jaar uit huis gezet wegens wanbetaling, een mooiprater die telkens terug een nieuwe woning vindt om hetzelfde te doen.
Nee hij heeft dit huis gekocht hé.
Denk niet dat je zo'n villa van tegen aan de 1.000.000 euro kan kopen (of lening er voor aan gaan), als je wanbetaler bent.
(en op zijn eigen naam hé, want hij is nog maar 6 maand samen met z'n vriendin).
En ja, als ik wat in de drank heb gevlogen, zeg ik ook dingen die ik er anders niet zou uitflappen hoor :p

Maar het lijkt me gewoon een hoge pief.
Enfin, we zullen het wat tijd geven, de puzzelstukjes zullen wel bij elkaar komen :)

en/of fantast. gewoon al die zin 'werkt voor justitie, wordt s'nachts opgebeld voor situaties en heeft een diplomatenpaspoort' slaat al driedubel op niks. :s

en/of fantast. gewoon al die zin 'werkt voor justitie, wordt s'nachts opgebeld voor situaties en heeft een diplomatenpaspoort' slaat al driedubel op niks. :S
Allé de BG keyboard detective's hebben het al meteen ontrafeld !

Als zijn vriendin nu zegt dat ze het wel wat storend vind dat hij snachts wakker gebeld wordt voor z'n werk, kan dat weer niet?

En ja diplomatenpaspoort, is enkel voorbehouden voor de ministers die met hun kop op TV komen , right? Ooit al van kabinetsmedewerkers gehoord? :help:

Mij lijkt het anders heel logisch: als je snachts wakker gebeld wordt, en een hoge functie hebt, staat daar eenmaal een mooie verloning tegenover.

Soit, ik zeg al niets meer.
de BG board of judges weet het weer beter.
/Trump Out.

Laatst bewerkt:
Straf dat die uit zijneigen nog niet op BG zit. Met die pree zou die hier goed op zijn plaats zitten (y) Mss volgende keer eens informeren naar zijn aandelenportefeuille.

Als zijn vriendin nu zegt dat ze het wel wat storend vind dat hij snachts wakker gebeld wordt voor z'n werk, kan dat weer niet?

En ja diplomatenpaspoort, is enkel voorbehouden voor de ministers die met hun kop op TV komen , right? Ooit al van kabinetsmedewerkers gehoord? :help:

Mij lijkt het anders heel logisch: als je snachts wakker gebeld wordt, en een hoge functie hebt, staat daar eenmaal een mooie verloning tegenover.

/Trump Out.
Ik zou gokken dat een diplomatenpaspoort voor.... uh... diplomaten is.
Zo van die mensen die inderdaad heel veel centjes verdienen omdat ze.... in het buitenland werken. En om het helemaal zotjes te maken werken die voor de FOD ......... *tromgeroffel*.... buitenlandse zaken.
Wat dus niet justitie is.

Maar, volgens mac-bc kan elke ambtenaar voltijds telewerken. Dus lijkt het me logisch dat je de dag van vandaag consul in Ghana kan zijn, vanuit je villa aan de Belgische kust. Uiteindelijk, meer dan een laptop en koffiemachine heb je daar niet voor nodig.

Sorry Trump... ik zou heel voorzichtig zijn tegen dat hij je de investering van je leven gaat voorstellen.

/Trump Out.
Ik vermoed dat je zijn naam toch kan Googlen en kan vinden op LinkedIn of dergelijke?

Terug
Bovenaan