Er was 1 collega die hij wat is gaan opstoken nadien, maar dat was een mens in een zeer kwetsbare persoonlijke situatie. Door dat de rest van de collega's achter mij stonden viel dat dus goed mee. Die opgestookte collega is 1x met een grote mond naar mij gekomen, maar die was makkelijk op z'n plek te zetten.
Tussen mijn melding bij de grote baas en mijn vertrek richtte hij zijn pijlen ook telkens op nieuwe werknemers. Meestal jonge schoolverlaters, nog nooit voor een baas gewerkt, of zelfs stagiairs. Easy targets dus. Ik heb die samen met een andere collega dan altijd wat in bescherming genomen en de agressie-bui in ontvangst genomen, en elk incident ook meteen rechtstreeks bij de grote baas gemeld.
Ik was pas z'n slachtoffer na dat zijn vorig slachtoffer ook gaan klagen was trouwens. Dat was dus een vrij laf type dat gewoon telkens iemand zocht die er nog niet zo lang werkte om zijn prive-problemen op agressieve manier op uit te werken.
Vooral dat hij telkens weer de nieuwe aanpakte neem ik hem wel kwalijk. Er zaten daar zeer goede, jonge werkkrachten bij, waarvan ik van 1 zeker ben dat die er sociale moeilijkheden van overhield.