Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Strikt genomen kan een lijk wel degelijk geluiden uitstoten, door de contractie van bepaalde spieren of door manipulatie van het lijk waarbij lucht of gas ontsnapt.
Voornamelijk de sluitspier.

Als ge da niet weet schrikt ge u ook dood (pun) in zo'n ruimte met een lijkschouwer. Plots laat Jos nog een scheetje

Vrijgelaten ontbindingsgassen zouden pas een pretje zijn.
Ha doet me eraan denken. Heb wat vrienden die bij de brandweer werken en die zijn ooit opgeroepen voor een lijk dat 'ontploft' was in de koffer van een wagen of iets dergelijks.

Geen idee of dit echt kan, een walvis ontploft af en toe is en als mevrouw /meneer dan mss wat meer body had :unsure:

Ha doet me eraan denken. Heb wat vrienden die bij de brandweer werken en die zijn ooit opgeroepen voor een lijk dat 'ontploft' was in de koffer van een wagen of iets dergelijks.

Geen idee of dit echt kan, een walvis ontploft af en toe is en als mevrouw /meneer dan mss wat meer body had :unsure:
Dat kan, mijn tante heeft dat ook gedaan. :unsure:
Combinatie van zwaar alcoholisme en misbruik van geneesmiddelen, gestorven voor een gasstoof die ze op max had gezet om de living op te warmen. Paar dagen later gevonden door mijn pa en nonkel, die was dus effectief "ontploft". Enfin, dat is dus gewoon de buik die bijvoorbeeld scheurt onder druk van de ontbindingsgassen waardoor de ingewanden er uit lopen.
Huis heeft toch een tijdje een speciale geur gehad ook.

Weer wat mensen hun WTF van de dag gegeven hiermee hoop ik. :cool:

Eerste keer bij een orthodontist. Aanmelding via iPad. Moeten het decennium aanduiden waarin men geboren is.

Eerste mogelijkheid 1880-1890. Wou er op drukken, maar de vrouw hield mij tegen (iets van met u kunt toch ook nergens komen...)

Ma serieus wie bedenkt het om die data erin te zetten

Eerste keer bij een orthodontist. Aanmelding via iPad. Moeten het decennium aanduiden waarin men geboren is.

Eerste mogelijkheid 1880-1890. Wou er op drukken, maar de vrouw hield mij tegen (iets van met u kunt toch ook nergens komen...)

Ma serieus wie bedenkt het om die data erin te zetten
Oudste mens ooit werd 122 jaar.
Mocht die in 1890 geboren zijn, dan was ze die leeftijd in 2012.

Afhankelijk van wanneer de software geschreven werd voor dat platform zou dat dus eventueel mogelijk geweest zijn.

Sowieso zal een programmeur ook wat marge nemen zodat zeker alle leeftijden mogelijk zijn op het moment van programmeren.

De tuinaannemer werkt precies graag...

Gisteren was die pas om 22h30 weg. Is momenteel nog bezig. In de ochtend is die hier rond 07h00. Lange dagen, ik zou het niet volhouden.

Terug
Bovenaan