Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dat verstoor momentje op vrt nieuws... waar moeien die zich mee?

Hopelijk wint Israël het eurosong. Ben die hetze wat beu hoor..

Tis maar een muziek spelletje zeg.

EDIT. Veel applaus bij start van hun nummer. Mooi zo.
Music should never devide people.
EBU gebruikt dan ook 'anti-boe technologie' om het boe-geroep te verdoezelen. Maw, plakken publieksgeluiden/applaus erover. Viel op zelfs, zeker bij de bekendmaking dat Israël naar de finale ging.
 
Gelieve geen mensen woorden in de mond te leggen.
Dat verstoor momentje op vrt nieuws... waar moeien die zich mee?

Hopelijk wint Israël het eurosong. Ben die hetze wat beu hoor..

Tis maar een muziek spelletje zeg.

EDIT. Veel applaus bij start van hun nummer. Mooi zo.
Music should never devide people.
"Ik steun de genocide want mijn TV-avond werd een minuutje onderbroken". hoera.
 
Sinds kort begeleid ik wat studenten uit de 2de bachelor voor iets, hiervoor waren dat altijd latere jaren. Toch wel een zeker bakvisgehalte moet ik zeggen.

"Mijnheer, mag ik vragen hoe oud u bent?"
"Heb je kindjeeees?"

Dat is dan geboortejaar 2004 :baard:

Ah pas maar al op. Seffes kruipt er zo een bakvisje op uw schoot. :oi22:
 
Als je ziet hoeveel stemmen er gegeven zijn door Italie die dat 'per abuis' gelekt hebben, dan weet je al wat de algemene trend zal zijn.
Toch eens de unibet site bekijken morgen denk ik ipv de wekelijkse lotto... :unsure:
 
Ben op vakantie op de Canarische eilanden... Van preventie tegen huidkanker hebben ze hier ook nog niet gehoord.

In het hele hotel zijn er maar een handvol mensen die zich deftig beschermen...

Hoe kan je nu de hele dag in de zon liggen. Ik wist niet dat bruinrood zien na vakantie het summum is.

Bij de gepensioneerden snap ik het nog, die hun leven is al voorbij. Maar al die kleine kindjes hier. Spijtig...
 
Dat verstoor momentje op vrt nieuws... waar moeien die zich mee?

Hopelijk wint Israël het eurosong. Ben die hetze wat beu hoor..

Tis maar een muziek spelletje zeg.

EDIT. Veel applaus bij start van hun nummer. Mooi zo.
Music should never devide people.
Inderdaad WTF.
Ik dacht dat de openbare omroep ondubbelzinnig, onpartijdig en obejctief nieuws moest brengen ?
Steken zich dan ook nog weg achter het feit dat het een vakbondsactie is (ACOD), en vakbondsacties de vrije loop moeten krijgen, dus ze kunnen dit niet tegenhouden.
Ik dacht dat vakbondsacties er waren voor de rechten van de werknemers te verdedigen ? What the hell, waarmee moeit de vakbond zich hier, buitenlandse politiek ?
 
Inderdaad WTF.
Ik dacht dat de openbare omroep ondubbelzinnig, onpartijdig en obejctief nieuws moest brengen ?
Steken zich dan ook nog weg achter het feit dat het een vakbondsactie is (ACOD), en vakbondsacties de vrije loop moeten krijgen, dus ze kunnen dit niet tegenhouden.
Ik dacht dat vakbondsacties er waren voor de rechten van de werknemers te verdedigen ? What the hell, waarmee moeit de vakbond zich hier, buitenlandse politiek ?
Idd heeft eigenlijk niets meer met vakbond te maken.
Gewoon enkele pippos die hun macht misbruiken om hun persoonlijke politieke voorkeur door onze strot proberen te rammen.

Guess what. Mission failed.
 
Idd heeft eigenlijk niets meer met vakbond te maken.
Gewoon enkele pippos die hun macht misbruiken om hun persoonlijke politieke voorkeur door onze strot proberen te rammen.

Guess what. Mission failed.

Er is wel een verschil tussen politieke voorkeur en tienduizenden onschuldige kinderslachtoffers,

Welke politieke voorkeur word er dan door u strot geramd?
Het enige dat meeste mensen willen is da het stopt mee zoveel onnodige slachtoffers.
 
Kleinen komt met Roblox spel: ‘mama, heb ik jou deze al uitgelegd?’
“Jazeker, ventje!” *moeder geeft word-perfect uitleg van spelverloop*
‘Ik ga het nog eens tonen, mocht je het vergeten zijn’

1715426165926.gif
 
Te weten komen dat een familielid, wiens man overleden is en 2 kindjes heeft, gaat hertrouwen met de broer van haar overleden man.
Als die man overleden is dan zie ik het probleem niet? Dat is toch niet scheefpoepen of bedriegen?

Het gebeurt meer dan je denkt dat als man of vrouwlief overlijdt dat men als nieuwe partner iemand neemt uit de dichte vriendenkring of de familie. Je kent elkaar dan gewoon al beter en je weet al deels wat de slechte en goede eigenschappen zijn van de nieuwe partner.

En wat Marcel zegt: In bepaalde culturen is dat zelfs de 'standaard'.

Te weten komen dat een familielid, wiens man overleden is en 2 kindjes heeft, gaat hertrouwen met de broer van haar overleden man.
Ik begrijp uw WTF maar ik zou er het mijne van denken en mij er verder niet mee bemoeien. Dat leidt tot niets.
 
Laatst bewerkt:
Paard in de wei hierover is helemaal blauw geverfd.

wtf wie doet nu zoiets.

Maar ja, als je ziet dat ze gisteren met een riooldeksel naar een camion gooien, moet je in niets meer verschieten natuurlijk.
 
Te weten komen dat een familielid, wiens man overleden is en 2 kindjes heeft, gaat hertrouwen met de broer van haar overleden man.
De vorige eigenaar van ons huis heeft z'n vrouw verloren aan kanker en is dan ook samen gaan wonen met de zus ervan.

Vond ik ook wel wat vreemd.
 
t was misschien sws al de biologische vader?
:p 😇
Je lacht ermee.

Maar mijn moeder kent ook twee broers (ondertussen al even overleden) en die hadden blijkbaar maar 1 vrouw in huis. En die vrouw werd dus ook gewoon zwanger maar men wist dus nooit van welke broer het was. :unsure:

De oudjes hier in de buurt, lachen daar nu nog altijd mee. Daar werd over geroddeld.

Ik wil maar zeggen: Je kan het zelf niet eens verzinnen of het 'bestaat' wel ergens. :tongue:
 
Sommige landelijke (deel)gemeenten hebben idd. de reputatie van inteelt broeihaarden te zijn
 
Kerel aan de finish met z'n micro sprak een klein manneke aan, kereltje zei dat hij kwam supporteren en wees naar iemand die aankwam. Zegt die kerel: 'aaah, supporteren voor de opa, kijk, uw opa is daar!!'.

Manneke onderbrak hem om te zeggen dat het z'n papa was.

Auch.
Dat doet mij denken aan een vrouw (een eeuweling) die een andere vrouw voortduwde in haar rolstoel tijdens een interview (enkele jaren geleden)

Journalist: Amai. Uw moeder ziet er slecht uit.
Die dame kijkt hem kwaad aan en ze zegt: Dat is mijn dochter.

En was er ook niet zoiets in Blind getrouwd waar een zus verward werd met de moeder en de nieuwe getrouwde man zei: Proficiat met het huwelijk van uw dochter? Zoiets dacht ik toch ..

Anyways, je moet altijd opletten met zo'n zaken. :tongue:

Allé misschien dat die papa inderdaad 70 was maar even goed was die man er amper 40 of 50 en ziet ie er gewoon oud uit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan