Mountain-Djinn
Active member
Stuur gewoon terug "Zie vorige mail"Na een overname hebben ze ondertussen al tot drie keer toe mijn vakantie-attest gevraagd van de vorige firma, terwijl ik op mail 1 en 2 telkens mooi heb geantwoord met een bijlage. Nu vragen ze het dus al voor een derde keer. Wat is de bedoeling of zo? Beetje met mijn voeten spelen of zo?



