Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

026222043

opgebeld door dit nummer. van beobank zeggen ze.... ik ben blijkbaar goede klant en kan mijn creditcard upgraden (wat dat ook moge zijn).

Toch erg allemaal, ik weet niet wat ik er van moet denken.
Het enige wat ik durf denken is dat ze mn limiet willen optrekken van 3000 naar meer, maar 3000 per maand is eigenlijk genoeg.

Dat ze me eens gerust laten zeg.

Sta ook reeds in dncm, maar krijg ook nog veel telefoons van Beobank.
Net zoals Trump ben ik daar reeds klant, en dan is het dus "klantenadvies" in plaats "commerciële acties", en moeten ze die dncm lijst niet controleren...

Post van mijn dierenarts:
In Vlaanderen wordt het binnenkort mogelijk om samen met je huisdier begraven te worden. Dit nieuwe decreet, goedgekeurd door het Vlaams Parlement, biedt troost aan mensen die de band met hun huisdieren ook na hun overlijden willen eren.
🐾

🐶
De as van een eerder overleden huisdier kan bij je in het graf worden bijgezet.
🐶
De urne mag niet biologisch afbreekbaar zijn en het uitstrooien van as blijft verboden op gemeentelijke begraafplaatsen.
Als ik zo'n dingen tegen mijn vrouw of haar familie zeg kunnen die hun oren niet geloven. Voor hen is dat opwaarderen van een dier naar de status van (bijna) mens echt zo'n zotte stoot uit landen die kennelijk geen echte problemen meer hebben. Nu, ik geef ze daarin wel gelijk, maar ik zie dat eerder als iets positief.

Offerte voor een houten raam (inclusief kader) laten opmaken: 2800 euro. Of ze het ook eens kunnen doen voor PVC als materiaal: 1300 euro. Dafuq.

Offerte voor een houten raam (inclusief kader) laten opmaken: 2800 euro. Of ze het ook eens kunnen doen voor PVC als materiaal: 1300 euro. Dafuq.
PVC all the way hier.

snap niet dat mensen nog willen kiezen voor hout anno 2024..... om de zovele tijd afschuren, opnieuw schilderen, oliën..... om maar te zwijgen van de houtworm.

In de klimzaal hangen een aantal auto-belay systemen waardoor je als individuele klimmer toch lengtes kan klimmen.
Plots hoorde ik vandaag iemand roepen 'I am not attached!'.
Die persoon was dus een meter of 12 hoog geklommen zonder dat ze door had dat ze niet vast gemaakt was aan dit zekersysteem.
Gelukkig kon de persoon naast haar de auto belay beneden losmaken zodat ze deze boven aan haar gordel kon vast maken.

Wat kreeg je?

Via WhatsApp een uitnodiging van EBSSA voor een training met Russian Special Forces. Dat is training for PMC. Ze zijn zo alle mensen van onze unit ah targetten. En blijkbaar paar Belgen dus die training gevolgd.

Precies of ik bij de Rus wil gaan werken. Mijn antwoord was duidelijk en ze hebben mij nu geblokkeerd op whatsapp 😂

Via WhatsApp een uitnodiging van EBSSA voor een training met Russian Special Forces. Dat is training for PMC. Ze zijn zo alle mensen van onze unit ah targetten. En blijkbaar paar Belgen dus die training gevolgd.

Precies of ik bij de Rus wil gaan werken. Mijn antwoord was duidelijk en ze hebben mij nu geblokkeerd op whatsapp 😂
Duidelijk!

Ik zou toch graag eens een week meedraaien met u.

Overload aan black friday campagne van Nike met hun plus size modellen.
Zijn we bijna voorbij die woke toestanden, mij trekt het echt niet aan om daardoor bij Nike te gaan kopen eerlijk gezegd.

Terug
Bovenaan