Tonerider
Well-known member
sommige klanten kunnen toch echt wel wispelturig zijn:
poort aan de ene kant van de muur
of nee, aan de andere kant
of nee, toch aan de ene kant
of nee toch maar aan de andere kant
de dagopening mag wat breder
of nee doe maar hoger.
kdenk dat ik al 10 versies heb gemaakt en nog is het niet goed, want de architect wil nu weer een hogere dagopening terwijl dat gewoon niet meer gaat omdat de poort dan los door het betonnen gewelf zou moeten gaan. Ergste is dat ge dat dus niet uitgelegd krijgt. Ik dacht dat ge voor architect toch redelijk wat ruimtelijk inzicht moest hebben, maar deze weet precies zelfs niet hoe een poort werkt en dat als ge iets open doet, het gewoon een andere positie in neemt en niet door een magisch portaal verdwijnt.
poort aan de ene kant van de muur
of nee, aan de andere kant
of nee, toch aan de ene kant
of nee toch maar aan de andere kant
de dagopening mag wat breder
of nee doe maar hoger.
kdenk dat ik al 10 versies heb gemaakt en nog is het niet goed, want de architect wil nu weer een hogere dagopening terwijl dat gewoon niet meer gaat omdat de poort dan los door het betonnen gewelf zou moeten gaan. Ergste is dat ge dat dus niet uitgelegd krijgt. Ik dacht dat ge voor architect toch redelijk wat ruimtelijk inzicht moest hebben, maar deze weet precies zelfs niet hoe een poort werkt en dat als ge iets open doet, het gewoon een andere positie in neemt en niet door een magisch portaal verdwijnt.







