Omdat dit de internationale standaard is.Waarom zou men in India de Nato codes kennen en gebruiken?
Wij bij het spoor gebruiken dat ook dagelijks.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat dit de internationale standaard is.Waarom zou men in India de Nato codes kennen en gebruiken?
Victor Echo Romeo Tango Romeo Alfa Golf India November Golf?Omdat dit de internationale standaard is.
Wij bij het spoor gebruiken dat ook dagelijks.

Neeje,Victor Echo Romeo Tango Romeo Alfa Golf India November Golf?![]()
Sierra Tango Alfa Kilo India November GolfVictor Echo Romeo Tango Romeo Alfa Golf India November Golf?![]()

Dank U.... hier zit ik dus al mee in kop sinds heel die nato-alfabet discussie begonFoxtrot Uniform Charlie Kilo
Yankee Oscar Uniform
Alpha Lima Lima
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook ooit op een klantendienst gewerkt en in UK gebruiken ze Sugar in plaats van Sierra.Is dat niet basis voor callcenters? Ooit twee weken callcenter moeten doen lang lang geleden. Er hing een blad op iedere bureau met het nato-alfabet.
Als je callcenters doet in het Engels, dan is NATO-alfabet toch basis.
De Freddy heeft gezegd dat ge dan maar nen Omnium moest pakken.Ik leg hen uit dat dit +500 euro zal kosten voor nieuwe ruit... En als dat dan volgende maand opnieuw van dat is....
De freddy gaat agauw met zijn fiets mogen gaan. Bedrijfswagen is een gunst, geen recht.De Freddy heeft gezegd dat ge dan maar nen Omnium moest pakken.

Sollicitatiegesprek gehad voor een promotie dat naar mijn gevoel echt slecht is gelopen.
Is ook zoTroost u, mijn ervaring leert dat men bij een interne promotie heel vaak/altijd reeds op voorhand weet wie het zal worden.
Ongeacht hoe het gesprek was.
Beetje show enzo.

Weer iemand in de bureau die echt heel duidelijk ziek is en toch komt werken
Terwijl die ook echt werk heeft dat 100% van thuis kan gebeuren. Haar stem is 5 tonen lager dan anders en haar hoest klinkt echt ongezond.
Bij mijn broer op het werk: "Best uit mijn buurt blijven want ik heb buikgriep."
Horen die mensen dat nu zelf niet?![]()
Mes dat langs twee kanten snijdt he. Onze manager vind het ‘raar’ als er iemand ziek thuisblijft. Tja dan kom je maar gewoon zeker indien het echt niet anders kan?
Beste,
U bent ook als eigenaar verantwoordelijk om op tijd uw vragen door te geven en niet enkele uren voor de vergadering
Zo staat dat overigens ook uitdrukkelijk op de agenda die u meer dan 3 weken geleden is opgestuurd.
U hoeft me overigens niet te zeggen hoe ik mijn job moet doen, maar als u het beter kan we zoeken nog personeel. Je mag me altijd je CV bezorgen.