Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moh das nog een braveke. Ik heb vorige week een PV gehad van ene van die leeftijd die een ander kind bedreigd had dat ze haar kleedje moest afdoen of dat hij met een mes in haar buik ging steken.Gisteren vernomen dat er een manneke van 9 betrapt is op school voor vapen op het toilet. 9 jaar![]()
En dat maakt het ok?
Wat zijn de gevolgen in zo'n geval?moh das nog een braveke. Ik heb vorige week een PV gehad van ene van die leeftijd die een ander kind bedreigd had dat ze haar kleedje moest afdoen of dat hij met een mes in haar buik ging steken.
geen idee, de gevolgen weten wij nooit, of we krijgen opdracht om die thuissituatie op te volgen om te zien of het daardoor komt. Maar buiten dat niet veel vermoed ik.Wat zijn de gevolgen in zo'n geval?
Daarom dat ze al dat vapen met kleurtjes, flikkerlichtjes, etc willen verbieden. Da's echt roken promoten naar kinderen toe.Gisteren vernomen dat er een manneke van 9 betrapt is op school voor vapen op het toilet. 9 jaar![]()
PajottenlandDie met plattekaas, toevallig regio van de geuzestekers?
Sorry, maar als een kleine van 9 zoiets doet, dan zit het toch gewoon enorm scheef in zijn thuissituatie? Normaal opgevoede kinderen komen daar toch niet op, op die leeftijd?moh das nog een braveke. Ik heb vorige week een PV gehad van ene van die leeftijd die een ander kind bedreigd had dat ze haar kleedje moest afdoen of dat hij met een mes in haar buik ging steken.
Ik ken mensen die op die leeftijd zijn beginnen roken.Gisteren vernomen dat er een manneke van 9 betrapt is op school voor vapen op het toilet. 9 jaar![]()
Vlaams-Brabant, is me toch al lang gekend.Ik lees in een artikel op Het Nieuwsblad dat rauw gehakt eten blijkbaar enkel typerend is in West-Vlaanderen en een stuk van Oost-Vlaanderen. Klopt dit? Ik dacht dat dat toch in gans België normaal was! Ik kan geen rauw gehakt zien of ik moet er van proevenEn een boterham met gehakt … heerlijk toch. Zelf van Oost-Vlaanderen, Vlaamse Ardennen op de grens met de Denderstreek. Toch benieuwd om wat reacties te lezen hierover.
Dat zal wel gaan keren zeker? Als je kijkt wat het aandeel van Ubisoft doet zou het duidelijk moeten zijn dat die BS niet (meer) werkt.Alvast een veel interessanter periode om gamer dan nu met enkel nog kapot gemanagede projecten die van hogeraf vooral de juiste vakjes moeten aftikken om de aandeelhouders tevreden te houden.
)Niet slecht gezien van die leerkracht. Leerling is waarschijnlijk een chronische pester die ze nu eindelijk kunnen schorsen.![]()
Directie van school uit Hasselt reageert nadat leerkracht klap in het gezicht krijgt: “Hij is enkele dagen werkonbekwaam”
“Ga je mij slaan? Sla maar”, klonk het dinsdagmiddag bij een leerkracht van Kindsheid Jesu in Hasselt. Op videobeelden die aan onze redactie bezorgd werden, is te zien hoe een jongere vervolgens de daad bij het woord voegt en een rake klap uitdeelt. De directie van de school heeft de leerling...www.hln.be
Dat is er nu toch wel letterlijk achter vragen?

Niet akkoord.“Ze noemen mij de Terminator”: zo veel bekeuringen schreef deze Brusselse agent uit in één jaar tijd
Zie hem glunderen. Lijkt me niet de meest sympathieke man die in België rondloopt.![]()
Als die boetes terecht zijn dan doet die mens ook gewoon maar zijn werk.“Ze noemen mij de Terminator”: zo veel bekeuringen schreef deze Brusselse agent uit in één jaar tijd
Zie hem glunderen. Lijkt me niet de meest sympathieke man die in België rondloopt.![]()