Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Net op de radio iets over een man die een aanslag wou plegen in Brussel.

"Bij een huiszoeken vonden ze blablabla EN EEN KEUKENMES"

Nee? Een keukenmes? Bij een huiszoeking? 😂

Ik denk dat die 'man' een jongetje van 14j was, zal wel op zijn kamer of in zijn rugzak gezeten hebben

Zal op een nieuws site zijn die er keukenmes van gemaakt heeft denk ik?
Want in de meeste artikels zie ik staan 2 messen waarmee hij een aanslag wou plegen :)

Nu ja is niet enkel dat he, de bijhorende hakenkruisen en computermateriaal die ze er ook hebben gevonden zullen wel duidelijk gemaakt hebben dat hij geen patatjes ging schillen. :biglaugh:

Ik denk dat die 'man' een jongetje van 14j was, zal wel op zijn kamer of in zijn rugzak gezeten hebben
Fair point, gewoon heel grappig hoe ze het zo zeiden op de radio.

Zal op een nieuws site zijn die er keukenmes van gemaakt heeft denk ik?
Want in de meeste artikels zie ik staan 2 messen waarmee hij een aanslag wou plegen :)

Nu ja is niet enkel dat he, de bijhorende hakenkruisen en computermateriaal die ze er ook hebben gevonden zullen wel duidelijk gemaakt hebben dat hij geen patatjes ging schillen. :biglaugh:
Zal eerder zijn gelijk Doxie zei, de locatie waar het mes zich begaf. Nu, de verwoording op de radio was gewoon heel "grappig".

In ieder geval blij dat ze hem te pakken hebben voor hij ging koken...

Vandaag 2 muggen dood geslagen en ik dacht ook hetzelfde. Een periode vrieskou is nodig.
Toch zou het kunnen dat je ook in de winter geprikt wordt door een mug. Biologen zijn er sinds een paar jaar achter dat er twee soorten steekmuggen in onze huizen rondvliegen. De Culex pipiens pipiens en de Culex pipiens molestus. 'De pipiens gaat in winterrust. Die slaapt in een hoekje van het huis of in de kelder.' De molestus daarentegen is het hele jaar actief op zoek naar bloed. 'Die kan dus ook in de winter overlast veroorzaken', vertelt Van Vliet.

Als je 's winters een mug ziet vliegen, zou het dus kunnen dat je de volgende dag met een jeukende bult wakker wordt.

Bron
Haha de “molestus”.

Vandaag naar BRAFA op de heizel geweest. Hoeveel rijk volk da daar rond loopt 😅 precies dat heel het zoute en ukkel daar was.

Ik denk dat 99% van het volk daar geimpacteerd zal worden door de meerwaarde belasting lol.

Ook gezien dat hoe dieproder de kleur van de broek hoe meer miljoenen ge op uw bankrekening hebt staan.

Vandaag naar BRAFA op de heizel geweest. Hoeveel rijk volk da daar rond loopt 😅 precies dat heel het zoute en ukkel daar was.

Ik denk dat 99% van het volk daar geimpacteerd zal worden door de meerwaarde belasting lol.

Ook gezien dat hoe dieproder de kleur van de broek hoe meer miljoenen ge op uw bankrekening hebt staan.

Op een kunstbeurs, wat wil je?

Terug
Bovenaan