Klopt wat je zegt. Ik heb maandag met mijn manager gesproken. Ze heeft me geprobeerd gerust te stellen, gezegd dat ik goed werk aflever, en dat als iets mislukt, het niet aan een gebrek aan inzet zal hebben gelegen.Wat @Mulan zei + ik zou dat toch eens serieus, objectief en van op een afstand bekijken @coldplayke. Blokkeren op dingen die je vroeger wel kon en/of capabel voor bent... dat doet mij heel hard denken aan de burnout van mijn vriendin. En ik wil hier niet zomaar de diagnose stellen, maar het is op zijn minst een signaal voor iets dat ge moet onderzoeken.
Laat u vooral niet verder afglijden en neem nu actie. Want eens te ver maar beneden, is het extreem moeilijk om terug omhoog te klimmen.
Pak een rustmoment, krijg perspectief, laat u begeleiden, zoek een ander job, babbel uitvoerig met anderen, ga naar de huisarts, whatever, maar pak het aan.
There is no shame in that, en alleen is het moeilijk om dat inzicht te krijgen.
Zij zit echter zelf tegen de rand van een burnout (dat zegt ze niet, maar het is heel voelbaar). Toen ik haar gisteren nog eens sprak, kwam ze ondanks dat ik eerder deze week aan de alarmbel had getrokken toch weer met extra werk af, en eigenlijk iets waarvoor weer een product manager (zij dus) verantwoordelijk is. Ik doe nu al een tijd het werk van business analyst, product owner/manager en voor 1 project ben ik nu ook officieus project manager...
Dus ik probeer nu duidelijker afspraken te maken van in het begin over wat ik wel en niet kan doen, maar het stoort mij ook wel dat zij als manager mij in die positie blijft duwen, zelfs nadat ik zei dat ik het niet klaarspeel.


