Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Eergisteren aan de praat geraakt met een oude jeugdvriendin via fb. 25 jaar geleden denk ik sinds we elkaar nog zagen. Initieel dus tof om er terug mee te praten, nostalgie weet ge...nu stuurt ze me berichten als "ik wil je zuigen", "ik doe alles wat je wil in bed" aangevuld met titty- en buttpics (well, that escalated quickly), btw ze is getrouwd en heeft 2 kids :unsure:
Ne mens is niet gemaakt om monogaam te zijn. Ze zal na 25 jaar gehuwd zijn nog eens gebeft willen worden zeker? :unsure:
 
Onderaan mijn maandelijkse Telenet factuur:

Uw abonnement een jaar vooruitbetalen? Kiest u ervoor om uw All-Internet een jaar vooruit te betalen? Dan geniet u van 5% korting. U betaalt voor het komende jaar:• € 721,28 in plaats van € 759,24 (12 x € 63,27) voor All-Internet

Ik denk het niet :wtf:
 
Onderaan mijn maandelijkse Telenet factuur:

Uw abonnement een jaar vooruitbetalen? Kiest u ervoor om uw All-Internet een jaar vooruit te betalen? Dan geniet u van 5% korting. U betaalt voor het komende jaar:• € 721,28 in plaats van € 759,24 (12 x € 63,27) voor All-Internet

Ik denk het niet :wtf:
5% korting om een goedkope lening te geven. Dat is u eigenlijk in u gezicht uitlachen :rofl:
 
Ik ben naar Matroesjka's beginnen kijken, paar dagen geleden ontdekt dat dit op Streamz staat, ik heb dat nog nooit gezien.


Een bepaalde scene deed me denken aan een scene uit een andere serie en na wat gegoogle ontdekt dat deze afleveringen op 3 dagen van elkaar geaired zijn. 😂 :ROFLMAO:


Het Eiland - Lesley (12/02/2005)
Waar Michel Drets door Bucky (Lucas Van Den Eynde) naakt in het water gestuurd werd.

1000012861.jpg



Matroesjka's - S01E06 (09/02/2005)
Waar Nico Maes (Lucas Van Den Eynde) door Vincent Dockx (Tom Van Dyck, Alain uit Het Eiland) naakt in het water gestuurd wordt.

1000012860.jpg
 
Ik ben naar Matroesjka's beginnen kijken, paar dagen geleden ontdekt dat dit op Streamz staat, ik heb dat nog nooit gezien.


Een bepaalde scene deed me denken aan een scene uit een andere serie en na wat gegoogle ontdekt dat deze afleveringen op 3 dagen van elkaar geaired zijn. 😂 :ROFLMAO:


Het Eiland - Lesley (12/02/2005)
Waar Michel Drets door Bucky (Lucas Van Den Eynde) naakt in het water gestuurd werd.

Bekijk bijlage 29739


Matroesjka's - S01E06 (09/02/2005)
Waar Nico Maes (Lucas Van Den Eynde) door Vincent Dockx (Tom Van Dyck, Alain uit Het Eiland) naakt in het water gestuurd wordt.

Bekijk bijlage 29740
 


Some experts!

Volgens experten is dit het engste geluid ter wereld: "Het lijkt wel het geschreeuw van duizend lijken”​


Hoe klinkt een lijk trouwens? 1000x0 is 0?

Waarom geen miljoen? So many questions!
 


Some experts!

Volgens experten is dit het engste geluid ter wereld: "Het lijkt wel het geschreeuw van duizend lijken”​


Hoe klinkt een lijk trouwens? 1000x0 is 0?

Waarom geen miljoen? So many questions!
Wat een kutherrie. :p
 


Some experts!

Volgens experten is dit het engste geluid ter wereld: "Het lijkt wel het geschreeuw van duizend lijken”​


Hoe klinkt een lijk trouwens? 1000x0 is 0?

Waarom geen miljoen? So many questions!

Ze hebben dat nu ontdekt en met een 3D-print gemaakt?

Ik heb hier al enkele jaren zo eentje liggen. 3D-geprint/ge-3D-print/?? door iemand van hier op BG...
 


Some experts!

Volgens experten is dit het engste geluid ter wereld: "Het lijkt wel het geschreeuw van duizend lijken”​


Hoe klinkt een lijk trouwens? 1000x0 is 0?

Waarom geen miljoen? So many questions!
Lijkt me vriendin wel als het warm water in de douche koud wordt
 
Ik heb tot op heden nog nooit een lijk horen schreeuwen, maar ik denk toch wel dat er engere geluiden zijn dan dit?

Misschien wel een idee om dit te integreren in een alarminstallatie, die inbrekers gaan serieus verschieten.
 
Ik heb tot op heden nog nooit een lijk horen schreeuwen, maar ik denk toch wel dat er engere geluiden zijn dan dit?

Misschien wel een idee om dit te integreren in een alarminstallatie, die inbrekers gaan serieus verschieten.
Strikt genomen kan een lijk wel degelijk geluiden uitstoten, door de contractie van bepaalde spieren of door manipulatie van het lijk waarbij lucht of gas ontsnapt.
 
Terug
Bovenaan