Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had eerder eenMoet je de turkse lucht uit je longen blazen als je het vliegtuig opstapt?
Wtf @ dat stenenverhaal. Sebiet honderd miljoen miljard jaar bak voor 3 steentjes uit een rivier.
omdat ze crowdfunding doenHuh dat is echt geen nieuw gegeven hoor. In heel wat landen is dat een verboden praktijk.Moet je de turkse lucht uit je longen blazen als je het vliegtuig opstapt?
Wtf @ dat stenenverhaal. Sebiet honderd miljoen miljard jaar bak voor 3 steentjes uit een rivier.
Ik had eerder eenomdat ze crowdfunding doen
Neen maar 95% van Jan Modaal weet dit dus niet én dat is toch een probleem.Huh dat is echt geen nieuw gegeven hoor. In heel wat landen is dat een verboden praktijk.
Ook zand en schelpen is in verschillende landen verboden om mee te nemen.Moet je de turkse lucht uit je longen blazen als je het vliegtuig opstapt?
Je moet je altijd informeren over de regels van het land waar je naartoe gaat.Moet je de turkse lucht uit je longen blazen als je het vliegtuig opstapt?
Ik ben zeker dat jij je job goed doet hoor Marcel.Malika vergeet alweer dat hier een douanier mee leest.

Ja, da's inderdaad een raar gegeven. Af en toe komt dat wel eens in het nieuws. Ik vind het wel frappant dat een besnijdenis wordt terugbetaald door de Belgische staat. Dat is in de meeste gevallen medisch totaal zinloos, dus waarom zou ons belastingsgeld naar die heren en dames moeten gaan die omwille van hun geloof menen dat ze een stuk voorhuid moeten afsnijden van de penis van een kind? Misschien willen de beleidsmakers een deel van hun kiespubliek niet schofferen daarmee?Dat er in bepaalde delen van de Joodse orthodoxe gemeenschap bij het besnijden van een baby 'orale zuiging' plaatsvindt.
![]()
Antwerpse rabbijn vraagt dat gerecht optreedt tegen illegale besnijdenissen in Joodse gemeenschap: “Honderden baby’s lopen gevaar”
In hun strijd om het aantal besnijdenissen bij jonge jongens terug te dringen, krijgen politica Goedele Liekens en ondernemer Rik Vannieuwenhuyse steun uit onverwachte hoek. De Antwerpse rabbijn Moshe Friedman roept politie en parket op om de “illegale besnijdenissen” binnen de Joodse...www.gva.be
ok, maar dat is gewoon een ander verhaal dan de douane crimineel noemen omdat ze de gangbare wetten van hun land volgen he.Ik ben zeker dat jij je job goed doet hoor Marcel.
Echter bij elke job zitten er tussen die niet deugen.
Of heb je dat artikel deze week niet gelezen (uit de VS dacht ik?) waar de douane gewoon passagiers bestolen hadden? (ze zitten nu trouwens in de cel).
waarom zouden wij niks te zeggen hebben? het hangt ervan af wat ge bedoelt he. veel hangt af van de vervolgingsbevoegdheid. dat ligt niet altijd bij ons, maar dat zijn dan dossiers die wij overdragen aan de bevoegde overheidsdiensten.Opmerking: Ik vraag mij wel af of in België de douane wel veel te zeggen heeft of dat de protocollen erg strikt zijn? Jij kan dit het beste beantwoorden denk ik?
Maar ik weet dat in veel landen in het buitenland de douane zelf veel te zeggen heeft en kan bepalen wat er gebeurt met iemand die gepakt wordt met iets strafbaar. Ik doelde dus niet per se op de Belgische douane.

Opmerking: Ik vraag mij wel af of in België de douane wel veel te zeggen heeft of dat de protocollen erg strikt zijn? Jij kan dit het beste beantwoorden denk ik?
Maar ik weet dat in veel landen in het buitenland de douane zelf veel te zeggen heeft en kan bepalen wat er gebeurt met iemand die gepakt wordt met iets strafbaar. Ik doelde dus niet per se op de Belgische douane.

Volgende keer er maar een paar sokken bijleggenDie bedenkelijke blik van de caissière ("are those going to be sad or happy tissues"?) opt moment dat ik ne karrevracht aan zakdoeken op de kassaband had gelegd. Khad zoiets van "Ja twordt herfst eh"![]()

Zoals Joey uit full house zou zeggen:Volgende keer er maar een paar sokken bijleggen![]()