Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Toeren, maar toeren! Morgenochtend deadline om een flipgrid video in te dienen voor hun punten dagelijks werk (naast attitude) en nu zijn er al vijf die hun filmpje ‘niet meer vinden’. Goh, technologie tegenwoordig is toch erg, zo maar die filmpjes opeten van onschuldige tieners!
 
Zijn die dingen niet rigged, zodat je bij een hogere inzet nooit zo een multiplier zou halen?
Niet echt nee. Je vindt genoeg voorbeelden, maar uiteraard is zoiets wel heel zeldzaam.

Ik raad het trouwens iedereen af, of je moet het af en toe eens voor plezier doen. 99,9999% van de spelers verliezen veel meer dan winnen. Enkel dus doen met geld dat je kan missen (voor zover dat bestaat).
 
Niet echt nee. Je vindt genoeg voorbeelden, maar uiteraard is zoiets wel heel zeldzaam.

Ik raad het trouwens iedereen af, of je moet het af en toe eens voor plezier doen. 99,9999% van de spelers verliezen veel meer dan winnen. Enkel dus doen met geld dat je kan missen (voor zover dat bestaat).
Mja, uiteraard is de verwachtingswaarde negatief, anders zou "het huis" verlies maken. Als je dus zo'n gelukstreffer hebt is het advies: take the money and run. Terwijl we geprogrammeerd zijn om dan dat geld terug in te zetten, en het dan ook terug te verliezen.
 
Mja, uiteraard is de verwachtingswaarde negatief, anders zou "het huis" verlies maken. Als je dus zo'n gelukstreffer hebt is het advies: take the money and run. Terwijl we geprogrammeerd zijn om dan dat geld terug in te zetten, en het dan ook terug te verliezen.
Mijn advies is om er gewoon nooit mee te beginnen 😅
Maar ik doe het helaas af en toe wel eens graag. 1k dan ook meteen afgehaald, de rest is voor in de toekomst nog eens te spelen.
 
Mijn hond had een pluche gevonden op de wandeling en meegenomen naar huis.

PXL_20231203_052531376.jpg


Ik dacht dat het gewoon een pompom van een muts was. Ik raap dat ding even later niets vermoedend op om het weg te leggen in zijn speeldoos en verschiet me daar een hoedje:

PXL_20231203_053213738.MP~2.jpg


:unsure:
 
Dat is zo, maar daar mag je niet te lang bij blijven stilstaan 😅
Inderdaad, ik speelde vroeger soms ook op 777 en circus (begonnen toen die programma's 's nachts op tv kwamen).
Heb er ook wel wat gewonnen, maar altijd alles terug opgespeeld, achteraf gezien misschien wel dom, maar heb het plezier van het spelen gehad zonder er zelf veel geld in te steken.
Het is ondertussen wel al een aantal jaren geleden dat ik nig gespeeld heb en dat ga ik ook zo houden.
 
Iemand van jullie die deze acteur herkent?

Ik was ervan overtuigd dat dat Bassie was.
 
Terug
Bovenaan