Amai, wat een reactie op een situatie die je niet kent. Goed bezig
Dat komt ervan als mensen zonder duiding die posts maken.
En nu terug ontopic.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai, wat een reactie op een situatie die je niet kent. Goed bezig
Awel, ik heb toevallig gisteren voor de allereerste keer moeten blazen. Om 16u, op de Drapstraat in Nazareth.En dat ze eens véél meer de mensen doen blazen ipv die onnozele fratsen van overal de snelheid te verlagen. Op 20 jaar deelname in het verkeer heb ik nog altijd nooit moeten blazen. Dat KAN gewoon niet.
Mijne kleinen: ma, ik heb een horror genre gevonden da zo tof is! Analogue horror!
•
•
Fam, hij heeft horror rond VHS en cassettes ontdekt. Hij heeft gewoon de horror uit mijnen tijd ontdekt. Kennelijk is dat nu ‘niche’. Dus Blair Witch time…

Horrorweekend bij Nonkel Tomski dus! Ik zet hem vrijdag wel af aan de poolhouse, merci é!oeh oeh, laat hem Darkness Falls zien![]()
3 keer raden wie.
3 keer raden wie.
En in Knokke zijn op de vuist gaan. Gastjes van 10 jaar die mee op vrouwen komen meppen.
Toekomst ziet er goed uit.
Moch jongen, met de jeugdbeweging hebben wij nogal toeren uitgehaald op kamp, als ik er nu aan terugdenk eigenlijk compleet onverantwoord, toeren, en niet in lage toeren, in de bochten van de ardense wegen. Ik denk dat we met de komst van de smartphone meteen op alle voorpagina's van de gazetten zouden staan met wat we toendertijd uithaalden. Een remork gevuld met ketten, iedereen die zich serieus moest vasthouden, aan die snelheden...Momentje van enkele weken geleden.
Kerel die zijn 2 klein mannen van denk van 6 a 8 jaar in de remork(aanhangwagen) had gezet .
Vond dat best not done maar bon.
Ik vind dat nu eerlijk gezegd geen issue. Wij hebben hier hetzelfde voor met mijn schoonzus die misschien op weekend gaat. ZIj moeten hun leven niet aanpassen omdat ik een kleine heb hoor. Ook niet 'misschien'.Voor morgen voormiddag vonden we geen opvang voor onze kleuter. Schoonzus had al regelmatig laten vallen dat ze graag eens wil opletten als we nood hebben aan opvang.
Dus gevraagd als ze ons morgen voormiddag een paar uurtjes uit de nood kan helpen, ook gezegd dat we echt niemand anders gevonden hadden.
's avonds krijg ik een berichtje om te zeggen dat ze geen plannen hebben maar misschien wel iets willen gaan doen met hun eigen kinderen dus de dag het liefst vrijhouden. Ze wenste ons wel nog succes met de verdere zoektocht naar opvang ...
De grootste marginalen hebben "gemiddeld" genomen dan ook de meeste kinderenIn Knokke is het trouwens al heel de zomer last door blanke fils a papa's dus dat soort insinuaties is idd pure bullshit en stokerij.
Ik vind dat nu eerlijk gezegd geen issue. Wij hebben hier hetzelfde voor met mijn schoonzus die misschien op weekend gaat. ZIj moeten hun leven niet aanpassen omdat ik een kleine heb hoor. Ook niet 'misschien'.

Hangt er ook een beetje van af hoe last minute het is. Al genoeg meegemaakt dat ik algemeen aanbied te willen helpen (bv kameraad die met vebouwingen zit), om dan de vrijdagavond een bericht te krijgen of ik de zaterdagochtend kan komen (terwijl ik bv kapotgewerkt in de zetel lig en die dag rust gepland heb). Tegenwoordig zeg ik het er daarom ook meestal bij dat ze tijdig een seintje moeten geven.Ik snap vrouwtje theelepel maar al te best. Ik denk dat de ergernis vooral ligt aan het feit dat de schoonzus wel verschillende keren aangeeft om te willen helpen, maar als puntje bij paaltje komt het toch niks is. Ik heb ook zo'n mensen in de omgeving die altijd zeggen van "als we kunnen helpen, laat maar weten he!" En als je dan (uitzonderlijk) eens om hun hulp vraagt nooit thuisgeven, en niet omdat ze echt niet kunnen ofzo. Wel ik vind dat ook ergerlijk. Heeft niks te maken met dat zij hun leven moeten aanpassen omdat ik kinderen heb. Zeg dan gewoon niet constant dat je wilt helpen![]()
Ik vind dat nu eerlijk gezegd geen issue. Wij hebben hier hetzelfde voor met mijn schoonzus die misschien op weekend gaat. ZIj moeten hun leven niet aanpassen omdat ik een kleine heb hoor. Ook niet 'misschien'.
Donderdag gevraagd voor maandag.Ik snap vrouwtje theelepel maar al te best. Ik denk dat de ergernis vooral ligt aan het feit dat de schoonzus wel verschillende keren aangeeft om te willen helpen, maar als puntje bij paaltje komt het toch niks is. Ik heb ook zo'n mensen in de omgeving die altijd zeggen van "als we kunnen helpen, laat maar weten he!" En als je dan (uitzonderlijk) eens om hun hulp vraagt nooit thuisgeven, en niet omdat ze echt niet kunnen ofzo. Wel ik vind dat ook ergerlijk. Heeft niks te maken met dat zij hun leven moeten aanpassen omdat ik kinderen heb. Zeg dan gewoon niet constant dat je wilt helpen![]()
Kijk dat 2e zou ik ook kwaad van worden. Zeker een belofte aan een kind om iets leuks te doen verbreek je niet.Donderdag gevraagd voor maandag.
Mijn ergernis is ook gewoon mijn schoonzus in het algemeen.
Ik ben het type persoon wat een naaste met alle plezier uit de nood help als ik in de mogelijkheid ben.
Ik vind het dan moeilijk dat een schoonzus dat niet zo ziet en geen plannen heeft maar misschien wel iets gaat doen en daar haar neefje niet bij kan nemen. Voor een voormiddag. Om uit de nood te helpen. Niet voor de Fun.
Nog een voorbeeld van haar wat voor mij een WTF was:
Ander nichtje haar mama beland na een val in het ziekenhuis, toch serieus gewond en moet in het ziekenhuis even blijven. Nichtje gaat bij oma logeren zolang, ik ben bij oma en nichtje als schoonzus op luidspreker belt en drie keer zegt dat nichtje volgende dag mag langskomen om met haar dochter wat te hangen en haar gedachten te verzetten. Want ze heeft verlof en geen plannen. Ik heb het haar zelf horen zeggen. Dag erna belt nichtje haar op om te vragen als ze mag komen. Het antwoord: "Sorry ben met mijn kids deze morgen vroeg vertrokken op uitstap. We hadden even nood aan gezinstijd."