Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een school om een abonnement te hebben op Van Dale (why?) kost €9000 per jaar. Negen.Duizend.Euro. In feite bewondering voor de durf van Van Dale, heden ten dage zoveel alternatieven maar zij prijzen zich nog naar - zelf toegewezen - waarde.

Dacht ik ook al. Hij mag misschien niet meer van zijn nieuwe vlamDat ik me net realiseer dat ik @kay-gell hier in geen maanden meer gezien heb.

Ik denk dat we een beetje te hard tegen zijn kar hebben gereden.Dacht ik ook al. Hij mag misschien niet meer van zijn nieuwe vlam![]()
Dacht ik ook al. Hij mag misschien niet meer van zijn nieuwe vlam![]()
Die is het hier toch afgebold na die laatste discussie? Vond het wel jammer.
Ah, geen idee. Over wat ging dat?Ik denk dat we een beetje te hard tegen zijn kar hebben gereden.
+1Ah, geen idee. Over wat ging dat?
Eerlijk gezegd weet ik niet of het een enkele discussie was, hij begon op P&A nogal defensief te worden met zijn standpunten en ik heb daar een paar keer misschien iets te zwaar op gereageerd omdat het me de keel uithing. Zijn laatste post was alleszins toch een reactie op de mijneAh, geen idee. Over wat ging dat?

Misschien is hij dan kaythlin-gellHij zit in Thailand tot einde herfstvakantie. Misschien dat hij dan zijn hart komt luchten.
![]()
KIJK. Vrouw maakt amok in Genkse Lidl om verpakking bloem: “Hier kom ik niet meer, viezeriken allemaal”
Op sociale media doen beelden de ronde van een vrouw die in het Genkse filiaal van supermarkt Lidl in discussie gaat met een medewerker. De reden? Een blauw-witte verpakking bloem betekent volgens haar dat de winkelketen Israël steunt. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Israël!”...www.hln.be
Wanneer plots een generische wit-blauwe verpakking leidt tot een discussie van formaat.

En dan denken dat filmen in haar eigen voordeel is![]()
KIJK. Vrouw maakt amok in Genkse Lidl om verpakking bloem: “Hier kom ik niet meer, viezeriken allemaal”
Op sociale media doen beelden de ronde van een vrouw die in het Genkse filiaal van supermarkt Lidl in discussie gaat met een medewerker. De reden? Een blauw-witte verpakking bloem betekent volgens haar dat de winkelketen Israël steunt. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Israël!”...www.hln.be
Wanneer plots een generische wit-blauwe verpakking leidt tot een discussie van formaat.
.Zieke wereld vol geïndoctrineerde mensen.En dan denken dat filmen in haar eigen voordeel is.