Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot ze doorheen het huis zou lopen met een gebruikte tampon zeker!Zet er dan geen boven hè, kunt ook elke keer uw bus shampoo of leeg wc rolletje ook wel mee naar onder nemen..![]()

Tampons of maandverband?Zet er dan geen boven hè, kunt ook elke keer uw bus shampoo of leeg wc rolletje ook wel mee naar onder nemen..![]()
Tot ze doorheen het huis zou lopen met een gebruikte tampon zeker!![]()
Dan hebt ge geen 3 vuilbakken nodigTampons of maandverband?
nochtans, we sorteren afval al sinds 1994 in "vuilnis" en "ander soort vuilnis"Dan hebt ge geen 3 vuilbakken nodig
Soit, blijkbaar ligt het dus aan mij.
Ik dacht vuilnis -> vuilbak.
Ge begrijpt wel wat ik bedoel denk iknochtans, we sorteren afval al sinds 1994 in "vuilnis" en "ander soort vuilnis"
Gezien dat dat respectievelijk pmd en karton is, moet dat eigenlijk ook :vZet er dan geen boven hè, kunt ook elke keer uw bus shampoo of leeg wc rolletje ook wel mee naar onder nemen..![]()
Ik ben hem gaan zien en zo slecht vond ik hem nu ook niet dat ik de zaal moest terroriseren.Hoorde twee flikken bezig dat er bij voorstellingen van de film The Nun II in UGC Antwerpen wordt opgeroepen om de zaal te terroriseren, smijten met drank, roepen, vechten etc. wtf ??
UGC is trashHoorde twee flikken bezig dat er bij voorstellingen van de film The Nun II in UGC Antwerpen wordt opgeroepen om de zaal te terroriseren, smijten met drank, roepen, vechten etc. wtf ??
Wrm Sheldon?UGC is trash
Het volk dat er komt voornamelijk. Ligt er ook vaak vuilWrm Sheldon?
Ik ga vaak naar UCG Aarschot.Het volk dat er komt voornamelijk. Ligt er ook vaak vuil

Had het op UGC Antwerpen voor alle duidelijkheidIk ga vaak naar UCG Aarschot.
I'm trash![]()

35 jaar terug moest ik op vrijdag avond strafstudie doen van 16h00 - 20h00.De strafstudie op mijn school is op woensdag van 12u15 tot 13u15. Ik vind dat persoonlijk zowel qua straf als studie vrij weinig? Vijfentwintig jaar terug zat je toch minstens tot 16u vast op school.

Maar de pure opluchting eens het zeer weg is, is wel goud waard.Was al vergeten hoe leuk een verdoofde mond door de tandarts kan zijn. De helft van men gezicht lam![]()
.
Hola, touche!Tijdens een inspectie van onze vestiging zag ik dat we een grondstof al lange tijd niet meer besteld hadden en vroeg ik me af of onze voorraad nog wel bruikbaar was (“shelflife”).
Dus ik bel naar algemeen nummer van de leverancier en word via de receptie doorverbonden met een medewerkster die instaat voor die grondstof.
Ik zeg m’n naam en voor welke firma ik werk en zij zegt direct “Ahja ik herinner me je naam en stem nog”.
Monkey awkward.gif
en ik dacht plots dat m’n verleden me ingehaald had terwijl ik probeerde te herinneren welke naam zij aan de telefoon had gezegd. Mits wat gestamel toch m’n vraag kunnen stellen.
Pas later realiseerde ik me dat diezelfde leverancier ook een klant is van een andere vestiging van ons waarvoor ik ~15 jaar geleden werkte. Ik had wel af en toe vergaderingen met die klant maar in de verste verte herinner ik me daar niemand van.
Ze heeft me in elk geval snel geholpen![]()