Eerste dag verlof gisteren.
Dit jaar maar een weekske gehad en toen ook geregeld gewerkt. En net nu branden er een deel appartementen uit in één van m'n blokken. Gelukkig door de collega's wel goed opgevangen maar toch weer leveranciers op m'n gsm en bewoners (niet de getroffenen) via Facebook mij liggen sturen.
En dan natuurlijk besef dat die mensen ff op straat staan en geen fijne thuiskomst gaat zijn want eens terug gak wel moeten werken. (al is 't maar omdak da ni in de collega's hun schoenen kan blijven duwen dan en ik die mensen beter kan helpen)
Gelukkig voor hen wel "maar" huurappartementen en geen echte menselijke schade. Ze worden wel goed opgevangen maar toch... Allee fijn is dat allesbehalve, zeker nu.
En tis misschien egoïstisch nu ff om te zeggen maar ik wil gewoon es een tijdje rust-rust zonder dak aan da werk herinnerd word. En dan de eerste dag is 't weer eens prijs (hoe erg ik t ook vind voor die mensen)
Dit jaar maar een weekske gehad en toen ook geregeld gewerkt. En net nu branden er een deel appartementen uit in één van m'n blokken. Gelukkig door de collega's wel goed opgevangen maar toch weer leveranciers op m'n gsm en bewoners (niet de getroffenen) via Facebook mij liggen sturen.
En dan natuurlijk besef dat die mensen ff op straat staan en geen fijne thuiskomst gaat zijn want eens terug gak wel moeten werken. (al is 't maar omdak da ni in de collega's hun schoenen kan blijven duwen dan en ik die mensen beter kan helpen)
Gelukkig voor hen wel "maar" huurappartementen en geen echte menselijke schade. Ze worden wel goed opgevangen maar toch... Allee fijn is dat allesbehalve, zeker nu.
En tis misschien egoïstisch nu ff om te zeggen maar ik wil gewoon es een tijdje rust-rust zonder dak aan da werk herinnerd word. En dan de eerste dag is 't weer eens prijs (hoe erg ik t ook vind voor die mensen)


Doe dat met mensen die nog maar pas in het bedrijf werken, daar is dat goed voor, maar niet voor mensen die er al jaren werken. Wat zin heeft dat? Trouwens er wordt toch niets met deze gesprekken gedaan, nutteloze tijdverlies. Trouwens als we het nu nog eens zouden voelen aan ons pree, als het een positief gesprek was? En hoe kan onze verantwoordelijke ons beoordelen als meeste van de tijd in de bureau zit, dan dat men ons bezig ziet tijdens het werk?


