Chauffagist
Well-known member
Als ze daarnaast nog de lokale taal niet machtig zijn wordt het helemaal een frustratie.
Bedoel je dan van buiten de provincie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze daarnaast nog de lokale taal niet machtig zijn wordt het helemaal een frustratie.
Ik vermoed West-Vlaamse consultants.Bedoel je dan van buiten de provincie?
Neen, gewoon de Nederlandse taal. Onze procedures zijn in het Nederlands, alle instructies, de operatoren verstaan vaak geen Engels en je pikt gewoon veel te weinig op als je de lokale taal niet spreekt. Persoon in kwestie is Franstalig en spreekt maar zwak Engels.Bedoel je dan van buiten de provincie?
Ge bedoeld West-Vlaamse consultansIk vermoed West-Vlaamse consultants.
"Bedoelt"Ge bedoeld West-Vlaamse consultans

Mo kwilde kik niet met de limburgers lachen, ier int west vlams zint consultans, ge wit wel van de conslutansie"Bedoelt"
Of als ge met de Limburgers wou lachen kunnen we "bedoel" nog aanvaarden.
Maar "bedoeld"![]()
Hij begreep het en volgde mijn argumentatie en ging het aanhalen hogerop. (NL management zal wel weer met iets afkomen waar ik niet happy van zal worden)
Ik wacht nog op feedback, ben eens benieuwd.
Man, wat een klinkklare onzin. Thuiswerk gaat niet meer verdwijnen, en als een werkgever daar niet mee om kan, zet die zichzelf buitenspel om goed personeel te vinden.
Historisch gezien is thuiswerk in de meeste periodes waarin het doorbrak allemaal weer teruggedraaid zodra het crisis was.
Dus "event" ==> "thuiswerk voor velen" ==> "crisis" ==> "terug naar kantoor".
Ik hoop dat het blijft maar pas bij de volgende crisis en wanneer de werkgever weer aan de macht is zullen we zien hoe blijvend thuiswerk is.

Antwoord : een dikke massa - bodyshaming mag hier nog*Meneer wat is massadichtheid?
Tiens de mijne ook niet. Mag ik u vragen om die vraag te stellen aan uw leerkracht wiskunde van het 3de middelbaar.*Meneer mijn rekenmachine kent geen breuken?
Je kan die vraag stellen aan uw collega die zijn leerkracht gaat bezoeken van het 3de middelbaar*A=B*C, als A en B gekend zijn, hoe bereken je C?
Student: C=B*A.
Is niet nodig, je zegt gewoon dat ze links en rechts van zich moeten kijken en dat volgens de statistieken 1 ervan minstens niet meer terug komt. Daarna zeg je dat als je dergelijke vragen moet beantwoorden dat ze een paar tandjes mogen bijsteken of dat zij tot die statistieken behoren.Ik heb zin om er eens een paar duidelijk te maken dat ze hier niet op hun plaats zitten en dat er nog veel werk is in de vismijn, in de afvalverwerking of in het slachthuis.
Stuur ne keer een fax.Duitse ambtenarij. Je zou haast rooksignalen richting het oosten moeten uitsturen om daar reactie van te krijgen. Hemeltergend traag en ouderwets.
Aan die nieuwlichterij doen die niet mee.Stuur ne keer een fax.
Worden rekenmachines daadwerkelijk nog gebruikt op school?Ik begin me steeds meer te ergeren aan de imbeciliteit van de studenten. We zitten met een massale verdomming van de instroom in het hoger onderwijs. De helft zit daar te staren als een snoek en kan nog geen deftige vraag formuleren.
Een greep uit de dommigheid na 6 weken les:
*Meneer wat is massadichtheid?
*Meneer mijn rekenmachine kent geen breuken?
*A=B*C, als A en B gekend zijn, hoe bereken je C?
Student: C=B*A.
Ik heb zin om er eens een paar duidelijk te maken dat ze hier niet op hun plaats zitten en dat er nog veel werk is in de vismijn, in de afvalverwerking of in het slachthuis.
*Meneer mijn rekenmachine kent geen breuken?

Is niet nodig, je zegt gewoon dat ze links en rechts van zich moeten kijken en dat volgens de statistieken 1 ervan minstens niet meer terug komt. Daarna zeg je dat als je dergelijke vragen moet beantwoorden dat ze een paar tandjes mogen bijsteken of dat zij tot die statistieken behoren.
Maar dat je wel een ander type vragen verwacht in de toekomst als ze van u ooit een niet belachelijk antwoord willen krijgen.
Ja, tuurlijk, in de basisvakken. Hoewel de meesten wel hun gsm gebruiken.Worden rekenmachines daadwerkelijk nog gebruikt op school?