Renegadexxripxx
Well-known member
Geloof mij, ik probeer alles te doen om hen mee te krijgen. Maar als ik vraag "Hey, ik ga even naar issue X kijken. Ga je mee?", dan krijg ik oftewel een "Nah" terug of gewoon de blik die een koe geeft aan een voorbij rijdende trein. En ik heb geen probleem om zaken meerdere malen uit te leggen. Maar als ik merk dat ze geen moeite doen om bepaalde basisprincipes en regels waar we ons aan moeten houden na te leven, tja ik blijf het niet uitleggen natuurlijk.
Daarmee dat ik er hier over kom klagen eh. Daarmee dat dit het ergernissen op het werk topic is.![]()
Je hebt dan ook de volgende mogelijkheden. hey, ik heb zojuist melding gekregen van issue X. Ga jij eens kijken om dat op te lossen?
Als ze dan zeggen van , hoe moet dat. Zeg je allez kom maar mee. Je zegt dan allez begin er maar aan. Je laat hen kloten en klossen. Als het dan niet lukt of ze doen iets problematisch... dan stuur je bij zonder dat je het hen van A tot Z voordoet.
Delegerend leren noem ik dat
.Anders ga ik het mogen blijven doen. Met alle chinezen, maar niet met den deze zunne.

Wat was ik blij dat ik daar vanaf was na de universiteit en nu krijg ik het dubbel en dik terug!