Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Apologies voor de staat van het bed en het komt uit de vuile wasmand en van onder een Golden maar:
Bekijk bijlage 22480

En de jurk die ik dus absoluut, 100% zeker had was deze en het is onmogelijk imo om twee jaar, zelfs al bij openen doos, dat te verwarren? Toch?

Bekijk bijlage 22481
Kan je uw bestelhistoriek via jouw account of mail niet terug vinden?

Dan ben je zeker van wat je toen kocht.

Net te horen gekregen dat er een sequel komt van de film I am legend met Will Smith opnieuw in de hoofdrol. Da fuck, hij stierf toch opt einde van de eerste film?

Net te horen gekregen dat er een sequel komt van de film I am legend met Will Smith opnieuw in de hoofdrol. Da fuck, hij stierf toch opt einde van de eerste film?

Chat GPT:

“Mogelijk hebben de makers van de sequel een creatieve benadering gekozen om het verhaal voort te zetten, zoals een prequel, of alternatieve tijdlijn.

Dit gebeurt vaak in films om nieuwe verhaallijnen te verkennen zonder de oorspronkelijke verhaallijn te verstoren.”

Ik vroeg om een voorbeeld:

“Natuurlijk, een mogelijke verhaallijn voor een sequel zou kunnen zijn dat het verhaal zich afspeelt vóór de gebeurtenissen van "I Am Legend." Dit zou een prequel zijn, waarin we meer te weten komen over het leven van het personage vóór de pandemie en de gebeurtenissen die hebben geleid tot de situatie in de eerste film.

Een andere benadering zou kunnen zijn dat het verhaal zich afspeelt in een alternatieve tijdlijn waarin het oorspronkelijke einde van "I Am Legend" niet heeft plaatsgevonden. Hierdoor zou het personage van Will Smith nog in leven kunnen zijn en nieuwe uitdagingen kunnen aangaan terwijl hij vecht tegen de geïnfecteerde wezens.

Beide benaderingen zouden de mogelijkheid bieden om het personage van Will Smith opnieuw te verkennen en nieuwe aspecten van het universum van "I Am Legend" te ontdekken.”

er zijn meerdere alternate endings waar hij niet sterft.
Chat GPT:

Ja, dat klopt. Voor de film "I Am Legend" bestaan er alternatieve eindes waarin het personage van Will Smith niet sterft. Oorspronkelijk had de film een ander einde, maar tijdens het productieproces werden verschillende eindes gefilmd en overwogen voordat uiteindelijk het besluit werd genomen om het einde te veranderen.

In een van de alternatieve eindes overleeft het personage van Will Smith en wordt hij gered door een groep overlevenden. Deze alternatieve eindes werden opgenomen als bonusmateriaal op dvd- en blu-ray-uitgaven van de film. Dus, als je Will Smith in de hoofdrol wilt zien overleven, kun je deze alternatieve eindes bekijken.

Spelen op een internationale EU server (waar ook wel een verloren Amerikaan en Aussie zit) op een click-based game, en in de aanloop naar een nieuwe server ontdekken dat één van de allymembers 1) Belg is 2) geboren is op dezelfde dag in dezelfde maand in hetzelfde jaar als mijzelf 3) en net als mij studies en werken combineert om een bachelor te halen. Ik moet DRINGEND op de lotto beginnen spelen denk ik als er zich zulke toevalligheden kunnen voordoen :ROFLMAO:

De media regeert het land, beter dan ooit tevoren.
3 wtf-momentjes daar.

1. iemand bij de marketing vond "32 augustus" een goed idee
2. Anke Buckinx is al 43
3. Sven Ornelis is nog maar 50

Terug
Bovenaan