Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was redelijk enthousiast toen ik die website bekeek, maar dan zag ik dat die koeken met margarine gemaakt zijn?Deze boterkoeken, maar dan eerst opgewarmd in de oven.

Chocoladekoeken zijn toch het best zónder toplaag? Zo een beetje bloemsuiker is echt de limiet, da kunde er nog wat af doen maar als ze beginnen met glazuur... nee, koeken met suiker- of chocoladeglazuur smijt ik gewoon recht in de vuilbak. Das eigenlijk den bakker die toegeeft dat zen koeken zelf op niks trekken en dat dan moet maskeren met nen hoop onodige rommel erop te doen.Geef mij maar een chocoladekoek, zonder gele créme, met chocoladeglazuur op of gewoon met suikerglazuur op. De bakker die ze het lekkerste maakte in de buurt hier is helaas met pensioen gegaanEn vele andere bakkers/supermarkten zijn ze maar karig met het toplaagje
![]()

Deze, en uw vingers vol met chocolat en crème pâtissière![]()
Er is maar 1 juist antwoord mogelijk!

Koffiekoek + pudding is voor mij een NO GO. Ik lust die combo niet.![]()
Er is maar 1 juist antwoord mogelijk!
Dat smaakt ook altijd.Ene met kriekskes.
100%, less is more.Een VERS gemaakte croissant of pain au chocolat is toch ook wel hemels.
Dat lijkt me een Italiaans geïnspireerde croissant met pistachecrème en nootjes?Sinds ik in Zwitserland woon:
![]()
. Rozijnen in een koffiekoek
.
Ze doen dat hier wel graag in Zwitserland, hier hebben ze nog veel meer die bakkerscultuur (ook nog alles met boter en niet met olie).Ongelooflijk, proberen ze daar haute cuisine te maken van ne koffiekoek. Strooi er wat pistachekruimels op en zet er een pot fraisen bij. Man man man.
Nu zie je die combinatie met pistache meer en meer, maar het komt volgens mij ook oorspronkelijk uit Italië (daar hebben ze veel gebakjes met pistache). Mijn favoriet gerecht in Italië is calamari farcitti (die combinatie van inktvis & pistache werkt enorm goed).Dat lijkt me een Italiaans geïnspireerde croissant met pistachecrème en nootjes?