Jouw f*** momentjes op vakantie

Ik heb bitter weinig horror verhalen eigenlijk.

Ben is op de Dominicaanse gaan wandelen beetje buiten het strand bij valavond, zonder geld of gsm mee (ja waarom wie zal het zeggen), kom ik in t begin van zo'n tropisch woud een donkerder gekleurde medemens van 2 meter op 2 tegen met een enorme machete. Ja lap dacht ik, zelfs als hij mij wil beroven kan ik hem niks geven buiten een long of een ander orgaan.

Bleek ne super vriendelijke kerel te zijn die vroeg of ik geen kokosnoot wou, toen ik zei dat ik effectief niks bij had van geld zei hij met een enorme glimlach geen enkel probleem en gaf hij mij alsnog een uitgesneden kokosnoot met rietje bij :D .
En het vervolg is te bekijken op
EFwuSvkWoAEAQvX.jpg


??
 

We hebben de afgelopen zomer opnieuw veel beroep moeten doen op medische reisbijstand. Opnieuw evenveel als vóór corona, in 2019. Vaak voor ongevallen met breuken of spierscheuren. Maar er waren ook opvallend veel hartproblemen, en dat was vooral het gevolg van de warmte.

We zijn niet alleen... 😟
 
een 10tal jaar terug city trip Porto.

de tgv (of iets gelijkaardig) genomen naar COIMBRA.

daar dag uitstap gehad, en s'avonds moesten we terug naar Porto. we staan te wachten op perron, maar die TGV komt precies nie op tijd...

we horen int portugees wat gebrabbel, en zien hem opeens op een ander spoor toekomen. Wij ons haasten en hop rap nog op die TGV.

Opt moment dat we er op zaten, zien we op ons geplande spoort ook een TGV toekomen. we kregen het opeens bangelijk warm...

Wij naar de conducteur, en ja hoor, we zaten op de TGV naar lissabon :( :(
We dachten de eerste halte af te stappen en terug te keren , maar nee hoor, was een terminus met enkel lissabon als eindhalte/volgende halte.

We hebben wellicht 6 uur op die trein gezeten (heen en terug) voor niets, en en Lissabon nog extra ticket mogen kopen uiteraard.....
 
In Sint petersburg ook wel es wa problemen gehad,

de straat schuin over gestoken, opeens een (corrupte ) agent die naar me kwam, en int russisch brabbelen.

Begint hij iets met ALCOHOL te zeggen (duidend op een paar pintjes die ik had gedronken, maar echt nie veel).... wou opeens Roebels, maar toen kwamen deftige politie agenten er ook bij, en lieten ze me meteen gaan. (OEF ! )
 
In Cambodja, ook es mizerie gehad.

Taxi van Phnom Penh naar luchthaven. onderweg vraagt die taxi driver of hij me morgen nie mocht brengen naar Tol Slueng museum, begeleid en al voor 50 dollar ofzo. Ik zeg ok in orde. morgen om 8 uur pik je me op.


in de loop van die dag echter had ik ene gevonden die het voor 25 euro wou doen.


daags nadien: Ik zeg tegen mijn hotel portier, rond een uur of 7: straks komt hier een taxi vent die me komt ophalen. Hier geef hem 5 euro, en zeg dat ik niet mee ga. plannen zijn veranderd.


Ik dus hele dag op schok die goedkopere taxi, tegen s'avonds kom ik op mijn hotel, staat di duurdere taxi daar gewoon nog, in zijn tuk tuk te liggen slapen. begint die spel te maken van politie en dergelijke..... uiteindelijk nog een extra 10 dollar gegeven, en hij was weg. (ok ik had zijn gsm nr moeten vragen, en hem afbellen, maar ja niet aan gedacht)
 
Grootste mizerie die ik ooit heb gehad was toch in Thailand, motor ongeval, met hoofd (zonder helm) op de tarmac beland.

buiten westen, en uitlaat van brommer een heel gat in mijn hiel/been gebrand, zonder het te voelen.

Uiteindelijk dan gelukkig zelf vlucht kunnen boeken en naar huis gekomen, maar ja foetsie vakantie (was na 3 dagen al gebeurd). en extra vlucht van 550 euro (enkel) + medische kosten (viel nog wel mee). Maar nu dus wel met een huid transplantatie vlek, die altijd zichtbaar zal blijven.
 
In Vietnam ook nog es gescammed geweest op de HA LONG BAY cruise....

we zaten daar voor 2 dagen vast op die boot. Dus wa biertjes drinken om ons bezig te houden. Leek ons nog correcte prijs.
Opeens zien we in die menu kaart op laatste pagina dat per drankje nog es een extra dollar bij kwam. (service charge).

Ok al bij al viel da nog wel mee maar met zijn 4 waren we toch een hoop extra kwijt. Achteraf gezegd aan onze travel agent, en daar vielen ze toch wel wat uit de luchten en vonden dat ook niet echt kunnen.


Oh en ook nog es per ongeluk 1000 baht gegeven ipv 100 baht in Thailand (tijdens mijn eerste reis daar). Die geld briefjes zien er allemaal hetzelfde uit. En natuurlijk te rap uitgestapt en weg was hij.... :)
 
In Kenia smorgens heel vroeg naar een wildpark gereden. Onze gids had nog een lokale masai gids meegevraagd.
We waren net een karkas van een buffel gepasseerd waar gieren de restanten aant eten waren. Beetje verder rijdt gids de Toyota landcruiser vast in een modderige ondiepe bedding. We moeten blijven zitten en de twee gidsen proberen die terug vrij te krijgen met wat takken onder de wielen en dan eentje duwen. Dat leek niet echt te lukken dus probeerde gids hulp in te roepen. Beetje B-film scenario met geen ontvangst voor gsm en omdat het toeristisch laagseizoen was, ook niemand op dat uur aan een radiozender.
Nog eens gevraagd of we konden helpen, Neenee dat was niet nodig.

Na een uur ofzo zonder voortgang dan toch uitgestapt en stenen uit die rivier onder de wielen gestoken en de rubberen binnenmatten voor extra grip.
Samen met de tweede gids geduwd en dan was die auto binnen de 10 minuten vrij (dat ons eigen gewicht er niet meer in zat, kan ook alleen maar geholpen hebben).

Dus we rijden verder en achter de volgende bocht lag een groepje van 9 leeuwinnen/jongen. In vogelvlucht geen 100 m van waar we vast stonden.
Zelfs al zijn we nooit ver van die auto geweest om stenen te zoeken, als zo eentje dichtbij sluipt en vertrekt, zijt ge sowieso te laat 😬
 
nu had ik bij Trump wel eerder een verhaal over "een thaise deerne met een piet in de broek" verwacht :laugh:
Toen ik in een Thaïse shopping mall zat liep ik voorbij een parfumstand met een paar dames, die "hello sir" zeiden met een wel héél zware stem en volgens mij lag dat niet aan een zwaar nachtje uit.
 
nu had ik bij Trump wel eerder een verhaal over "een thaise deerne met een piet in de broek" verwacht :laugh:
Ik heb 1 keer misschien zo'n avontuur gehad, waarbij ik tijdens de BJ begon te twijfelen of het nu wel echt een dame was,
maar heb wijselijk niets gevraagd of beginnen voelen bij die persoon.

Wat niet weet, niet deert denk ik dan. (want het was dan toch al te laat om terug te krabbelen)
 
Ik heb 1 keer misschien zo'n avontuur gehad, waarbij ik tijdens de BJ begon te twijfelen of het nu wel echt een dame was,
maar heb wijselijk niets gevraagd of beginnen voelen bij die persoon.

Wat niet weet, niet deert denk ik dan. (want het was dan toch al te laat om terug te krabbelen)
Wat zou het grappigste zijn op de werf ?

Uw collega die besneden is of gij die een BJ hebt ontvangen van een man ? :coolbrows:
 
Ik heb 1 keer misschien zo'n avontuur gehad, waarbij ik tijdens de BJ begon te twijfelen of het nu wel echt een dame was,
maar heb wijselijk niets gevraagd of beginnen voelen bij die persoon.

Wat niet weet, niet deert denk ik dan. (want het was dan toch al te laat om terug te krabbelen)

De eerste verhalen vielen wat tegen, maar hiermee zijn we dat al weer vergeten. Dus je leeft eigenlijk niet volgens de leuze van je grote held? (grab them by the p*ssy)
 
Ik heb 1 keer misschien zo'n avontuur gehad, waarbij ik tijdens de BJ begon te twijfelen of het nu wel echt een dame was,
maar heb wijselijk niets gevraagd of beginnen voelen bij die persoon.

Wat niet weet, niet deert denk ik dan. (want het was dan toch al te laat om terug te krabbelen)
Toen ik dit topic hier gestart heb, had ik veel horrorverhalen in mijn hoofd.
Maar nooit gedacht om zoiets te moeten lezen hier! 😂

(heu... ik zou toch stoppen in geval van twijfel... of op z'n minst mijn statue of liberty weghalen uit de Bermuda-driehoek en terug laten zakken in de Atlantische oceaan)
 
Terug
Bovenaan