Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

De enige muis die het bij mij ooit liet afweten was mijn Razer DeathAdder waarvan het scrollwheel na 10 jaar niet meer deftig kan klikken en een linkermuisklik soms als een dubbelklik wordt geregistreerd
Bij mij vooral de logitech muizen die dubbelklik problemen hebben. Heb nog andere muizen van 20+ jaar oud van bv microsoft die nog steeds meegaan.

Lokale "ge zijt van" groep

Veel sterkte voor onze inwoners die getroffen zijn door het zware onweer en te maken hebben met wateroverlast. Wij dragen ons steentje bij door een gratis bestek en offerte op te maken voor de verzekeringsaangifte van uw elektronica die beschadigd is.

Een gratis offerte, wat een geste..

Dat doen ze natuurlijk niet voor de gebruiker, maar voor hun eigen zaak. De abonnementformule is blijkbaar iets waar veel industrieën naar kijk.

Zoals je zelf zegt, een nieuwe muis koop je maar 1x op de zoveel tijd. Bij een abonnement heeft het bedrijf een veel vastere inkomensstroom
Yep. Auto industrie is daar ook volop mee experimenteren. Geen goeie evolutie imo.

Yep. Auto industrie is daar ook volop mee experimenteren. Geen goeie evolutie imo.
Past wel volledig in het "You'll own nothing and be happy" straatje.

Voor software en multimedia zijn we al grotendeels over naar het subscription model waarbij je niets meer zelf kan bezitten. Denk maar aan alle streamingdiensten, Office365, Azure, AWS, Adobe producten, Apps in de Apple / google store.

Voor hardware was dat moeilijker te verwezenlijken, maar door hardware afhankelijk te maken van een internetverbinding kan dat wel. Die trend zie ja voornamelijk al bij camera's, printers, auto's, accesspoints etc waarbij je minder features hebt als je niet maandelijks betaalt.

Kuisvrouw is hier net bij het wegrijden tijdens het achteruitrij manoeuvre met haren Audi Q3 tegen een stevige houten bloemenbak gereden. Zware bluts en wat krassen vanachter in het koetswerk.

En ondanks de luide krak, had ze het zelfs niet door. Die zal thuis nogal voor een verrassing komen te staan...

In de zaak waar we deze middag zijn gaan eten stond een, continu bijgevulde, bokaal "tapschuim" op de toog....
Pint die tss tappen en uitdragen z´n col was verloren kreeg een lepel if 2 schuim opgekwakt, ff "draaien" met het glas en voila...perfecte pint.

En ik die dacht dat ik de foefkes al wel kende intussen, das al geen truk van de foor meer, das een heel andere kermis...

Wel weer een reden om bij de keuze tss fles/blik of tap best voor het eerste te gaan.

In de zaak waar we deze middag zijn gaan eten stond een, continu bijgevulde, bokaal "tapschuim" op de toog....
Pint die tss tappen en uitdragen z´n col was verloren kreeg een lepel if 2 schuim opgekwakt, ff "draaien" met het glas en voila...perfecte pint.

En ik die dacht dat ik de foefkes al wel kende intussen, das al geen truk van de foor meer, das een heel andere kermis...

Wel weer een reden om bij de keuze tss fles/blik of tap best voor het eerste te gaan.
Ik heb deze post 3 keer moeten lezen voor ik begreep wat er stond :crazy:

Parking Carrefour hier is heel beperkt in schaduwplekjes, vooral op dagen als vandaag heel gegeerd.
Rijden op, staan twee madammen en een meneer voor de laatste schaduwplek - hun wagens links en rechts ook met deur open. Bon, veel moest ik niet hebben dus we gaan gewoon in de zon staan.
Twintig minuten later, echter, staan die daar dus nóg.
Komt een vrouw opgereden, klassiek stadswagentje, en zij rijdt dus die parkeerplek in. Als in: ze blijft gewoon zachtjes vooruitgaan ondanks de onbegrijpende blikken van de babbeletten, die met veel handgebaar en ‘moh how, moh allee’ naar hun eigen wagen draaien en aanzetten.
Zat ik niet al in de auto, ik gaf ze een high five. 10/10 DGAF waar ik jaloers op ben.

Lokale "ge zijt van" groep

Veel sterkte voor onze inwoners die getroffen zijn door het zware onweer en te maken hebben met wateroverlast. Wij dragen ons steentje bij door een gratis bestek en offerte op te maken voor de verzekeringsaangifte van uw elektronica die beschadigd is.

Een gratis offerte, wat een geste..
Wacht tot ze afkomen met 5% korting op wat je moet vervangen! Hart-ver-war-mend!!!

Ik was gestart met mijn telefoon op te laden tot ik iets verbrand rook.
Was die kabel aan de zijde van mijn gsm volledig aan het roken :oink:.
Heb de kabel maar weggegooid. Heb geen zin dat mijn huis in de fik staat daardoor.

Collega op werk gestorven aan slagaderbreuk. Toch verschieten.. jonge mens en laat kind van 7 jaar achter.

Edit; ik werk hier nog niet zo lang maar die mens was niet zo graag gezien door zijn attitude, wat ik ergens wel snap want hij was wel eigenwijs.
Maar blijkbaar ging het nieuws de ronde met sms'jes a la "YES die janet is dood".

En da komt dan van ploegbazen. Holy shit.

Laatst bewerkt:
Collega op werk gestorven aan slagaderbreuk. Toch verschieten.. jonge mens en laat kind van 7 jaar achter.

Edit; ik werk hier nog niet zo lang maar die mens was niet zo graag gezien door zijn attitude, wat ik ergens wel snap want hij was wel eigenwijs.
Maar blijkbaar ging het nieuws de ronde met sms'jes a la "YES die janet is dood".

Fuck man. Ok je kan niet overweg kunnen me teen collega maar zoiets is toch sowieso tragisch. Een kind van 7 verliest nog altijd een vader. Je kan op jezelf denken wat je wilt maar zoiets sturen als sms is, zeker als ploegbaas, compleet er over.

en ik zou daar ook niet lang werken.
Man, wat een degoutante mentaliteit.

Helaas schering en inslag bij arbeiders, ook bij teamleaders of supervisors. Ik weet dat ik stereotypeer, maar ik heb nooit iets anders gezien.
Tis wel zo. Tis de meest "lompe" plek waar ik ooit heb gewerkt en ook bewust ver verwijderd van mijn manier van omgaan. Maar heb nu even nachtshift uren nodig.

In 1 van mijn eerste weken heeft er ook iemand positief geblazen en 80% van die mannen gebruikt duidelijk drugs. In diezelfde week had er ook iemand een stuk muur uitgereden, had er iemand gelopen was die morsdood geweest.
Gevolg was als "straf" dagshift uren voor een week.

Mja, nachtwerk in de buurt en 2400 netto. Sjans da ik grotendeels alleen of met 2 werk.

Als uw jongste zo een tik van uzelf begint te vertonen… en daarnet was ik aan het vegen ‘you missed a bit’
IMG_2527.jpeg

Dat doen ze natuurlijk niet voor de gebruiker, maar voor hun eigen zaak. De abonnementformule is blijkbaar iets waar veel industrieën naar kijk.

Zoals je zelf zegt, een nieuwe muis koop je maar 1x op de zoveel tijd. Bij een abonnement heeft het bedrijf een veel vastere inkomensstroom
Krijg je met zo'n abonnement dan ook een nieuwe muis moest die 'forever working' mouse toch stuk gaan (mits wat pech kan dit altijd he)?
Of kan je daar dan naar fluiten en moet je dan uw abonnement blijven betalen ongeacht je nu een (nieuwe) werkende muis hebt of niet?

Terug
Bovenaan