Ergernis van de laatste weken: het enorme verschil in competentie en efficiëntie binnen Finance. Sommige collega's zijn spectaculair goed, als er iets moet gedaan worden of aangeleverd worden, is dat altijd snel en in orde. En anderen hebben voor de domste dingen meerdere meetings nodig, of 3 maanden (!) om iets simpel uit te werken waar een grote klant zit op te wachten (want ja, zomervakantie, maandafsluit, elke maand een ander excuus)
.