Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
krijgt 40 jaar straf, en gooit stront en pis naar zijn advocaat in de rechtbank.
De dood en belastingen.![]()
Snoop Dogg gives up smoking after years of marijuana use
The star, who has built a public persona around his copious marijuana use, says he intends to quit.www.bbc.com
Snoop Dog stopt met wiet smoren. er zijn geen zekerheden meer in't leven.
Ik weet niet of het dezelfde mevrouw is, maar er was er zo eentje die ook klaagde dat ze geen werk vond omdat die tattoos ‘vooroordelen brachten’. Nu weet ik dat het klopt, het onderwijs was (is) daar lang lastig in geweest, maar op het gezicht lijkt mij toch ook een nono die nog lang zal blijven.Melissa drukt na meer dan 800 tatoeages pauzeknop in: “Alles moet wijken voor komst van achtste kind”
No comment
Ze zal wel een goede moeder zijn daar gaat het niet om maar er is ook zoiets als TE
kan altijd eens bij vooruit proberen. Daar plaatsen ze dat soort figuren op een voetstuk.Michel Van den Brande niet welkom bij Vlaams Belang: “Ze vinden me te racistisch om op hun lijst te staan”
Dan moet je het toch wel écht al te bont maken
wtf
Zo'n goede moeder dat ze met haar 3 eerste kids geen contact heeft.Melissa drukt na meer dan 800 tatoeages pauzeknop in: “Alles moet wijken voor komst van achtste kind”
No comment
Ze zal wel een goede moeder zijn daar gaat het niet om maar er is ook zoiets als TE

Als er al een richting (of toch vak) Taylor Swift-ologie is … Ik denk dat je zelfs Britney kan doen ergens. Op zich kan ik mij voorstellen dat zo een cursus leuk kan zijn, maar moeten ze daar universitaire uren en plaats voor laten innemen, dat toch ook niet.What the ...
Welke studie heb jij gedaan ? Ne master in "the beatles".
Waar werkt ge ? Ik zit tijdelijk tussen jobs
...
![]()
Philip (63) is de eerste Belg die de studierichting ‘Beatles’ volgt aan de universiteit van Liverpool: “Ik weet zelfs Paul McCartney wonen in Londen”
Net nu The Beatles 53 jaar na hun split opnieuw de hitlijsten bestormen met <a href="https://www.hln.be/muziek/een-geschenkje-van-ai-aan-alle-beatles-fans-43-jaar-na-de-dood-van-lennon-is-er-weer-een-nieuw-nummer-moeten-we-daar-blij-mee-zijn-en-komen-er-nog~a81e94cf/" target="_blank">de single...www.hln.be
Blijkbaar kunt ge ne "master" in "the beatles" afleggen aan de universiteit van Liverpool, welke "nutteloze universitaire opleidingen" zijn er zo nog ?
Ooit ne keer betaald voor iemand IN DE CINEMA die enkel ne VISA bij had. Nog gene dank u gekregen, terwijl ik waarschijnlijk 500 lappen kwijt was aan ne popcorn en ne cola.Kan ik geloven.
Onlangs stond er een kerel voor mij die een belegd broodje gekocht had in de lokale supermarkt. Aan de kassa komt die helemaal rood en komt tot het besef dat z'n portefeuille nog thuis lag. Zag er mij een deftige kerel uit. Bood nogal ongemakkelijk z'n excuses aan en vroeg om het aan de kant te leggen. Hij ging in zijn auto springen en om z'n portefeuille gaan.
Ik heb z'n broodje betaald. Ook al weigerde hij dat in eerste instantie, ik stond erop.
't Was lekker. Eentje met tonijnsalade.
Nee, dat laatste is zever. Die kerel was heel content en wou m'n gegevens om het terug te betalen. Ik zei hem dat hij dan maar eens een random iemand z'n broodje moest betalen.
Zo'n onnozele zaken kunnen u toch een goed gevoel geven hé.![]()
Tijd voor ne Belgische Trump. Wie denkt dat zo iemand geen kans op slagen heeft is gewoon fout.Iedereen heeft recht op zijn eigen Trump!

Tijd voor ne Belgische Trump.
Komaan Trump waar wacht je op! Waag je kans! Mijn stem heb je!
of niet goed genoeg?