Green Mamba
Well-known member
De eerste nutteloze meeting van 2023 waarin de spreker gewoon de puntjes op de powerpoint aframmelt is ook weer een feit. Dat kon dan weer via e-mail.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste nutteloze meeting van 2023 waarin de spreker gewoon de puntjes op de powerpoint aframmelt is ook weer een feit. Dat kon dan weer via e-mail.

Hoe (stoer) je er moest uitzien:Nieuwe badge foto laten maken.
Hoe ik dacht dat ik er op de foto ging uitzien:
![]()
Hoe ik er effectief op de foto uitzie:
![]()
Soms heb je toch gewoon goesting om dan te vragen. En wat proberen we te bereiken met dit telefoontjenet een telefoon gehad waar het slachtoffer 25 min heeft zitten klagen dat de overheid een bende dieven zijn. Ik geef de man niet ongelijk ik werk gewoon voor ze, kan er niet veel aan doen....

Omdat verandering niet altijd positief is voor de werknemer.Waarom kunnen mensen zo moeilijk om met verandering?
is er in jullie geval eigenlijk een logische beslissing om de verandering van software op 1 januari te doen? Want dan zijn de mensen niet direct in de stemming om direct nieuwe dingen te leren lijkt me (+ veel volk op vakantie).Waarom kunnen mensen zo moeilijk om met verandering?
Het feit dat er nog heel veel mensen in verlof zijn maakt dit net wel een goed moment om nu te veranderen.is er in jullie geval eigenlijk een logische beslissing om de verandering van software op 1 januari te doen? Want dan zijn de mensen niet direct in de stemming om direct nieuwe dingen te leren lijkt me (+ veel volk op vakantie).
Ik vind het altijd vreemd dat zoveel software op een "foute" datum gelanceerd wordt. Behalve als er goeie redenen zijn (reglementering die verandert op 1 januari, boekhoudkundige issues, ...) zou bvb 15 januari al logischer zijn.
Mee eens dat elke verandering moeilijk is. Maar echt waar, het moment van veranderen doet er ook toe.Het feit dat er nog heel veel mensen in verlof zijn maakt dit net wel een goed moment om nu te veranderen.
Maar ik krijg dan letterlijk de melding “ik vind de kleur niet mooi”, “dat wat vroeger links in het midden stond staat nu linksonderaan”… terwijl het vroeger niet intuïtief was en al helemaal niet gebruiksvriendelijk, en dat is er nu wel. Mensen passen zich gewoon niet graag aan en zagen graag.

