Pompi
Active member
begin 2022:
ja eind maart 2023 ronden we dit groot project af, en is het go-time!
februari 2022 de eerste vergaderingen met betrokken diensten, mijn deel volledig uiteen gezet, alles kwam goed
Ik doe mijn bestellingen tijdig voor al wat ik nodig heb, hou den bal rollend.
Merk al wel dat sommige mails tot 3x moeten verzonden worden voor ge antwoord krijgt.
September 2022: betrokken dienst krijgt ne nieuwe manager aangesteld, en zijn grootste beslissing: dat project vervroegen we naar 1e week van januari, new year new us, go go go
Ik zeg dat dat voor ons moeilijk word, dat wij bestellingen hebben met 12weken doorlooptijd e.d. , maar wij pushen bij al onze leveranciers langs alle kanten om het nodige gedaan te krijgen.
Leverancier is begin half november ter plaatse, dingen die in februari al aangehaald waren waren nog niet voorzien.
Ik geef da door, ze gaan er de nodige mensen opzetten blabla
da's het een na het ander, nutteloze afspraken allom.
uiteindelijk half december een mailtje van projectcoordinator: ja we gaan het niet halen, het word eind januari.
OK, luxe voor ons.. we krijgen wat extra tijd , maar hebben uiteraard nog andere projecten binnen onze dienst, en vanaf 9 januari zijn die druk bezet, dus tijdens het kerstverlof moeten we voorbereidende werken gaan doen.
2 collega's en leverancier gaan vandaag naar den andere kant van het land om het daar te regelen, komen daar toe:
Geen elektriciteit in de nieuwbouw.
Dat word pas half januari aangesloten.
De kast in de straat heeft zelfs nog geen elektriciteit.
Dat stond op mijn planning van februari dat wij bij de installatie een kast+230V moesten hebben, iedereen beloofd daar dat het in orde is..
En pas ten vroegste over 3 weken is elektriciteit.
Dit is een van mijn eerste grote solo-projecten, en dat word gewoon volledig de grond in geboord door de ongelijke onkunde van een ander.
Dit hebben we nog nooit gezien, en mijnen baas weet ook wel dat ik kort op den bal zit, maar dees had een schone troefkaart moeten zijn in januari, en nu een fait divers dat mij veel te veel tijd en moeite kost.
ja eind maart 2023 ronden we dit groot project af, en is het go-time!
februari 2022 de eerste vergaderingen met betrokken diensten, mijn deel volledig uiteen gezet, alles kwam goed
Ik doe mijn bestellingen tijdig voor al wat ik nodig heb, hou den bal rollend.
Merk al wel dat sommige mails tot 3x moeten verzonden worden voor ge antwoord krijgt.
September 2022: betrokken dienst krijgt ne nieuwe manager aangesteld, en zijn grootste beslissing: dat project vervroegen we naar 1e week van januari, new year new us, go go go
Ik zeg dat dat voor ons moeilijk word, dat wij bestellingen hebben met 12weken doorlooptijd e.d. , maar wij pushen bij al onze leveranciers langs alle kanten om het nodige gedaan te krijgen.
Leverancier is begin half november ter plaatse, dingen die in februari al aangehaald waren waren nog niet voorzien.
Ik geef da door, ze gaan er de nodige mensen opzetten blabla
da's het een na het ander, nutteloze afspraken allom.
uiteindelijk half december een mailtje van projectcoordinator: ja we gaan het niet halen, het word eind januari.
OK, luxe voor ons.. we krijgen wat extra tijd , maar hebben uiteraard nog andere projecten binnen onze dienst, en vanaf 9 januari zijn die druk bezet, dus tijdens het kerstverlof moeten we voorbereidende werken gaan doen.
2 collega's en leverancier gaan vandaag naar den andere kant van het land om het daar te regelen, komen daar toe:
Geen elektriciteit in de nieuwbouw.
Dat word pas half januari aangesloten.
De kast in de straat heeft zelfs nog geen elektriciteit.
Dat stond op mijn planning van februari dat wij bij de installatie een kast+230V moesten hebben, iedereen beloofd daar dat het in orde is..
En pas ten vroegste over 3 weken is elektriciteit.
Dit is een van mijn eerste grote solo-projecten, en dat word gewoon volledig de grond in geboord door de ongelijke onkunde van een ander.
Dit hebben we nog nooit gezien, en mijnen baas weet ook wel dat ik kort op den bal zit, maar dees had een schone troefkaart moeten zijn in januari, en nu een fait divers dat mij veel te veel tijd en moeite kost.



.
om u meteen erna weer te ergeren, maar soit.




Gelukkig kan ik dat tijdens het thuiswerken gewoon straal negeren.
, en dan zich vragen stellen over waarom zoveel mensen in burnout vallen