Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Mens was ook echt nog niet uitgeklapt, maar dan ga je en hops mep ertegen.

De uithaler deftig tot streng straffen graag.

Gisteren vernomen dat er een manneke van 9 betrapt is op school voor vapen op het toilet. 9 jaar 😲
moh das nog een braveke. Ik heb vorige week een PV gehad van ene van die leeftijd die een ander kind bedreigd had dat ze haar kleedje moest afdoen of dat hij met een mes in haar buik ging steken.

Gisteren vernomen dat er een manneke van 9 betrapt is op school voor vapen op het toilet. 9 jaar 😲
Daarom dat ze al dat vapen met kleurtjes, flikkerlichtjes, etc willen verbieden. Da's echt roken promoten naar kinderen toe.
Die met plattekaas, toevallig regio van de geuzestekers?
Pajottenland
moh das nog een braveke. Ik heb vorige week een PV gehad van ene van die leeftijd die een ander kind bedreigd had dat ze haar kleedje moest afdoen of dat hij met een mes in haar buik ging steken.
Sorry, maar als een kleine van 9 zoiets doet, dan zit het toch gewoon enorm scheef in zijn thuissituatie? Normaal opgevoede kinderen komen daar toch niet op, op die leeftijd?

Ik ken mensen die op die leeftijd zijn beginnen roken.
Vaak een mix van stress door wat dingen uit het verleden gemixt met een niet zo gezonde thuissituatie en meestal ook rokende ouder(s) die dat doen "om te ontstressen" en die kleine die zulke zaken dan gaat kopiëren. Of ook gewoon oudere broers/zussen...

Maar die vapes met kleurtjes, lampjes en limonade smaken helpen hier waarschijnlijk ook niet idd.

Ik lees in een artikel op Het Nieuwsblad dat rauw gehakt eten blijkbaar enkel typerend is in West-Vlaanderen en een stuk van Oost-Vlaanderen. Klopt dit? Ik dacht dat dat toch in gans België normaal was! Ik kan geen rauw gehakt zien of ik moet er van proeven 😅 En een boterham met gehakt … heerlijk toch. Zelf van Oost-Vlaanderen, Vlaamse Ardennen op de grens met de Denderstreek. Toch benieuwd om wat reacties te lezen hierover.
Vlaams-Brabant, is me toch al lang gekend.

Alvast een veel interessanter periode om gamer dan nu met enkel nog kapot gemanagede projecten die van hogeraf vooral de juiste vakjes moeten aftikken om de aandeelhouders tevreden te houden.
Dat zal wel gaan keren zeker? Als je kijkt wat het aandeel van Ubisoft doet zou het duidelijk moeten zijn dat die BS niet (meer) werkt.

Doen ze een interview op vtm over Ninove voor het feit dat alles terug in het Nederlands gaat zijn aan een Franstalige vrouw die blijkbaar van Frankrijk afkomstig is en durft die dan het verwijt maken dat die mensen wel erg chauvinistisch ingesteld zijn …..

Frankrijk het land van het chauvinisme (te vergelijken met Amerika op dat gebied , we are the greatest , the best , enz ..;) )

Tania Dexters, ondertussen bijna 50 jaar oud, een halve eeuw, maar wijsheid?

Ja, ik heb haar in een greep op de grond gehouden.” Drie jaar nadat beelden van een vechtende Tanja Dexters (47) in Marbella viraal gingen, raakte de ex-Miss België afgelopen zomer opnieuw betrokken bij een vechtpartij, zo stelt Dag Allemaal. Tijdens de ‘24 uur van Zolder’ eind augustus werd Tanja inderdaad ‘belaagd’, bevestigt de ex-Miss ons exclusief. “Uit jaloezie. Ze waren zelfs uitgenodigd op ons huwelijk, maar zijn niet komen opdagen.

Dat is er nu toch wel letterlijk achter vragen?
Niet slecht gezien van die leerkracht. Leerling is waarschijnlijk een chronische pester die ze nu eindelijk kunnen schorsen.

Leerling zit in een "complexe" thuissituatie en was al langer een 1stejaars aan het pesten. Wat hier ook weer bezig was tot deze leerkracht ertussen kwam en de jongen zijn klaslokaal in wou sturen terwijl deze dat niet wou en begon terug te muilen.
Met dit als resultaat.

“Ze noemen mij de Terminator”: zo veel bekeuringen schreef deze Brusselse agent uit in één jaar tijd

Zie hem glunderen. Lijkt me niet de meest sympathieke man die in België rondloopt. 😂
Niet akkoord.
"Ik ben zeer repressief op rood licht, gevaarlijk parkeren, gsm en het niet dragen van de veiligheidsgordel”
Dat zijn zaken die effectief wel aangepakt moeten worden omdat ze ronduit gevaarlijk zijn. Dan liever tien zo'n agenten in mijn dorp dan één trajectcontrole/flitspaal die alleen maar dient om geld in het laatje te brengen.

Terug
Bovenaan