Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk hebt gij het dan gemeld aan facilities?Hola, touche!
Wtf van de dag: toiletten op het werk allemaal bezet en het was een dringende boodschap dus geen probleem - snel de trap nemen naar een andere verdieping om daar te gaan.
Nu zijn er op het werk sommige verdiepingen leeg en 'gesloten' (geen verwarming meer) sinds vorige winter om energie te besparen.
Trek ik daar een hokje open en word ik verwelkomd door een scène uit een horrorfilm.
De wc, muren en alles er rond waren ondergescheten, misschien al maanden geleden.
En dan zat het kotje ook vol vliegen - overal!
Echt biblical fucking messed up-ness![]()

Search on Google says no@Wannez tijd om ze is uit te nodigen in de caravan ?

FTFYHopelijk hebt gij het dan gemeld aan faecelities?![]()
Onzin!Die had ik zelfs niet durven maken.
Waar zit onze @kay-gell eigenlijk?Hola, touche!
Wtf van de dag: toiletten op het werk allemaal bezet en het was een dringende boodschap dus geen probleem - snel de trap nemen naar een andere verdieping om daar te gaan.
Nu zijn er op het werk sommige verdiepingen leeg en 'gesloten' (geen verwarming meer) sinds vorige winter om energie te besparen.
Trek ik daar een hokje open en word ik verwelkomd door een scène uit een horrorfilm.
De wc, muren en alles er rond waren ondergescheten, misschien al maanden geleden.
En dan zat het kotje ook vol vliegen - overal!
Echt biblical fucking messed up-ness![]()
In de fitnessWaar zit onze @kay-gell eigenlijk?

Of in NL![]()
Dit monsterbedrag leg je neer voor een plaatsje in Knokke's 'luxeparking’
De duurste garageboxen van het land? Die vind je wellicht nog steeds onder het Albertplein in Knokke. Wie een parkeerplekje wil onder de pas heraangelegde Place m’as tu vu, betaalt momenteel tot 290.000 euro. Op diverse plaatsen in Vlaanderen heb je daar een huis of appartement voor, onder het...www.hln.be
Only in Belgium, Knokke.
de buurtbewoners weten natuurlijk niet wat de reden was dat ze hem hebben opgepakt. Voor hetzelfde geld was die dronken (ook al zou hij in nuchtere toestand die fietster misschien nog steeds meegehad hebben).Fb die een artikel van lokaal nieuws in mijn overzicht toont.
Serieuze titel, niet? Dus ik verwacht dat de lokale politicus toch wel iets misdaan heeft... het zal maar jouw naam zijn die zo misbruikt wordt...
SCHEPEN MATHIEU MAS OPGEPAKT NA ONGEVAL - Vlaamse Ardennen 1
CD&V-schepen Mathieu Mas, 37, is gisterenavond opgepakt nadat hij een jonge twintiger aanreed in de Aalststraat in Oudenaarde. De jongeman overleed tervlaamseardennen1.be
Uw radio zal kapot zijn.We hebben hier twee radiogestuurde wandklokken hangen, eentje in de woonkamer, de andere in de keuken.
Toen ik afgelopen nacht ging slapen liep die in de woonkamer nog gewoon juist, deze voormiddag ging die plots bijna 40 minuten voor en nu zit die al bijna 1,5 uur voor op de juiste tijd.
De klok in de keuken liep in de voormiddag nog gewoon goed en is op ongeveer 5 voor 1 deze middag gewoon stil gevallen....
Hola, touche!
Awel, dat was de verdieping waar ons team zat totdat ze die gesloten hebben - staat leeg nu.Je brak de regel dat de er alleen gescheten wordt op de toiletten van de eigen afdeling/eigen verdieping.
Hoe durf je.