Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Volgens mij heeft er een collega de bouwvakkers die naast ons commissariaat een appartementsgebouw aan het zetten zijn kwaad gemaakt.

Deze morgen toegekomen in een zwembad waar het water 1 meter hoog stond op mijn dienst. De bouwvakkers ernaast hebben iets van ons gebouw geraakt en het water stroomt gewoon binnen. Nu is alles toch wel hele naar de wuppe. Zelfs geen elektriciteit meer.

Vorige week heeft 1 van die mannen nog pintjes en colas gebracht omdat ze hun materiaal bij ons mochten zetten, maar daarmee gaat hij nu toch niet toekomen.
Oe is 't anders op uw werk? Kan je een beetje uw hoofd boven water houden?

IMG-20231013-170257.jpg

De dochter kreeg vorige week donderdag (!) nieuwe schoenen... 😭

Eerst lees ik volgende headliners vandaag:
"Helft Belgen tussen 18 en 34 jaar bang, ongerust of gestrest over milieu en klimaat"

& daarna volgende:

"Uit een bevraging van Recupel bij duizend Belgen blijkt dat bijna de helft (43 procent) wel eens klein elektronisch afval gewoon in de vuilnisbak gooit. Onder respondenten jonger dan 34 jaar is dat zelfs 56 procent."

Gevolgtrekking: zo gestrest of bekommerd om milieu zijn die jongeren (-34) dan toch niet (eerder hypochrieten), gezien zij het "minst" inspanningen leveren om een steentje bij te dragen voor verbetering van het milieu.

De helft is bezorgd, de andere helft overduidelijk niet.

alst maar een week meegaat zou ik toch eens voor iets anders kijken :unsure:
Meestal kan ze haar schoenen wel dragen tot de volgende maat, haar K3 schoenen op zaterdag gekocht zagen er tegen de woensdag ook al zo uit, dus ik let er al op dat het stevige zijn... :unsure:
Het heeft wel een reden waarom ik haar schoenen voornamelijk op Vinted koop. 🙈

@Crashtestdummy ik had je bericht verkeerd begrepen. 😁 Dit zijn dus geen kickers, ze wou er met glitters deze keer... 😑

Laatst bewerkt:
Meestal kan ze haar schoenen wel dragen tot de volgende maat, haar K3 schoenen op zaterdag gekocht zagen er tegen de woensdag ook al zo uit, dus ik let er al op dat het stevige zijn... :unsure:
Het heeft wel een reden waarom ik haar schoenen voornamelijk op Vinted koop. 🙈
Wat steekt die uit met haar schoenen? Zoontje, ver dezelfde leeftijd zeker, zijn schoenen zien er zo uit na paar maand.
Vooral door op zijn knieen te zitten en buiten te spelen (school ).
Buiten ist thuis blote voeten of botten aan afhankelijk vant weer.

En schoenen 2de hands... Hebt daar niet voor.

Wat steekt die uit met haar schoenen? Zoontje, ver dezelfde leeftijd zeker, zijn schoenen zien er zo uit na paar maand.
Vooral door op zijn knieen te zitten en buiten te spelen (school ).
Dat dus, op de knieën rondcrossen terwijl haar broeken wel redelijk goed blijven.
Buiten ist thuis blote voeten of botten aan afhankelijk vant weer.
Laarzen of pantoffels hier voor de tuin.
En schoenen 2de hands... Hebt daar niet voor.
Je kan daar ook nieuwe kopen hoor, foto vragen van de zool en de binnenkant van de schoen ter hoogte van de hiel en je weet doorgaans al voldoende. 😉
Wij hebben wel schoenen voor in 2 huizen nodig, dus op dit moment 2x regenlaarzen, 2x bottines en 2x sportschoenen. Als we dat allemaal nieuw in de winkel moeten kopen én ze verslijten zo rap én over 2 maand weer een maat groter... :unsure:

Volgens mij heeft er een collega de bouwvakkers die naast ons commissariaat een appartementsgebouw aan het zetten zijn kwaad gemaakt.

Deze morgen toegekomen in een zwembad waar het water 1 meter hoog stond op mijn dienst. De bouwvakkers ernaast hebben iets van ons gebouw geraakt en het water stroomt gewoon binnen. Nu is alles toch wel hele naar de wuppe. Zelfs geen elektriciteit meer.

Vorige week heeft 1 van die mannen nog pintjes en colas gebracht omdat ze hun materiaal bij ons mochten zetten, maar daarmee gaat hij nu toch niet toekomen.
Meegemaakt .
Moesten levenslijnen op het dak van een commissariaat zetten ergens en er was afgesproken dat wij het dak openlegden (want we moesten door roofing , isolatie en zo een stalen plaat en daar op bevestigen ) en dat de dakwerkers deze direct terug dicht gingen leggen ….we zijn begonnen in vrij goed weer beetje bewolkt maar je zag de regenwolken aankomen en we hadden voor de bui het werk gedaan gekregen en vroegen ons af waar de dokwerkers waren ….bleken die dus gewoon naar huis te zijn gereden omdat ze te lang moesten wachten …en begint dat daar te regenen maar echt een wolkbreuk …je zag echt gewoon het water dat van dat dak liep gewoon binnen lopen in die gaten …en ja dus alles nat, alles kapot wat daar in die ruimtes stond .Hopelijk was de dakwerker goed verzekerd want wij hadden gedaan wat afgesproken was en ze konden ons dus niets doen (we hebben wel geprobeerd om die gaten nog wat af te dekken maar echt geholpen heeft dat niet . ;) )

Meegemaakt .
Moesten levenslijnen op het dak van een commissariaat zetten ergens en er was afgesproken dat wij het dak openlegden (want we moesten door roofing , isolatie en zo een stalen plaat en daar op bevestigen ) en dat de dakwerkers deze direct terug dicht gingen leggen ….we zijn begonnen in vrij goed weer beetje bewolkt maar je zag de regenwolken aankomen en we hadden voor de bui het werk gedaan gekregen en vroegen ons af waar de dokwerkers waren ….bleken die dus gewoon naar huis te zijn gereden omdat ze te lang moesten wachten …en begint dat daar te regenen maar echt een wolkbreuk …je zag echt gewoon het water dat van dat dak liep gewoon binnen lopen in die gaten …en ja dus alles nat, alles kapot wat daar in die ruimtes stond .Hopelijk was de dakwerker goed verzekerd want wij hadden gedaan wat afgesproken was en ze konden ons dus niets doen (we hebben wel geprobeerd om die gaten nog wat af te dekken maar echt geholpen heeft dat niet . ;) )
Het was bij ons dus nog dommer dan gewoon iets geraakt. Ze hebben hun pompen ongevraagd aangesloten op onze afvoer van het regenwater en hun overschot van isolatieschuim daar ook gewoon ingespoten.
Resultaat: heel de afvoer dicht van het isolatieschuim en verschillende pompen die daar maar water in bleven steken. 🤦

Terug
Bovenaan