Een product owner die standaard op "busy" staat in teams, zot word ik ervan. Dan kijk ik in zijn kalender: geen meetings, dus hij past manueel zijn status aan. Geen probleem op momenten dat je u echt moet concentreren op iets, maar je kan toch zorgen dat je een beetje aanspreekbaar bent... Emails beantwoordt hij niet, chats leest hij niet, dus ik kan vaak wachten tot ik hem op kantoor zie om hem dan wat te corneren. Ik heb bij hem intussen al geleerd dat ik van alles schriftelijke bevestiging nodig heb, want anders doet hij alsof hij van niets wist. Ik voel me echt alsof ik hem lastig val als ik iets van hem nodig heb dat gewoon tot zijn takenpakket behoort. Ik hoop dat ik niemand van mijn collega's ooit dat gevoel geef.