kinxton
Active member
Republiek Congo entering the chat.Belgisch Congo
Zaïre
de Democratische Republiek Congo weet niet waar je het over hebt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Republiek Congo entering the chat.Belgisch Congo
Zaïre
de Democratische Republiek Congo weet niet waar je het over hebt![]()
De DRC vindt zichzelf opnieuw uit in een poging om toerisme aantrekkelijk te maken:Republiek Congo entering the chat.
Twijfelend tussen WTF en "waarom hebben ze dat hier niet". Bikini Beans Coffee in de VS. Starbucks, maar dan zijn de barista's jonge grieten in bikini.
Wil je er nog meer van die aard, dan is er een verzamelwebsite voor: https://breastaurants.org/Hooters vond ik ook al een eigenaardige ervaring in de VS.

Zijn dat niet de uitzonderingen op de regel?Dat de jongedame in denim blijkbaar 15 jaar is volgens het artikel![]()
Dit waren de opvallendste Pukkelpoppers op dag één: wie herkent deze carnavalist met pandakop?
De show stelen in een roze tutu met de koksmuts van de film ‘Ratatouille’ of in alle ernst de aandacht trekken met een modieuze outfit: wij maakten tien foto’s van festivalgangers die alle ogen naar zich toetrokken op dag één van Pukkelpop.www.hbvl.be
In mijnen tijd zag de jeugd er toch nog niet zo volwassen uit, toch?![]()
Gohja, als je die 2 erboven ziet. 16 en 16, zien er ook ouder uit.Zijn dat niet de uitzonderingen op de regel?
En Daan die 18 is ziet er daarentegen net 15 uit.Dat de jongedame in denim blijkbaar 15 jaar is volgens het artikel![]()
Dit waren de opvallendste Pukkelpoppers op dag één: wie herkent deze carnavalist met pandakop?
De show stelen in een roze tutu met de koksmuts van de film ‘Ratatouille’ of in alle ernst de aandacht trekken met een modieuze outfit: wij maakten tien foto’s van festivalgangers die alle ogen naar zich toetrokken op dag één van Pukkelpop.www.hbvl.be
In mijnen tijd zag de jeugd er toch nog niet zo volwassen uit, toch?![]()
in mijn tijd heb ik op mijn 24 mijn identiteitskaart moeten laten zien in de kinepolis omdat een film 16+ was![]()

Eeuwige jeugd!in mijn tijd heb ik op mijn 24 mijn identiteitskaart moeten laten zien in de kinepolis omdat een film 16+ was![]()

Ik heb op mijn 35 in een coffeeshop in Nederland moeten mijn identiteitskaart laten zien om te bewijzen dat ik +18 was.in mijn tijd heb ik op mijn 24 mijn identiteitskaart moeten laten zien in de kinepolis omdat een film 16+ was![]()

bij mij is dat tegenwoordig zo: dan ben ik op stap met vrienden, stellen ze mij voor aan een mutual friend, laten ze die raden naar mijn leeftijd, dan is het altijd hilariteit als ze er weer een jaar of 10 onder zitten, en het verschieten van mijn echte leeftijd (41). en vooral veel awkwardness voor mij.Bij mij vroeg er 5 jaar geleden (op mijn 35ste) een oudere vrouw of de examens goed gegaan waren toen ik in het stadspark zat.![]()
Was je naar hip hop aan het luisteren in gansta outfit?Bij mij vroeg er 5 jaar geleden (op mijn 35ste) een oudere vrouw of de examens goed gegaan waren toen ik in het stadspark zat.![]()
Met baggy Ecko broek die onder zijn undies hangen?Was je naar hip hop aan het luisteren in gansta outfit?

Was je naar hip hop aan het luisteren in gansta outfit?
Dat is een compliment toch?Bij mij vroeg er 5 jaar geleden (op mijn 35ste) een oudere vrouw of de examens goed gegaan waren toen ik in het stadspark zat.![]()

Dat is een compliment toch?![]()
Ik nog redelijk lang aan de inkom v de zillion-illusion-enzin mijn tijd heb ik op mijn 24 mijn identiteitskaart moeten laten zien in de kinepolis omdat een film 16+ was![]()

Ik vind de link niet meer terug maar dit is dus echt gebeurd.Bwaja niets mis met er jonger uitzien maar het moet redelijk blijven.

Vergelijkbaar met dit prachtstukje Belgische sportjournalistiek.Ik vind de link niet meer terug maar dit is dus echt gebeurd.
Journalist tegen de dochter (of dat dacht hij): Amai uw moeder ziet er slecht uit in hare rolstoel die je aan het voortduwen bent!
De dame kijkt hem boos aan en snauwt terug: 'Dat is mijn dochter!" (die dement was en ook reeds de 80+ gepasseerd, de moeder was 100+)
Dus ja soms moet je oppassen met wat je zegt he als buitenstaander.![]()