Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Mijn droogkast deed het niet meer. Stonk naar rubber. ( das eigenlijk 9/10 de riem overbrenging)
Had wel niet verwacht dat er een "beetje" stof zou inzitten :oi22:
Best gevaarlijk eigenlijk.. Maar bon terug clean en riem er terug opliggen.
IMG-20230928-092253.jpg

Mijn droogkast deed het niet meer. Stonk naar rubber. ( das eigenlijk 9/10 de riem overbrenging)
Had wel niet verwacht dat er een "beetje" stof zou inzitten :oi22:
Best gevaarlijk eigenlijk.. Maar bon terug clean en riem er terug opliggen.
Dat mag je wel zeggen ja. 'Lint' wordt gebruikt om bijvoorbeeld tijdens het kamperen een vuur te starten. Dat schiet bij de minste vonk in de fik. Daarom is het heel belangrijk na iedere droogbeurt uw filter te reinigen.

Vroeger raadde de brandweer aan om de droogkast niet te laten draaien als je niet thuis bent, o.a. omdat dat lint (geen idee wat de Nederlandstalige term is eigenlijk) zo gevaarlijk is. Nu raden ze aan om uw droogkast tijdens de dag te doen draaien als je zonnepanelen hebt met digitale teller en voor de piekbelasting.

Nu goed, dat is een andere ontvlambare discussie.

Dat mag je wel zeggen ja. 'Lint' wordt gebruikt om bijvoorbeeld tijdens het kamperen een vuur te starten. Dat schiet bij de minste vonk in de fik. Daarom is het heel belangrijk na iedere droogbeurt uw filter te reinigen.

Vroeger raadde de brandweer aan om de droogkast niet te laten draaien als je niet thuis bent, o.a. omdat dat lint (geen idee wat de Nederlandstalige term is eigenlijk) zo gevaarlijk is. Nu raden ze aan om uw droogkast tijdens de dag te doen draaien als je zonnepanelen hebt met digitale teller en voor de piekbelasting.

Nu goed, dat is een andere ontvlambare discussie.
Gelieve @Lint te taggen als ge over hem roddelt.

Eeeeeeej stopt es allemaal. Ik krijg hier de hele tijd notifications, en dan is het enkel voor zo ne zever.
En ik maak mij nooit schuldig aan zever op dit forum.

Lang aan het aanschuiven bij de keuring, kwam er een gast uit zijn camionette voor mij naar mij toe met de vraag of ik zijn auto kon verplaatsen zodat hij rap wat drinken kon kopen. Tien minuten later ofzo later kwam hem terug en gaf hem mij een blikske red bull ;)

Lang aan het aanschuiven bij de keuring, kwam er een gast uit zijn camionette voor mij naar mij toe met de vraag of ik zijn auto kon verplaatsen zodat hij rap wat drinken kon kopen. Tien minuten later ofzo later kwam hem terug en gaf hem mij een blikske red bull ;)

En de wtf was toen je daarnet wakker werd in een vreemde woning, je broek op je enkels hing en je poep pijn deed?

Bijna 10j samen en 1 maand getrouwd en vandaag heb ik geleerd dat je ook iets verkeerd in de vuilbak kan gooien :wtf:

In de logeerkamer lag een plastic zak op bed, ik vraag wat daar in gezeten heeft -> "Is nie van mij, zal wel van u geweest zijn dus ruim het maar op"
Oké.. boven staan 3 vuilbakjes (bureau, badkamer, toilet)
Ik steek het in de vuilbak op de badkamer

Zonet opeens "Seg hebt gij die zak hier in de vuilbak gestoken"
Euhm ja, daar dient dat toch voor?
"Ja mja zo is dat toch meteen vol hè, gooi dat beneden in de vuilbak"

Waarom staat die boven er dan?!?
En als hm vol is smijt hm in de container

Vrouwen, daar zit toch niks logica in :laugh:

Bijna 10j samen en 1 maand getrouwd en vandaag heb ik geleerd dat je ook iets verkeerd in de vuilbak kan gooien :wtf:

In de logeerkamer lag een plastic zak op bed, ik vraag wat daar in gezeten heeft -> "Is nie van mij, zal wel van u geweest zijn dus ruim het maar op"

toch wel? doordat gij te tam waart om dat beneden in de vuilbak te smijten, gaat zij nu sneller dat vuilbakske moeten leegmaken en kan zij niet tam zijn.
en wtf is hm in 'En als hm vol is smijt hm in de container'

Ik snap haar wel, waarmee ik niet gezegd heb dat ik niet exact hetzelfde zou doen als jou 😅

toch wel? doordat gij te tam waart om dat beneden in de vuilbak te smijten, gaat zij nu sneller dat vuilbakske moeten leegmaken en kan zij niet tam zijn.
en wtf is hm in 'En als hm vol is smijt hm in de container'
Zet er dan geen boven hè, kunt ook elke keer uw bus shampoo of leeg wc rolletje ook wel mee naar onder nemen.. 😅

Kan er ook geen in de keuken/berging zetten maar alles telkens in de container gaan zwieren. Nutteloos dan
Als hm vol is.. -> als de vuilbak vol is..

Terug
Bovenaan