Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Mensen die aan de kassa zo goed als tegen u staan zodat ge ze in uw nek voelt/hoort hijgen.
Wie zijn ze, wat bezielt ze :thinking:
Dezelfde types die met hun winkelkar tegen uw achterste komen duwen: "NEE MADAM, IK WEET DAT IK EEN GROTE KONT HEB, MAAR DA PAST ER NIET IN!"

Dezelfde types die met hun winkelkar tegen uw achterste komen duwen: "NEE MADAM, IK WEET DAT IK EEN GROTE KONT HEB, MAAR DA PAST ER NIET IN!"
Ik geef die meestal gewoon een licht duwtje in de andere richting terwijl ik hen aankijk. Letterlijk nog nooit commentaar op gehad buiten af en toe excuses.

Ik geef die meestal gewoon een licht duwtje in de andere richting terwijl ik hen aankijk. Letterlijk nog nooit commentaar op gehad buiten af en toe excuses.
Haha idd. Of mij omdraaien en eens goed hoesten helpt ook vaak.
Of gewoon zo random een stap naar achter zetten doet ook soms verschieten 😀

Haha idd. Of mij omdraaien en eens goed hoesten helpt ook vaak.
Of gewoon zo random een stap naar achter zetten doet ook soms verschieten 😀

Nu moet ik eraan denken, tijdens COVID op het moment dat social distancing en mondmaskers verplicht waren, een keer gehad in de supermarkt dat de klant achter mij haar boodschappen al op de band begon te leggen terwijl mijn kar nog half vol was, terwijl ze op 30 cm van mij stond.
Toen had ik toch minder geduld dan anders en heb haar gezegd als ze niet snel op de verplichte anderhalve meter afstand zou staan met haar boodschappen en al, dat ik haar met plezier sneller aan haar einde zou helpen dan COVID zou kunnen. :mad:
Het was snel in orde.

Nu moet ik eraan denken, tijdens COVID op het moment dat social distancing en mondmaskers verplicht waren, een keer gehad in de supermarkt dat de klant achter mij haar boodschappen al op de band begon te leggen terwijl mijn kar nog half vol was, terwijl ze op 30 cm van mij stond.
Toen had ik toch minder geduld dan anders en heb haar gezegd als ze niet snel op de verplichte anderhalve meter afstand zou staan met haar boodschappen en al, dat ik haar met plezier sneller aan haar einde zou helpen dan COVID zou kunnen. :mad:
Het was snel in orde.
Haha nog zoiets ja. Mensen die al beginnen als ge nog bezig zijt met alles uit te laden.
Ik schuif dan altijd zo dat balkske vlotjes opzij zodat ik terug plaats heb.

Ik ging vandaag een (overpriced) cappuccino drinken in een koffiebar in de Vlaemsche Rand, want het was zondag en er was zon, en ik had zin om eens buiten te komen. Het was een semi-selfservice gedoe, dus bestellen aan de toog, en dan na afloop zelf je tafel afruimen. Soit. Ik bestel dus, en wil met kaart betalen, krijg ik eerst een verplicht scherm te zien met "fooi". 10%, 20%, 30%, en ergens onderaan weggemoffeld 0. Dus ik klik op 0... en het koekje dat bij mijn cappuccino lag werd gewoon weer weggenomen. :ROFLMAO:

ik snap echt niet waarom wij hier in Belgie nog eens een fooi zouden moeten geven voor overpriced brasserie zaken.

Laatst bewerkt:
Ik ging vandaag een (overpriced) cappuccino drinken in een koffiebar in de Vlaemsche Rand, want het was zondag en er was zon, en ik had zin om eens buiten te komen. Het was een semi-selfservice gedoe, dus bestellen aan de toog, en dan na afloop zelf je tafel afruimen. Soit. Ik bestel dus, en wil met kaart betalen, krijg ik eerst een verplicht scherm te zien met "fooi". 10%, 20%, 30%, en ergens onderaan weggemoffeld 0. Dus ik klik op 0... en het koekje dat bij mijn cappuccino lag werd gewoon weer weggenomen. :ROFLMAO:
Mr Fingers giving the finger.

En we zijn dan allemaal te braaf om gewoon buiten te stappen zonder verder af te rekenen en eventueel de cappuccino nog per ongeluk omstoten. Wat winnen ze daar nu mee, allesinds niet een klant die nog terug komt.

Onlangs ook voor de eerste keer dat zien verschijnen tijdens mijn betaling, en dan nog wel in een bar met zelfbediening, net zoals bij u. Ik moest zelfs geen glas hebben, want was on-the-go. Ik ga geen fooi geven om een fleske uit de frigo te halen.

Waarom zou ge dan ook fooi moeten betalen op een al veel te dure cappuccino.
Ik zou echt vragen waar mijn koekje was of mijn geld terugvragen 😀

Ik heb zo het idee dat de fooi tegenwoordig al ruim is ingecalculeerd in de prijs, want wat ze tegenwoordig durven vragen is echt schandalig.
3 euro voor een glas water!

Evenzeer toch ook een raar systeem. Ik krijg ook geen fooi om mijn job te doen.

Druilerige dag, dus den deze ligt languit in de zetel te zappen en zijn congé te verbrodden.

Kom uit op Nickelodeon, Spongebob om precies te zijn.

Wat is er met die zender gebeurd? Spongebob is plots in het Engels, terwijl dat een van de enige cartoons was dat beter klonk in het Nederlands.

En dan de reclame op Nickelodeon: Corega kleefcreme, l'Oreal tegen grijze haren en reclame voor de nieuwste Nissan... En dat op een kinderzender? Waar is de tijd dat die reclameblokken gewoon op kindermaat waren met reclame voor speelgoed?
Vroeger toen tekenfilms ook daadwerkelijk TEKENfilms waren was Nickelodeon puur goud; Rugrats, Doug, CatDog, Rocko's Modern Life en vooral Hey Arnold :love: Dat waren nog eens tijden...

Terug
Bovenaan