Je werkglimlach van de dag!

Sinds dit jaar winnen elk kwartaal 3 werknemers (op een totaal van +- 2000 werknemers) een voucher twv 250 dollar als ze "above and beyond" zijn gegaan om hun job tot een goed einde te brengen.

Gisteren was het de 2de keer dat de prijzen werden uitgereikt en tot mijn grote verbazing was ik 1 van de 3 winnaars. :unsure: Blijkbaar een belangrijke klant die veel lovende feedback over mij had. Het kwam erop neer dat de klant aangaf dat ik een grote rol had gespeeld in hun beslissing om bij ons bedrijf te blijven en dat ik zo een contract van 37 miljoen dollar voor de werkgever heb helpen veilig stellen. Dan kan die 250 dollar voucher er wel van af! :D

Die Amerikaan heeft mijn naam wel compleet verkracht bij het omroepen, maar ik was toch heel content met de erkenning. :)

Een hele dag off-site workshop met mijn team. Ik heb nu het gevoel dat ik op 1 dag meer bereikt heb dan op 2 maand teams meetings. Prachtig gewoon om die samenwerking te zien!

Wanneer je baas veronderstelt dat je collega de administratie wel zal overnemen als je op verlof bent...
En wanneer je collega denkt "ain't got no time for this shit!" mag Mulan de passief agressieve pesterijen tussen hen onderling ondergaan 😂

Wanneer je baas veronderstelt dat je collega de administratie wel zal overnemen als je op verlof bent...
En wanneer je collega denkt "ain't got no time for this shit!" mag Mulan de passief agressieve pesterijen tussen hen onderling ondergaan 😂
Echt passief is dat precies niet. Tenzij bitch een acroniem is van Britney tchaicovski

Echt razend druk op het werk dus had al heel wat "nog af te werken" kleine prutsen verzameld. Zo echt een tiental dingen die me 5-15 minuten per stuk gingen kosten en alle kleintjes zijn weggewerkt 😍
Nu nog 3 grote taken die ik ook weer perfect kan doorschuiven naar volgende week of zo, maar de voldoening om papiertje na papiertje uit die map "af te werken" door de versnipperaar te kunnen halen... Ik ben ne contente mens momenteel 😂

Ik had nog enkele uren recup staan (geen volledige dag) omdat ik last minute was ingesprongen voor een collega die plots ziek was gevallen. Net even besproken met de team lead en ik mag heel die dag gewoon nemen. Dus ik krijg 2,5 uur recup cadeau. Zo hoort het te zijn, flexibiliteit langs twee kanten.

Wanneer het menselijke in de job naar boven komt, en ge even niet met cijfers moet smijten maar een klein gebaar kunt doen voor iemand die net haar zoon verloren is.
En dan staat er in de (persoonlijk overhandigde) afscheidsbrief nog dit:
Schermafbeelding 2021-08-31 om 20.01.38.png

Ik ga dat vrouwke wel missen. :headshake:

Iemand heeft geheel onbewust volgens mij een benaming een onfortuinlijke afkorting gegeven.

Transfag voor transfer agent... Ik ga in de officiële communicatie toch maar een ander voorstel doen.

Iemand heeft geheel onbewust volgens mij een benaming een onfortuinlijke afkorting gegeven.

Transfag voor transfer agent... Ik ga in de officiële communicatie toch maar een ander voorstel doen.
Toch wel zijn post verwijdert en infractions gegeven? :unsure: of reiken die mod-automatismen nog niet zo ver.

Sommige hebben mijn verhaal uit het werk ergenissentopic wel gevolgd. Vandaag de teammanager langs gekomen om het met mij nog eens allemaal te bespreken en om te horen waarom ik er wat tegenop zie. Ook een uitgebreide uitleg gekregen, dat ze mij verplaatsen omdat ik nu naar een moeilijkere afdeling ga en ze van mij vinden dat ik goed werk lever en ze op dat vlak wel in mij geloven. En moest ik mij na enkele maanden nog niet goed in mijn vel voelen daar zou hij er alles aan doen om mij terug te transferen.

Klinkt onnozel, maar toch tof als uw manager ongevraagd daar speciaal voor langskomt. Toont toch wel aan dat ze ook echt rekening houden met hoe de werknemer zich voelt.

Terug veel meer volk op kantoor 😍 thuiswerk mag gewoon nog, maar tussen volk komen regelmatig heb ik liever. Maar als je dan alleen zat daar ...

Terug
Bovenaan