@Tomski Weer eentje met de IT helpdesk.
Na migratie naar Office 365 moest ik infopath opnieuw installeren via software center. Een search op “infopath” gaf geen resultaat. Ik veronderstelde dat wel meerdere gebruikers hier al melding van hadden gemaakt dus zocht eerst op de IT site, waar inderdaad een toelichting en aanvraag formulier stond voor wie infopath nodig heeft.
Maar in software center nog steeds geen infopath nadat aanvraag/verwerking als “completed” stond.
Naar IT helpdesk dus, wat tegenwoordig via zoom chat is, ik heb geen idee in welk land, maar het zijn namen waarvan ik niet kan afleiden of ze zich als man of vrouw identificeren.
Daar mijn probleem uitgelegd en via remote access zag ik hetzelfde gebeuren via software center waar inderdaad geen infopath te vinden was.

Dan vroeg die welke aanvraag ik al gedaan had, dus ik toon remote hoe ik dat formulier had gevonden.
“ok here is the link to the right form” en dan stuurde die via chat een link door.
Wanneer ik daar op klik, opent dat exàct hetzelfde formulier dat ik een uur eerder had ingevuld en dat ik in een ander venster ook al liet zien. Jammer dat we via zoom geen gifs kunnen sturen maar ik keek ongeveer zo
Uiteindelijk heeft die me wel kunnen helpen door remote de installatie “manueel” te doen (met mappen van een drive waar installatie files opstaan van zowat alle programma’s leek het) maar toch weer 2 uur kwijt.