Ik verkies ook mensen die wat positiever in het leven staan en niet steeds verzuurd en klagend rondlopen. Je kan al eens iets ventileren, maar om nu elke dag te klagen en te zagen..
Zelfs al heb je een punt, hou het een beetje aangenaam voor iedereen.
Ik verplicht niemand van mijn team om op de teambuildings na de uren aanwezig te zijn. We organiseren ze wel en iedereen is vrij om af te komen. De teambuildings zijn laagdrempelig (bowling, brouwerij bezoek, etentje, koezio, etc.) en volledig door de werkgever betaald (uiteraard).
Wil je niet aan de activiteit meedoen? Geen probleem, dan ga je maar in de cafetaria een boardgame spelen of wat praten.
Er loopt niemand rond die 100 foto's neemt en online zet. Het gebeurt wel eens dat 1 van de deelnemers een foto maakt en op Linkedin post. Ik ga ze niet tegenhouden..
Zelfs al heb je een punt, hou het een beetje aangenaam voor iedereen.
Ik verplicht niemand van mijn team om op de teambuildings na de uren aanwezig te zijn. We organiseren ze wel en iedereen is vrij om af te komen. De teambuildings zijn laagdrempelig (bowling, brouwerij bezoek, etentje, koezio, etc.) en volledig door de werkgever betaald (uiteraard).
Wil je niet aan de activiteit meedoen? Geen probleem, dan ga je maar in de cafetaria een boardgame spelen of wat praten.
Er loopt niemand rond die 100 foto's neemt en online zet. Het gebeurt wel eens dat 1 van de deelnemers een foto maakt en op Linkedin post. Ik ga ze niet tegenhouden..


