Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

toch nie moeilijk? die heeft gewoon daar cannabis gekocht, wat legaal is overigens ginder,
en het vliegtuig genomen naar georgië.

Beetje zoals Belgen die in NL weed gaan halen, maar dan ietsje extremer :)

https://www.hln.be/nieuws/verdwijni...bella-zit-6-500-km-verder-in-de-cel~ae77e260/

Ik kan het artikel niet lezen, maar de samenvatting is toch al behoorlijk wtf. Velen onder ons zullen al zich al wel eens afgevraagd hebben hoe ze, na een stevige nacht, op een welbepaalde locatie (een vreemd bed?) of in een bepaalde situatie (face down in een kleintje met mayo?) terecht waren gekomen. Maar die was dus verdwenen in Thailand, om dan op te duiken in een Georgische cel?
Toch weinig wtf aan? Meid probeert geld te verdienen door drugs te smokkelen, maar wordt gevat door de politie/douane. Die meid wist echt wel waar ze mee bezig was hoor. Haar moeder duidelijk niet.

Edit: Excuses, als je het artikel niet kon lezen is de titel inderdaad wel misleidend en "wtf"

Laatst bewerkt:

14 jaar onder de radar blijven in een buurland, waar ze dezelfde taal spreken dan nog, is eigenlijk toch wel straf.
Ik las het ook. Héél straf toch dat zij daar ook een zaak kon uitbaten zonder dat haar naam ooit 1 keer een alarmbel deed afgaan in België. Zo zie je dat er, ondanks de digitalisering, toch nog heel veel mogelijk is.

Ik las het ook. Héél straf toch dat zij daar ook een zaak kon uitbaten zonder dat haar naam ooit 1 keer een alarmbel deed afgaan in België. Zo zie je dat er, ondanks de digitalisering, toch nog heel veel mogelijk is.
Als je ergens op de boerenbuiten gaat wonen ergens in niemandsland, je kweekt zelf je eten en je blijft onder de radar dan vind ik het nog wel plausibel dat ze u echt niet kunnen vinden.

Maar een restaurant uitbaten en toch geen alarmbelletjes die afgaan? Op het eerste zicht is dat toch al straffer.

Als je ergens op de boerenbuiten gaat wonen ergens in niemandsland, je kweekt zelf je eten en je blijft onder de radar dan vind ik het nog wel plausibel dat ze u echt niet kunnen vinden.

Maar een restaurant uitbaten en toch geen alarmbelletjes die afgaan? Op het eerste zicht is dat toch al straffer.
Ja voila vooral dat laatste idd. Die moet haar toch registreren met haar zaak neem ik aan zoals je hier doet met de KBO. Blijkbaar doet dat dan geen alarmbellen afgaan hier in België.

Ja voila vooral dat laatste idd. Die moet haar toch registreren met haar zaak neem ik aan zoals je hier doet met de KBO. Blijkbaar doet dat dan geen alarmbellen afgaan hier in België.
Of wat waarschijnlijker is: alle officiële registraties verliepen via haar partner, en het is pas nu dat ze ook zelf in een rechtszaak betrokken wordt dat ze terug op de rader verschijnt.

In het artikel stond duidelijk dat ze haar naam gewoon licht veranderde op zo een manier dat het niet opviel …dus ze gebruikte hare waarde naam niet . ;)

Moest daarstraks een MRI laten nemen. Ga op de tafel liggen en ze zeggen: "10 minuten absoluut stil blijven liggen". Krijg een koptelefoon op tegen het lawaai. Tafel schuift in da spel, beginnen ze toch wel nie Daft Punk te spelen in die koptelefoon zeker? Ja kom hè :music:

ik krijg een mail van Proximus "verhuiswedstrijd"
en daarin dan "wat als proximus uw verhuis zou regelen?" , "een goede voorbereiding is het halve werk", "terwijl jij je bezig houdt met verhuisdozen etc, " en "heb je al gechekt of je nieuwe adres fiber-klaar is?"

Wat allemaal heel nuttige informatie zou zijn, ... moest ik verhuizen. wat helemaal niet aan de orde is.

ik krijg een mail van Proximus "verhuiswedstrijd"
en daarin dan "wat als proximus uw verhuis zou regelen?" , "een goede voorbereiding is het halve werk", "terwijl jij je bezig houdt met verhuisdozen etc, " en "heb je al gechekt of je nieuwe adres fiber-klaar is?"

Wat allemaal heel nuttige informatie zou zijn, ... moest ik verhuizen. wat helemaal niet aan de orde is.
Nog niks vernomen van een potentiële onteigening? :oi22:

Geopold al een paar keer zien passeren op YT en nu het over België ging toch eens gekeken. Aller, het ging op een gegeven moment vooral over Rwanda. Bij veel van wat hij zei dacht ik toch ook: “ehm etf?”

Die vermisten kinderen uit Nederland zijn zoals verwacht niet meer in leven. De wagen is gevonden met 'meerdere lichamen aan boord'. Mijn hart breekt eigenlijk in duizend stukken, ook al ken ik die kinderen niet. Hoe hard je ook het gevoel hebt dat de wereld tegen je is, hoe hard je niet meer kan tegen de drang om uit het leven te stappen ... je neemt niemand anders en al zeker geen kinderen mee de dood in, nooit. Hoe kan je? :cry::confused:

naar aanleiding hiervan,
op zoek naar online agenda voor mij en mijn baas...

Ik als beheerder, wou hem "inviten" tot die agenda, maar hij gebruikt quasi nooit geen computers of email.

Hij had nog een gmail adres van vroeger, (wellicht om de playstore te kunnen gebruiken, want dan heb je een mail adres nodig) dus gaf die op , maar moest uiteraard die invite "confirmen".
Wist natuurlijk zijn wachtwoord niet meer om die invite te confirmen, zegt hij tegen mij "doe maar via de backup methode password reset, zal wel lukken.... Gelukt. zie ik daar een melding van "uw google drive zit voor 99% vol, gelieve plaats vrij te maken".

Ik zeg , hoe kan da nu, die gebruikt da nooit. Ik laat hem da weten. "kijk maar wat dat dan allemaal kan zijn. en verwijder het allemaal!"
ik ga naar google drive, blijkbaar heeft die vroeger een backup aangezet, al zijn foto's op zijn gsm kwamen in die drive terecht.
Zie ik daar allemaal zaken die ik niet had willen zien :help: nude's van zijn vrouw, intieme video's....

Heb dus gewoon de thumbnails gezien, maar geen enkel ook effectief aangeklikt. Gewoon select all, en in de vuilbak er mee.

Terug
Bovenaan