Het is O van Oscar.... sorry door mijn beroepsmisvorming kan ik de correctie niet latenT for Tango, O for Omeg...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is O van Oscar.... sorry door mijn beroepsmisvorming kan ik de correctie niet latenT for Tango, O for Omeg...

Het is O van Oscar.... sorry door mijn beroepsmisvorming kan ik de correctie niet laten![]()

Gij zijt een monster...Ze ipv 5 weken maar 2 of 3 weken laten aanvragen in de eerste ronde? Geraakt de minimumbezetting rond, mogen ze er allemaal nog een week bij zetten. Nog geen problemen, nog een week. Enzovoort.

en zoals elk jaar uw vakantie op exact dezelfde wijze te verspillen, ik snap het niet. )Met een beurtrol werken? Ge gaat nog steeds gezaag hebben maar enfin, mss iets minderGij zijt een monster...
Die werken wel kweeni hoe hard. Die hebben die vakantie echt nodig é.
Het duurt al 1 week om tot daar te rijden met al uw hebben en houden en dan nog 1 week om terug te rijden. Dus die zijn niks met 2 weekjes.
Ze hebben het hele jaar al hun familie niet gezien é, is uw familie niet belangrijk?
(dat ze allemaal bijna hun ouders hier hebben wonen en 4e generatie zijn zeggen ze niet, dus voor 3 weken een verre tante en achterneef te gaan bezoekenen zoals elk jaar uw vakantie op exact dezelfde wijze te verspillen, ik snap het niet. )

Neen ik heb mijn been stijf gehouden en zelf de planning opgesteld. Met de boodschap als ze een beter voorstel hebben dat aan de minimum bezetting voldoet ze die krijgen. Nu heeft iedereen 24 dagen verlof en nog mogelijkheden de eerste 2 en laatste 2 weken van het verlof. Dus sommige kunnen er 38 van maken.Met een beurtrol werken? Ge gaat nog steeds gezaag hebben maar enfin, mss iets minder![]()
Klinkt ook goed. Je hebt mijn zegen!Neen ik heb mijn been stijf gehouden en zelf de planning opgesteld. Met de boodschap als ze een beter voorstel hebben dat aan de minimum bezetting voldoet ze die krijgen. Nu heeft iedereen 24 dagen verlof en nog mogelijkheden de eerste 2 en laatste 2 weken van het verlof. Dus sommige kunnen er 38 van maken.
Zeer herkenbaar.Gij zijt een monster...
Die werken wel kweeni hoe hard. Die hebben die vakantie echt nodig é.
Het duurt al 1 week om tot daar te rijden met al uw hebben en houden en dan nog 1 week om terug te rijden. Dus die zijn niks met 2 weekjes.
Ze hebben het hele jaar al hun familie niet gezien é, is uw familie niet belangrijk?
(dat ze allemaal bijna hun ouders hier hebben wonen en 4e generatie zijn zeggen ze niet, dus voor 3 weken een verre tante en achterneef te gaan bezoekenen zoals elk jaar uw vakantie op exact dezelfde wijze te verspillen, ik snap het niet. )
Niet gewoon, Tom, zoals van Tom & Jerry?T for tom
O for oh my god it's tom!!
M for motherfucker it's tom!
T voor Tis frietjestijdT for tom
O for oh my god it's tom!!
M for motherfucker it's tom!
En daarom is er dus zoiets:Het is wel zo dat elke taal/land andere afspraken gebruikt om te spellen. Voor het Engels bestaan er meerdere:
https://en.wikipedia.org/wiki/Spelling_alphabet
Misschien is hiermee je ergernis in de toekomst voorkomen.
En daarom is er dus zoiets:
![]()
Hier hebben we ook zo ene die iedereen zit te controleren maar drukdrukdrukdruk!collega die me komt melden dat een andere (thuiswerkende) collega heel de tijd actief stond op Facebook.
Dan vraag ik me af: “en hoe hebt ge dat dan opgemerkt?”.
Man man.
Geen idee, ik heb geen Facebook.Allez, actief zijn op facebook, dat is toch gewoon uwe gsm niet afzetten?
Wauw. Supergezellige collega's zeg. Steekt meer tijd in controles dan effectief werken.Geen idee, ik heb geen Facebook.
Maar das zo iemand die
- kijkt wie laatst online was op whatsapp, en dan gaat vergelijken wanneer anderen online waren (en dus wellicht samen een gesprek hadden volgens haar visie)
-controleert wie wanneer op Teams online komt en wanneer op bezet en o wee als iemand een minuut later na einde pauze nog op oranje (afwezig) staat
- op instagram ook controles uitvoert.
Nu, ik heb er hier zo een paar rondlopen.
Kijk ne keer goed, ze staan er tussen.Waarom zou men in India de Nato codes kennen en gebruiken?
Waarom zou men in India de Nato codes kennen en gebruiken?