Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 met ketchup is een goed middagmaal.Trust me, die worden gezien als maaltijd![]()

Zelfde heb je voor met alles waar er 'manuele arbeid' bij betrokken is. Die voorgemaakte broodjes/wraps/whatevah... in supermarketen en tankstations worden vaak gemaakt in sociale werkplaatsen. Ik moet je geen tekening erbij maken dat hygiëne niet vanboven de prioriteitenlijst staat. Ik eet dat alvast nooit meer...Ik heb ooit als jobstudent worstenbroodjes gedraaid.
De workload was uit een kist naast u bevrozen curryworsten nemen, die op een band leggen waar vierkante stukjes bladerdeeg passeerden en deze dan oprollen.
Iedereen droeg van die stoffen wanten met afgesneden vingertopjes om het toch nog iets warm te krijgen want dit was een gekoelde ruimte. Gedurende de dag zag je mensen snotteren, hoesten en hun neussnot afwrijven met die stoffen wanten en deze 'partikels' mee het worstebroodje in te draaien. De volgende dag zie je ze gewoon weer dezelfde wanten aan te trekken.
Op het einde van de dag waren de curryworsten in de doos ernaast ontdooid en glibberige palingen geworden waardoor ik vermoed dat die wanten toch iets van functie hebben om deze gladde worsten vlot te kunnen op de band gooien.
Needless to say na die maand in de fabriek eet ik nooit geen worstebroodje meer.
"De farao" is nogal een vaag begrip.Blijkbaar poepte de farao dikwijls met zijn zusters en had er kindjes mee.
Volgens mij is dat niet zo goed voor de stoelgang.3 met ketchup is een goed middagmaal.
In een koele ruimte geassembleerd en dan goed opgewarmd in een oven. Hetgeen overblijft van bacteriën zorgt voor een goede weerstand.Ik heb ooit als jobstudent worstenbroodjes gedraaid.
De workload was uit een kist naast u bevrozen curryworsten nemen, die op een band leggen waar vierkante stukjes bladerdeeg passeerden en deze dan oprollen.
Iedereen droeg van die stoffen wanten met afgesneden vingertopjes om het toch nog iets warm te krijgen want dit was een gekoelde ruimte. Gedurende de dag zag je mensen snotteren, hoesten en hun neussnot afwrijven met die stoffen wanten en deze 'partikels' mee het worstebroodje in te draaien. De volgende dag zie je ze gewoon weer dezelfde wanten aan te trekken.
Op het einde van de dag waren de curryworsten in de doos ernaast ontdooid en glibberige palingen geworden waardoor ik vermoed dat die wanten toch iets van functie hebben om deze gladde worsten vlot te kunnen op de band gooien.
Needless to say na die maand in de fabriek eet ik nooit geen worstebroodje meer.
Oa in een conservenblikje zit ook gewoon ongedierte in he. Dat wordt gewoon mee kapot gemalen.Ik heb ooit als jobstudent worstenbroodjes gedraaid.
wat een wijsheden dat die man rondstrooit. Je zou maar eens systematisch worstenbroodjes eten en niet doorhebben dat dit ongezond zou zijn. Dankzij Makila weten we beter!Bedankt voor deze voedingstips Makila!
Die van de Panos waren/zijn heel goed als ze deftig opgewarmd werden. Bij ons vroeger in 't middelbaar was het altijd een coinflip op dat vlak, dat we op den duur er altijd bij moesten vermeden: "een goed warm worstenbroodje aub", maar zelfs dan nog was die worst soms nog wat koudWorstenbroodjes ik heb dat toch ook een tijd echt veel gegeten, bijna iedere middag belegd broodje en een worstenbroodje.
De beste blijven wel echt die van een deftige Panos.

In welk slachthuis zou dat zijn?Heerlijk separatorvlees,
De afvalbak(vlees) van een complete vleesfabriek is een containertje van 400L dat wekelijks leeg gemaakt word.
Zelfs de koeienschedels gaan vlotjes weg (naar het buitenland)
Niet bij nadenken, gewoon smikkelen.

Een "deftige Panos" is een contradictio in terminis volgens mij. Als ik zin heb in een broodje is een Panos wel het laatste waar ik binnenstap.Worstenbroodjes ik heb dat toch ook een tijd echt veel gegeten, bijna iedere middag belegd broodje en een worstenbroodje.
De beste blijven wel echt die van een deftige Panos.
Ik omschreef het weer eerder als november ofzo.Het weer. Hoe the fuck is het maart in juli. Make it make sense.
Bijna weekend Cellemans, relax buddy

Kunnen we een akkoord bekomen op "kut"?Ik omschreef het weer eerder als november ofzo.