Tijdloos
Active member
Ik kan deze vaststelling bevestigen.Vrouwen met de naam ‘Fanny’ zijn doorgaans de meest unfanny mensen ooit. Dit is mijn derde collega en toch weer
Bekijk bijlage 24649
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan deze vaststelling bevestigen.Vrouwen met de naam ‘Fanny’ zijn doorgaans de meest unfanny mensen ooit. Dit is mijn derde collega en toch weer
Bekijk bijlage 24649

Zag hier een vacature passeren met 42 dagen "verlof"
Iets verder de breakdown:
- 20 wettelijk
- 12 ADV (zie ik al niet als verlof, is gewoon tijd voor tijd)
- 10 feestdagen![]()

Laat ze haar kruimels op tafel liggen?poetsvrouw op het werk die zomaar tijdens de koffie begon te praten over haar ex man,
die fles wijn in haar vagina stak, tijdens zatte (uit de hand gelopen) seks spelletjes.![]()
i don't get itLaat ze haar kruimels op tafel liggen?

poetsvrouw op het werk die zomaar tijdens de koffie begon te praten over haar ex man,
die fles wijn in haar vagina stak, tijdens zatte (uit de hand gelopen) seks spelletjes.![]()

en vol of leeg?Welk uiteinde?![]()
leeg.en vol of leeg?
Ik zou daar toch niet te scheutig op zijn. Als dat rode wijn is kan je niet meer zien of tante rosa op bezoek ispoetsvrouw op het werk die zomaar tijdens de koffie begon te praten over haar ex man,

Allez, een tandeloze BJ is butter smooth naar het schijntIk moet zeggen, ik kwam semi-hard van het verhaal en opwinding (acantus verhaal, niet fles verhaal), maar vorige maand had ze al gezegd dat ze allemaal valse tanden heeft moeten steken, dus met dit in gedachte ging ik toch vrij snel terug naar soft modus.
toch niet terwijl ze met u aan het praten was?poetsvrouw op het werk die zomaar tijdens de koffie begon te praten over haar ex man,
Tegenwoordig zijn die niet per se meer terug uithaalbaar héAllez, een tandeloze BJ is butter smooth naar het schijnt
Wacht tot je Samson en Marie moet zien...Tv staat op en het staat toevallig op Thuis.
Het acteerwerk... What the fuck. Ik heb het gevoel dat ik naar één of andere sketch aan het kijken ben![]()

In welke context?Wacht tot je Samson en Marie moet zien...![]()

Niemand die al aflevering daarvan heeft gezien, krijgt "happy thoughts".In welke context?![]()

Wel een iets andere doelgroep natuurlijk.Wacht tot je Samson en Marie moet zien...![]()