Ik snap dat inefficiëntie bij de overheid frustrerend kan zijn, en dat mag zeker benoemd worden. Ik heb ook nergens gezegd dat dat niet mag; sterker nog, ik zei zelf dat het anders en beter kan.
Tegelijkertijd mag ik toch ook wijzen op inefficiënties in de privésector? Die bestaan net zo goed, en dat laat zien dat het niet altijd makkelijk is, ongeacht de sector waarin je werkt. Ik snap niet waarom ik daarvoor geen verwijzing mag maken naar een specifieke thread.
Maar wijken af, dus mijn wtf momentje: in mijn vrije tijd doe ik soms opvoeding van blinde geleide honden. Deze hond moest nog wennen aan de trein en gaat nog niet altijd even vlot op de trein. Ik moedig het hondje wat aan met de zin "komaan meisje je kan het". Draait de man voor mij (met lang haar) zich om en hij schreeuwt meteen ik ben geen vrouw en geeft mij meteen een duw zonder ook maar een aarzeling.
Die dacht dus dat ik dat tegen hem zei.. Toen ik wees naar de hond was de reactie meteen van: zit maar ver weg met dat stom beest. Ik wist even niet meer wat gezegd

Die mens zou misschien toch best zijn haar laten knippen...