Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Mijn vrouw begeleidt een diverse schoolklas door het Antwerpse stadspark, 3 Roma's (man, man, vrouw) liggen er op reiskoffers, twee Roma kinderen staan er naast met woeste blik in hun ogen, ze lopen op de schoolrij toe en beginnen uit het niets hardhandig aan de kleren van een leerling te trekken, de Roma volwassenen kijken verveeld toe en geven geen kik. De klasbegeleiding duwt hen met zachte hand weg en ze stappen kordaat door. Wtf.

PHOTONEWS_10978380-003 (1).jpg

Dagje verlof - enkel verzwikt, dienen bol op enkel is dubbel zo groot en steunen is pijnlijk, morgen BBQ gepand met vrienden - ze zullen zelf mogen bakken en alles klaarzetten vrees ik …

gisteren toch een epic graspopper gehad op de luchthaven, die mij vroeg hoe hij op het festival moest geraken. toen ik hem zei dat hij de bus, trein, taxi of huurwagen kon nemen, begreep hij het niet goed. "Is this not the exit for Graspop????"

Heel de context errond ga ik niet geven wegens herkenbaarheid/privacy, maar gisteren van een vriendin gehoord hoe haar dochter van 12 jaar depressief is en wil sterven. Van school gehaald want examens hadden toch geen nut volgens de school, die ook had aangeraden om haar te laten opnemen. Niet gedaan, en nu moet de moeder thuis de messen verstoppen, want het was al een keer bijna te laat.

What the fuck toch, een kind van 12 jaar zeg. Dat zijn zo het soort verhalen waar ik 's nachts van wakker lig nu ik zelf een dochter heb.

... geen nut volgens de school, die ook had aangeraden om haar te laten opnemen. Niet gedaan, en nu moet de moeder thuis de messen verstoppen, want het was al een keer bijna te laat...
Hopelijk krijgt ze wel (professionele) begeleiding? Met gewoon van school houden en "messen verstoppen" gaat het niet verbeteren mi. (niet dat je verder in detail moet treden als je dat niet wilt)

Hopelijk krijgt ze wel (professionele) begeleiding? Met gewoon van school houden en "messen verstoppen" gaat het niet verbeteren mi. (niet dat je verder in detail moet treden als je dat niet wilt)
Er speelt heel wat en er is begeleiding door een psycholoog, maar de details weet ik ook niet.

Hoe kan meer dan de helft (13 van de 21) van de inzittenden dit overleven? Op basis van deze beelden zou ik denken dat iedereen morsdood is.

Ik kan alleen bedenken dat ze in de bomen zijn terecht gekomen en dat die met een dicht bladerdek hun val wat gebroken hebben...

Laatst bewerkt:
Hoe kan meer dan de helft (13 van de 21) van de inzittenden dit overleven? Op basis van deze beelden zou ik denken dat iedereen morsdood is.
Cru gezegd denk ik dat sommigen de val hebben gebroken voor anderen?

En dan nog 2 (?) die eruit zijn gesprongen. Dus in principe 6 man die erin zaten, zijn overleden. Vind ik ook wel straf. Al is de vraag wat "in leven" inhoudt.

Je zou denken aan de hand van de reactie van die drie mensen op 't einde van het filmpje dat het dagelijks kost is daar, die blijven daar gewoon doodleuk staan :unsure:

Terug
Bovenaan