Silence
Well-known member
Omdat ik ook niet gewoon "een" andere job zoek.Op zich is al die geheimdoenerij nu ook niet nodig he.
Een andere job willen is geen schande ofzo, ze niet krijgen ook niet.
Je krijgt nu de naam van "andere-job-zoeker".
En dan![]()
Dit is nu een inhoudelijk interessante vacature waar ik wel voor wil gaan
Je krijgt al snel de naam dan dat je gewoon weg wilt, dat je het beu bent en geen zin meer hebt (kan is ook nog groot dat ze u anders gaan behandelen omdat het u "toch niet meer interesseert")
Terwijl ik niet zomaar weg wil voor eender wat, moest deze vacature er nu niet zijn geweest bleef ik gewoon mijn werk doen


