Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Nee he. De McDonald's is die dag gesloten geweest voor het gewone volk. Buiten wat journalisten voor de show over te brengen en wat op voorhand gescreende en ingehuurde personen was er niemand anders aanwezig.
In de video zie je nogtans dat hij frietjes overhandigt aan de DRIVE THROUGH , aan meerdere mensen zelfs :baard:

Ne zot da hier staalhard via z'n gsm het Russisch volkslied laat afspelen en zit te luisteren met een saluering in ne bomvolle trein
Ba wah met uw post te lezen schiet mij dit weer te binnen.

Onlangs in ne bomvolle metro in Lissabon (ik was toen op citytrip) was er iemand op zijn mobieltje bezig.
Ik keek even kortelings recht op zijn scherm en daar was een vrouw poedelnaakt (van A tot Z) zichzelf aan hem aan het showen.

Ik heb dan maar snel terug weg gekeken
Want het was geen mooie vrouw

Laatst bewerkt:
Trump die frieten bakt in de Mcdonalds :rofl:

ik dacht eerst, tis weer een AI gemanipuleerde fake video, maar nee hoor, the boss himself doet het toch maar weer.

Wat een lieve , joviale man toch . Zich mengen onder het gewoon blue collar volk. zalige vent.
Leuk dat Bruce Springsteen dit gedaan heeft.

Toch erg straf..

En wat me niet helemaal duidelijk is , is wanneer die bloed test in peking gebeurde?

Want stel dat je eens in china een aansluitende vlucht wil nemen? Een overstap bijvoorbeeld..

Kan je dan ook onderworpen worden, en dan 15 dagen de bak in moeten , omdat je in je thuisland eens een joint hebt gerookt paar dagen voordien?

Ze zijn hier momenteel met boten en heli’s op zoek naar een vrouw in zee.

Echt rotweer hier met veel wind en regen. Ook maar 5 graden met gevoelstemperatuur -1.

Laatst bewerkt:
464621521_1111532100538609_862246035906820043_n.jpg

Heb hier precies een zeldzaam stuk speelgoed verkocht. Leek me nochtans gewoon een goedkope RC auto, niet eens met analoge controls, destijds €50 of zo voor betaald nieuw.

Zet het op FB te koop voor €15. Nul reacties. Tijd later verlaag ik het naar 10 en krijg ik wat later een reactie van een Italiaan die vraagt of ik het verstuur naar daar, maar had geen zin in zo’n gedoe. Maanden later is hij daar opnieuw met de vraag of ik het op Vinted kan zetten en het hem laten wete. Ik zet het op Vinted voor €15 en binnen de paar minuten koopt een Fransman het. WTF. Daarna een hoop gezaag en gezever van die Italiaan, waarom ik hem niet direct iets gezegd had en hij er al zo lang naar zoekt.

Had er precies meer voor kunnen krijgen dan dat we destijds betaald hebben :). Moet ook zijn dat er verzamelaars zijn van RC toys?

EDIT: beetje offtopic, maar heb de indruk dat je via FB totaal niets meer verkocht krijgt. Er een ipad op gezet en na een dag een bericht van FB dat mijn advertentie TWEE kliks gekregen had… WTF (ok, dus toch on-topic :D).

EDIT2: ik moet toch eens meer en meer ChatGPT gebruiken. Volgens die is die wagen tussen de €50 en €100 waard... Koper zal blij zijn :p.

Laatst bewerkt:
Een stukje drama dat je niet zou kunnen uitvinden in de Whatsapp-groep van het werk. Twee collega's die om iets vrij banaal in de clinch gaan. Op een uur of twee tijd is dat geëscaleerd tot het ontslag van een van de twee. Hier ga ik toch screenshots van maken, want zoiets zie je niet elke dag. :unsure:

Een stukje drama dat je niet zou kunnen uitvinden in de Whatsapp-groep van het werk. Twee collega's die om iets vrij banaal in de clinch gaan. Op een uur of twee tijd is dat geëscaleerd tot het ontslag van een van de twee. Hier ga ik toch screenshots van maken, want zoiets zie je niet elke dag. :unsure:
Story time!

Als dit ook al nieuwswaardig is... het enige wat VRT.NWS nog ontbreekt om verder naar HLN niveau af te glijden is een comment sectie...

Nu dacht ik even dat er stond "...trekken paard af" :unsure:

Terug
Bovenaan